בעיה באתר האינטרנט של שרותי בריאות כללית.

אל:

הנדון: תקלה באתר של קופת חולים כללית.

א.ג.נ.

לאחרונה(אני כותב דבריי אלו ביום ראשון,

 ה-30.6.2019) הכניסה לאתר האינטרנט של שירותי בריאות כללית אינה מתאפשרת באופן פתאומי-כך סתם וללא שום סיבה. אציין כי גם שינוי הסיסמה לא עזר-וכאשר ביום ראשון,

 ה-30.6.2019 בין השעות 17:00-18:00 יצרתי קשר טלפוני עם נציגי התמיכה הטכנית שלהם התייחסותם המזלזלת לא איפשרה קבלת מענה כלשהוא.

אציין כי כאדם חולה ונכה פיסית אני מתקשה מאוד בהגעה למרפאה-והגישה לשירות באתר האינטרנט של הקופה היא קריטית בעבורי.

קופת חולים כללית מתעקשת להותיר אותי במבוי סתום-ואני פשוט לא יודע מה ניתן לעשות בעניין.

אציין כי אני לא ניהלתי פעילות פוגענית או עבריינית כלשהיא כלפי אתר האינטרנט של שרותי בריאות כללית שבאמת יכולים להצדיק סנקציה מן הסוג הזה.

מה עושים?

בברכה,  

אסף בנימיני,

רחוב קוסטה ריקה 115,

כניסה א'-דירה 4,

קרית מנחם,

ירושלים, מיקוד: 9662592.

מספרי טלפון: בבית-02-6427757.

נייד-052-4575172.

מספר פקס-077-2700076.

נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403.

2)כתובות האי.מייל שלי:  029547403@walla.co.il או: a815962@gmail.com  או: hgf32urkw@gmail.com  או:

assaf197254@yahoo.co.il  או: ass.benyamini@yandex.com  או: assaf46@outlook.com

3)ברשותי מחשב מסוג/דגם:

מעבד Intel pentium G4560

GHz3.5, לוח אם H110

דיסק SSD120GB

זכרון 4GB DDR4

ספק כח Active, PFC-ללא כונן אופטי

 

אותו רכשתי ביום 4.8.2018 מרשת ivory

 

4)אני משתמש במערכת

ההפעלה  10windows

 

5)אני גולש באינטרנט באמצעות דפדפן chrome, ומשתמש בהגדלה ניכרת של אותיות המסך בשל בעיית ראייה.

 

6)ספק האינטרנט שלי: חברת "בזק בינלאומי".

 

 

 

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
תמיכה - מחשבים ואינטרנט