שלחתי למייקרוסופט בקשה לתיקון חם .קבלתי תשובה למייל .מה אני עושה עם המייל ? תודה

זה הלינק.זה בסדר ?

http://support.microsoft.com/contactus/

לא זה לא הלינק...

בתגובה שלי מלמעלה הנה כאן נתתי לך קישור לפנייה למיקרוסופט לדף הספציפי המתייחס לתיקון החם. כנסי לקישור ולחצי על הכיתוב View and request hotfix downloads בדף שתגיעי אליו למטה סמני את תיבת הסימון של הקובץ, מלאי את הפרטים הנידרשים כולל כתובת דואר אלקטרוני שלך ואז לחצי על הכפתור "בקשה לתיקון חם". המתיני שמיקרוסופט ישלחו לך את הקובץ החם והתקיני במחשב לפי ההוראות שתקבלי. מקווה שהפעם תעשי זאת כנידרש בהצלחה חזרי לדווח אבי

זה בסדר ?

(http://hotfixv4.microsoft.com/Windows%207/WindowsServer%202008%20R2/sp1/Fix335026/7600/free/419061_intl_i386_zip.exe)

עוד לינק

(http://hotfixv4.microsoft.com/Windows%207/WindowsServer%202008%20R2/sp1/Fix335026/7600/free/419094_intl_x64_zip.exe)

צילה.....

למה את מסבכת את העניין ובכלל מה אלה הלינקים שאת מצרפת ? נתתי לך לינק אחד והסבר מפורט מה לעשות אז עשי זאת ואל תמציאי כל מיני לינקים שלא קשורים לעניין יותר ממה שהסברתי אני לא יכול להסביר יותר. אם יש לך קושי מסוים וזה לגיטימי נסי להעזר במישהו שמבין. אני בכלל לא הייתי מתעסק בזה ושולח את המחשב למעבדה שהם ישברו את הראש. בהצלחה אבי

אבי

עשיתי מה שבקשת. תיקון נחם שלח לי מייל .מה אני עושה איתו.סליחה על אי ההבנות.

תפעילי אותו....

כמו הפעלת קובץ התקנה רגיל...

הפעלתי

היה רשום : all files were succefully unzipped

ההודעה....

שקיבלת אומרת שכל הקבצים נפרסו/נפרקו בהצלחה. יכול להיות שקיבלת קובץ מכווץ וסה"כ מה שעשית הוא לחלץ אותו ? מכאן לא נוכל לדעת... האם לאחר שקיבלת את ההודעה הקובץ הבודד ניפרס לכמה קבצים ניפרדים ? חזרי לדווח אבי

מסך כחול 2

לפני כחודש ספרתי כאן על מסך כחול .אחרי דין ודברים עפ החברה שממנה רכשתי את המחשב קבלתי מחשב חדש ,ישר מהקופסה .בגלישה ראשונה הגיע מסך כחול .מחוברים למחשב :מקלדת , עכבר ומסך.מה יכול להיות לא בסדר ? אשמח לקבל תשובה .

צילה, אתן לך מספר כללים ברורים לגבי מסכים כחולים באשר הם -

מסך כחול תמיד יופיע כאשר ישנו התקן או דרייבר שאינם תקינים או נתמכים ע"י המערכת. משמעות הדבר שישנו רכיב כלשהו במחשב שלך שאינו תקין. ומשמעות הדבר הזה היא שעלייך להשתמש באחריות של המוצר על מנת להחליף את המוצר שאינו תקין. באם התקלה חוזרת ואת מקבלת מחשב נוסף עם מסך כחול זה אומר ששולחים לך בכל פעם מוצר פגום. איך תתייחסי לדבר? תלוי בך. אם היה קורה לי מקרה דומה הייתי שוקל לפנות לגורמים משפטיים להתייעץ איתם. או לחלופין, פשוט להחליף את הרכיב שאינו תקין. אבל שוב, אם יש לך אחריות על המוצר, אין זה מתפקידך להחליף רכיבים פנימיים ואף עדיף שלא תעשי זאת כדי שלא תפוג אחריות המוצר.
מנהל הפורום
1000+
עבור לעמוד
,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: forumbot
עבור לפורום:
תמיכה - מחשבים ואינטרנט
בחר
בחר