על תקנו בפלונטר! מנסיון אישי

1. הם לא אמינים- ההתחייבויות שלהם לא שוות את הנייר שהן מודפסות עליו. 2. הם מפקיעים מחירים ללא בושה- הזחיחות שלהם כחנות ידועה גורמת להם לנקוב בכל מחיר שהם רוצים ויש מי שישלם. לעתים הפערים מול חנויות מחשבים אחרות ברשת ממש קיצוניים. והנה הסיפור: ביום ב' ה-2.4.01 קיבלתי מהם הצעת מחיר ל-5 פריטים על סך של 960$. מתוך המסמך: "תוקף ההצעה לפי ערכים דולריים הינו שבוע". שלושה ימים אח"כ החלטתי לבצע את ההזמנה. להפתעתי, באתר לא היה זכר להצעת המחיר, זאת למרות שקיבלתי מספר רשמי (3069017571965183). מה ההסבר של טלי מפלונטר? "הצעות המחיר שלנו נשמרות ל-24 שעות, לאחר מכן הן נמחקות מהשרת". לא ברור בשביל מה להבטיח שתוקפן של ההצעות הוא שבוע אם הם אפילו לא טורחים לשמור שום רישום עליהן. מה שבטוח הוא שמדובר בחוסר אמינות מוחלט. ההצעה שלהם היתה שאזמין מחדש. בסדר, אם זה מה שצריך. ניגשתי לאתר, חזרתי על ההזמנה והנה הפתעה חדשה: המחיר של ההזמנה קפץ פלאים. המחיר של מסך ה-LG עלה פתאום ב-110$. לאחר שיחה איתם הוסכם שאשלח את ההצעה המקורית והמחיר ישונה בהתאם. כך עשיתי ונחשו מה? הם בכל זאת לא מסכימים לעמוד בהתחייבותם, בטענה המופרכת (ראו בהמשך) שהיתה טעות במחיר שהוצע באתר שלהם. אז כך: מה נראה לכם כטעות: מחיר זול ב-35$ מחנות אחרת (טי.בי.סי) או מחיר יקר יותר ב-75$? כנראה שהצעות תחרותיות נתפסות אצל פלונטר כטעות שיש מיד לתקנה ע"י הפקעת המחיר ביותר מ-500 ש"ח! דרך אגב, גם דגם אחר של LG עולה שם בדיוק 75$ יותר ממחיר השוק. כלקוח שקנה אצלהם מספר פעמים בעבר ציפיתי שהם יעמדו בהתחייבות שלהם. טעיתי. 35$ כנראה חשובים להם יותר ממוניטין טוב או מלקוח מרוצה, בטח כשמדובר בהזמנה "קטנטונת" של 4200 ש"ח... לסיכום: חוסר אמינות, מחירים מופקעים ויחס מזלזל בלקוח- אני בפלונטר לא קונה יותר ומוטב גם לכם להתרחק משם! יש מספיק חנויות אחרות שיתאמצו בשבילכם, יקפידו על מחירים הוגנים ויעמדו בהתחייבויות. אורן ב.

תודה על המידע !!!!

חשוב לידע אחרים לגבי דברים כאלה.... תודה אורן

אני לא מבין על מה הרעש?! קניתי שמה כמה פעמים, ואפילו...

ואפילו כשלא הייתי מרוצה מן הסחורה, החזרתי את המוצר וכל הכסף הוחזר במלואו. הצעות מחיר תוקפן, בכל אתרי האינטרנט הוא בין 24 שעות לבין 48 שעות מקסימום. במיוחד כשהדולר של החודש קופץ כל יום למעלה או למטה. ותאמין לי, גם אם לך היתה חברה, יותר נכון מחסן ספקים שזה מה שבעצם פלונטר היא... סתכל על עתיד מחשבים, הסיומת "ט.ל.ח" מוכרת לך?? אני אכלתי אותה אצלהם בגדול עם זה, אז מה?!?! זה הרי ידוע שבישראל לא יודעים לתת שירות, מה חדש?! מה גם שהטמפרמנט של הלקוח הישראלי המצוי הוא לא מי יודע מה. . . באותה מידה אפשר להאשים את מיתוס, הזמנתי שלושה סירטי דיוידי, ובסוף התברר שכל הבחירות שעשה מר שוקרון, הינן טעויות של פירסום באתר, והייצור שלהן הסתיים, בחייך, הפסיקו לייצר את "מאטריקס"? זה לא פלונטר, הם לא מפקיעים מחירים, בתחום הזה אי אפשר לומר כלום, כנס לאתר של היצרן, תיראה מחיר, תוסיף 17 אחוז מעמ וזה המחיר של פלונטר... תירגע... דודו שוקרון

לפחות תקרא את ההודעה לפני שאתה מגיב!

אני חוזר: 1. פלונטר *מתחייבים* לשבוע, לא ל-24 שעות כמו שאתה אומר. זה שהם מתעלמים מההתחייבות הזאת זאת עובדה מצערת. 2. המחירים שלהם מופקעים. נקודה. לדרוש עוד כ-400 ש"ח עבור אותו מסך זאת פשוט חוצפה! שוב, אני מציע לך לחזור להודעה המקורית, לקרוא את העובדות ואז לענות. תודה. אורן

קראתי את ההודעה שלך...לפני!

אני עדיין חושב שאין שום בסיס... טעויות קורות המחירים שלהם טובים.

בוא נעמיד דברים על דיוקם!

"טעויות קורות" בטעות הם היו זולים ב-35$ ממחיר השוק ועכשיו הם מציגים מחיר הוגן ומדויק, שבמקרה לגמרי יקר ב-75$ (כ-400 ש"ח אחרי מע"מ) מחנויות אחרות? חביבי, זאת לא טעות! זאת הפקרות! "המחירים שלהם טובים" המחירים שלהם מופקעים בטירוף, אני מציע לך לבדוק את ההשוואות שערך ot בפורום של האתר מנטור כדי לקבל את התמונה האמיתית. אורן
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
תמיכה - מחשבים ואינטרנט
בחר
בחר