גם לנו קרתה התקלה המדוברת פה הרבה. אז נכנסנו למוסך טויוטה, על פי קוד התקלה במחשב הומלץ לנו להחליף מנוע קלאץ, ושזה יפתור את הבעיה. מנהל המוסך אמר שיכול מאוד להיות שנצטרך להחליף גם את הקלאץ עצמו, זאת נדע רק לאחר שנטפל בבעיה של מנוע הקלאץ, רק אז המחשב ייתן אינדיקציה לגבי תקלה בקלאץ עצמו במידה וקיימת. ובמידה וזה מה שיקרה - העלות החלפת מנוע קלאץ והקלאץ כולל עבודה כולל מעמ באיזור ה4700 (לאחר הנחה!)

שוחחתי עם המכונאי עצמו והוא אמר שראה שהפחמים גמורים, דיי סקרן לגבי האפשרות להחליף את ה"פחמים" במוסך לא מורשה ולסגור את הסיפור בכמה שקלים במקום כל התיק הזה.. 

 

אשמח לקבל עצה טובה. 

 

לגבי הבעיה הבטיחותית - אשמח להצטרף לייצוגית. 

גיא 

guy2557@walla.com

0527020350

שלום, מצטרף גם. יש לי טויוטה קורולה 2008, שעברה 114,000 קמ

בדיוק עכשיו נתקעתי עם אותה הבעיה שמתוארת כאן בפורום. 

הרכב שילב מ E ל N במהלך נסיעה בפקק, ולא רצה לשלב להילוך אחר. לאחר כמה נסיונות של כיבוי המנוע והנעה מחדש, הוא שילב ל E והצלחתי ליסוע. לאחר מספר ק״מ של נסיעה הרגשתי שאני לוחץ על גז אבל הרכב לא מגיב (כך כל פעם כשאני מתקרב למהירות של 40 קמש), לבסוף הרכב נעצר, היה רעש כאילו של שרשרת שנגררת על משהו, וכעת תקוע על N ולא מצליח לשלב ל E (או לכל הילוך אחר). כעת יושב באוטו ומחכה לגרר.

מניח שאצטרך להחליף את הקלאצ׳, אבל אשמח לשמוע על המענה שקיבלתם בטויוטה והעלות המשוערת. ככל הנראה מחר אהיה במוסך שלהם ואשמח לדעת מול מה אני עומד.

כמו כן, כמובן שאשמח להצטרף לתביעה הייצוגית, אם עדיין רלוונטי.

 

תודה מראש,

בוריס.

0546897172

Borisr84@gmail.com

שלום לכולם, אני בסיבוב השני ממש עכשווי אחרי 60 אלף קמ קלאץ'נוסף, בסיבוב הקודם נפרדתי מ5500₪ ממתין להצעה לתיקון, כבר הוסבר לי שהפעם הקודמת החליפו מנוע קטן ואולי היה צריך להחליף מנוע גדול של הקלאץ.. האווץ. לא שווה את החיסכון שכיביכול הוצהר  אני נהג יחיד ומכיר את האוטו על בוריו. מתסכל מאוד? שלא לדבר על העצירות הלא מתוכננות באמצע הכביש, בדרך לחג בצפון..  ובחזרה או באילון עמוס ולחוץ. ערך הרכב ירד משמעותית ואין קונה לרכב.. 

האם יש למישהו עצה מה עושים?

ואם אכן מתאגדים ורלוונטי אשמח להצטרף לקבוצה

פינחס ג'רבי

054-6311524

pj80@walla.com

בוקר טוב,

 

טוב אז אני אחרי החלפת מצמד (200K) עם הפרש של כ- 65K לאחר ההחלפה הקודמת

אם מתאגדים אשמח להצטרף.

קיבלתי הצעת מחיר של 5200 בטויוטה 

בסוף רכשתי חלפים בעלות של 1500 ש"ח (מצמד של ISIN יפני כולל מיסב לחץ, מנוע מצמד מקורי ושמן גיר של קסטרול 2 ליטר).

קושרתי למוסך מדהים בהוד השרון - מוסך מגדיאל בניהול של שאול בעלות של 1540 שח עבודה כולל חריטת גלגל תנופה

 

חוזר שאם מתאגדים אשמח להצטרף

בוקר טוב,

איתי

הי,

גם לנו יש טויוטה קורולה רובוטית 2008. גם אנחנו חווים מזה זמן רב תקלות של אי שילוב של הילוכים והיבהוב הוריד האזהרה של הגיר ותקיעה על מצב ניוטרל (האות N מהבהבת) גם כאשר משלבים להילוך (E). כנל גם במקרה של שילוב לרברס.

 

כל זאת קרה לפני החלפת כל מנגנוני הגיר קומפלט כולל הרובוט והקלאץ. גם אחרי ההחלפה התקלות המשיכו להופיע. 

 

נשמח גם כן להצטרף לתביעה ייצוגית בנושא

בברכה,

אבי

 

גם אני נתקעתי באמצע הכביש בגלל אותה בעיה

עוד לא הספקתי להגיע למוסך

יצאת משהו מההתארגנות כאן?

אשמח לפרטים itzik4111@gmail.com

שלום רב,

גם אצלי הופיע אותה תקלה מספר פעמים, גם בכביש ראשי עם המשפחה באוטו. קורולה 2008 130,000K.

אשמח להצטרף לכל התארגנות בנושא.

dormargalit@gmail.com

052-4297806

שלום רב,

אשמח לקבל פרטים על ההתארגנות בנושא הגיר הרובוטי

ולשמוע המלצות מה לעשות ,

כרגע הכנסתי את הרכב למוסך ומחכה לאבחון מחר . כעיקרון הרכב עבר לניוטרל בזמן האטה. 

היי, שמי דוד אני רואה שבעבר הגשתם תביעה מרוכזת של כל האנשים שהיה להם תקלה דומה לשלי שהרכב עומד ברמזור/פקק הרכב נעצר ועובר למצב N מהבב בלי שום התראה מראש, אז גם לי זה קרה לא פעם ולא פעמיים פשוט מאוד מסוכן ומעצבן שהרכב נעצר באמצע הכביש ואז צריך להמתין כמה דקות עד שהרכב יתקרר והבעיה יכולה לחזור על עצמה מספר פעמים, אשמח לדעת מה קרה בעקבות התביעה שהגשתם באופן מרוכז? ולמי אפשר לפנות בנושא? ומה הסדר גודל של תיקון התקלה? פלא' ליצירת קשר 0542289344 מייל dalamo674@gmail.com
 
 

היי

גם אנחנו נתקלנו באותה תקלה בדיוק, אשמח לקבל פרטים מי שהוביל את התביעה/הקשר עם החברה.

כמו כן האם כדאי ללכת למוסך מורשה בתקלה זאת?

יש למישהו המלצה למוסך באזור הדרום ?

טלפון ליצירת קשר: 0502165606 מתן(אפשר גם ווטסאפ)

מייל: matan5438@gmail.com

תודה לעוזרים

 

עבור לעמוד
, , , ,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
טיפולי רכב
בחר
בחר