וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: משה אבוטבול בספק גדול לרעננה

6.11.2013 / 14:35

הקשר נפצע באימון, עדן שמיר הצעיר עשוי לפתוח בשבת. בקבוצה מודאגים: "יש לנו חוסר מזל בלתי מוסבר עם הפציעות"

one

קשרה של עירוני קרית שמונה משה אבוטבול נפצע אתמול באימון והוא בספק גדול למשחק ביום שבת מול הפועל רעננה. אבוטבול נפל אתמול באימון בצורה לא טובה על כתפו ובקרית שמונה מעריכים שהסיכויים שהוא יהיה כשיר נמוכים.

המאמן ברק בכר הפתיע היום כשתרגל את עדן שמיר, שחקן מקבוצת הנוער שנחשב להבטחה במועדון בהרכב על חשבונו של וובה בראון הפצוע, זאת בשל הפציעה של אבוטבול. שמיר בתמונת ההרכב אך עדיין לא ברור אם בכר אכן יכליל אותו או שמא יעדיף שחקן מנוסה יותר. מינדאוגאס פאנקה ואריאן רוצ'ט צפויים להשלים את מרכז המגרש בעוד דויד מנגה שהיה בספק חזר היום לאימונים וצפוי להיות גם כן בהרכב עם תמיר כחלון.

בחוד בכר מתלבט מאוד בין אופיר מזרחי, אחמד עבד ואחמד סבע כשאחד מהשניים הראשונים צפוי לפתוח בסופו של דבר. גם דין מימוני לא צפוי להיות כשיר למשחק ומתן אוחיון ימשיך לקבל את הקריט במרכז ההגנה.

"יש לנו חוסר מזל בלתי מוסבר", אמרו בקרית שמונה, "מילא שהיה מדובר בפציעות של עומס או משהו כזה אבל מדובר בפציעות שאין לך שליטה עליהם ומכאן התסכול". למרות הפציעות בכר הבהיר לשחקניו שלא משנה מי ישחק הם חייבים לנצח את רעננה ולחזור למסלול הנצחונות ולצמרת הטבלה.

עדן שמיר שחקן נבחרת הנוער של ישראל. מגד גוזני
יקבל את הקרדיט? שמיר מימין במדי נבחרת הנוער/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully