חשוב לי לראות שהאריזה נוחה לשימוש, נוחה לאחיזה ולעבודה איתה.
הפרסום של המוצר הוא לא בהכרח גורם חשוב, אבל כן באופן פסיכוסומטי משפיע על הקניה בסופו של דבר. הרי כשמוצר מתפרסם כנראה שיש בו ערך מוסף ולכן אנשים רבים ירכשו.
במוצר קבוע היות ואני מכיר את אותו מוצר ומודע לחשיבות שלו כלפיי הניקיון
אני תמיד מנסה אם ישנו מוצר חדש אם אני מרוצה ממנו רוכשת הלאה אם לא לא קונה שוב ...האריזה כן מושכת את העין אבל זה לא העיקר אם זה מוצר חדש אני תמיד שואלת אם משהו ניסה את המוצר וכמה הוא מרוצה......גם המחיר לא חייב להיות הכי יקר לא בהכרח שהוא יהיה הכי הטוב לפעמים גם מוצרים שהם זולים יחסית עושים את העבודה.....
כן אין ספק של האריזה יש חלק מרכזי מרכישה של המוצר . לפני שאני רוכש חומר ניקוי מצויים אני קורא את ההוראות של האריזה ובודק אם זה מתאים לצרכים שלי ואם זה עונה לדרישות שלי אז אני רוכש אותו חשוב לי שהמוצר יהיה ידידותי וההוראות יהיו כתובות בצורה ברורה