הנה לפי התמונה שהוספת פה

אני יכול להבין מה קרה. באותו מסך שבתמונה את צריכה לסמן את הכונן שהסטטוס שלו - LOST, ורק אותו בלבד. אחרי שסימנת אותו התוכנה תתחיל לשחזר את הנתונים שלו. זה לא אמור לקחת הרבה זמן. נסי את זה.
מנהל הפורום
1000+

אני משוכנע שיש בעיית מתחים, לפיכך...

נסי להחליף את כבל ה USB שמחבר את הכונן החיצוני למחשב לכבל קצר יותר ככל שניתן רק כדי שננסה להתחקות אחר הבעיה האמיתית. חזרי לדווח אבי

זאת לא בעיית מתחים. הכונן מזוהה על ידי ה BIOS

אם הוא לא היה מקבל חשמל בכלל, אז הוא היה שרוף והוא היה גורם לקצר בכל המחשב. הבעיה פה היא ברמה הלוגית ולא פיזית. הכונן לא מזוהה על ידי הוינדוס בלבד. צריך לשחזר ויש כלים לשחזר כמו שהסברתי.
מנהל הפורום
1000+

זה לא שהכונן לא מקבל בכלל חשמל...

זה בגלל שהוא מקבל מעט חשמל ממה שנידרש ובגלל זה הוא אינו מזוהה. העניין הוא שהכונן כן מזוהה במחשב אחר ואין איתו בעיה אז מדוע לשחזר אם הוא תקין. גם בעיה לוגית אין כיוון שברגע שהיא מחברת דיסק און קי ההתקן כן מזוהה ומקבל אות H אני כבר נתקלתי בבעיה כזו לא מכבר ושווה לנסות להחליף כבל USB קצר. אם לא יעזור בוודאי שלא יזיק. אבי

שבוע טוב לכולם צריכה עזרה דחוף

שבוע טוב לכולם הבעיה שלי היא כזאת המחשב שלי אחרי פירמוט התקנתי sp3 xp המחשב שלי לא מזהה את הארד דיסק החיצוני ואת הדיסקונקי כן מזהה אני רוצה לציין שהארד דיסק החיצוני תקין כיוון שניסיתי אותו על מחשב אחר שולחת לכם תמונות של המצב בתקווה שתעזרו תודה מראש

בעיה עם הכונן החדש

היי רותי, האם ניסית לבדוק את החיבורים הפיזיים, במארז עצמו? לעיתים חיבור רופף או רשלני של מי שהתקין לך את הכונן (ואני מקווה שלא מדובר בך, כי אז סליחה...) יכול לגרום למה שאת אומרת. חוצמזה, יכול להיות שאת צריכה לבדוק את ההתאמה בין הכונן החדש לסוג המארז שיש לך... עשית את זה לפני הקנייה? האם קנית את ההארד דיסק בנפרד כמו שאני מבין, או שכל המחשב חדש? אני מציע שתפני לאנשי מקצוע מתחום השחזור (חברה טובה שאני מעריץ, לא פחות, תוכלי למצוא בקישור הזה) ותראי אם להם יש פיתרון. הם בודקים את הכל חומרתית ותוכניתנית, אז הם בטח יעלו על הבעיה. ניסיון לפתרון וירטואלי, עם כל הכבוד - ואני תרמתי לו, אני יודע - לא יעזור כבר כנראה. הבעיה שלך הרבה יותר מורכבת.

עכשיו הבנתי שלא הבנתי לגמרי...

אמנם אני עדיין ממליץ על פנייה לחברה מקצועית, אבל הבנתי שלא לגמרי הבנתי מה הבעיה. זה כונן קיים וכו'... עדיין, לדעתי כאן לא תמצאי את הפיתרון. בהצלחה!!
עבור לעמוד
,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה:
עבור לפורום:
תמיכה - מחשבים ואינטרנט
בחר
בחר