וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ראלי שוב על הפרק, זיו ולוגסי לבני יהודה?

מגן הזהובים שהיה מבוקש על ידי האלופה בקיץ מועמד, השניים שלא מוצאים מקום בסגל של סוזה, נמצאים ברשימה של הזהובים

one

מכבי תל אביב תקיים הבוקר (רביעי) את האימון הטקטי היחיד שלה, לקראת המשחק נגד איינטרכט פרנקפורט, שייערך מחר בבלומפילד, במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים ינסו להניח מאחוריהם את הפסד הליגה הראשון, 3:2 להפועל באר שבע שלשום, ולהתרכז כעת במשחק נגד הגרמנים.

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע כי בקבוצה כבר חושבים על חלון ההעברות של חודש ינואר ועשויים לערוך בו שינויים בסגל. מי ששוב מוזכר כמועמד חזק להגיע לקרית שלום הוא מגן בני יהודה עוז ראלי, שהיה מבוקש עוד במהלך הקיץ האחרון, אולם המשא ומתן הכספי בין המועדונים לא צלח. כעת שוב עלתה על הפרק אופציית עיסקת חליפין, במסגרתה יגיע ראלי למכבי תל אביב, כאשר בבני יהודה מעוניינים שמספר שחקנים של האלופה יעשו את הדרך ההפוכה לשכונת התקוה, בנוסף לסכום כסף שישולם לבני יהודה.

במכבי תל אביב מבטיחים: "בחמישי נשתיק את כולם"

חמי אוזן על הפילוסופיה המתקדמת של פאולו סוזה

שחקן בני יהודה עוז ראלי חוגג. ברני ארדוב
בינואר הוא יעבור? עוז ראלי/ברני ארדוב

בין השמות שעלו על הפרק אצל הזהובים נמצאים משה לוגסי ויואב זיו, שאינם מוצאים את מקומם בסגל של פאולו סוזה. בעוד שלוגסי צפוי לחתום בקרוב על הארכת חוזהו ואז להיות מושאל בינואר. בנוגע לזיו המצב שונה, שכן הוא כבר חתום על חוזה לשנתיים, אבל למרות שהוא אינו זוכה לדקות משחק, כרגע אין לו כל כוונה לעזוב. במקרה כזה עשויים שמות אחרים לעלות על הפרק בעיסקת החליפין בין הקבוצות.

בנוגע למשחק נגד פרנקפורט, סוזה ייאלץ להסתדר ללא טל בן חיים המורחק ודור מיכה שעדיין לא החלים סופית מהפציעה במפשעה. המאמן הפורטוגלי צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, כאשר דן איינבינדר, ניקולה מיטרוביץ', ברק יצחקי וראדה פריצה שלא פתחו בבאר שבע, עשויים להיכלל ב-11 מחר וגם עומרי בן הרוש שלא שותף בשני המשחקים האחרונים, עשוי להחליף את מאנה הספרדי ששוב איכזב שלשום.

פרנקפורט שהפסידה בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, תערוך הערב אימון באיצטדיון בלומפילד. בנוסף לכך יקיימו שתי הקבוצות הערב באיצטדיון את מסיבת העיתונאים הרשמית שלהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully