וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור אשקלון: אריאל בית הלחמי התפטר מתפקידו

המאמן לקח אחריות על פתיחת העונה הגרועה של היורדת מליגת העל אחרי ההפסד למגדל העמק, האוהדים לוחצים עליו להישאר

מאמן אליצור אשקלון אריאל בית הלחמי הודיע אמש (שלישי) על התפטרותו מיד בסיום משחק ההפסד 89:70 להפועל מגדל העמק. בית הלחמי כינס את השחקנים בחדר ההלבשה והודיע להם כי הוא מאוכזב מאוד מהמצב אליו נקלעה הקבוצה, וכי הוא לוקח אחריות. מאוחר יותר הודיע להנהלת הקבוצה על החלטתו, שם הופתעו מאוד מהצעד. נציגי האוהדים מנסים החל מאתמול בלילה לשכנע את המאמן לחזור בו, אך נראה כי הוא נחוש לבצע זעזוע.

אריאל בית הלחמי, מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
נחוש לזעזע. בית הלחמי/קובי אליהו

בית הלחמי הגיע לאשקלון בסיום העונה שעברה במקומו של עדי אזולאי כדי לנסות ולעזור לה להישאר בליגת העל. למרות שעצר את רצף ההפסדים הארוך של המועדון, לא הצליח במשימה, וכפי שסוכם מראש עם הגעתו ירד עם הקבוצה לליגה הלאומית כדי לעזור לה לחזור במהרה לליגה הבכירה. זאת הייתה הקדנציה השלישית שלו במועדון, כשבראשונה הגיע לחצי גמר סל ובשנייה לחצי גמר גביע המדינה.

אשקלון פתחה את העונה רע מאוד בליגה השנייה עם ניצחון אחד על הפועל כפר סבא במחזור הפתיחה ושלושה הפסדים רצופים להפועל עפולה, הפועל גליל עליון והפועל מגדל העמק. הסגל של אשקלון הוא מהעמוקים בליגה וכולל את המתאזרחים ג'רמיין הול ואנדרס ברמן, הזרים קייסי מיטשל וגרג ת'ונדיק והישראלים גלעד קרני, אחיעד בוקרא, דודו שמריז ונאור שרון, שמגיע בכרטיס הכפול מהפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully