סודות וטיפים לתפריט דיאטה לנשים | מומלץ מאד!

 

5 סודות וטיפים לתפריט מדיאטה מושלם לנשים

סוד 1 – שומן הוא לא אויב, הוא חבר ואפילו אח בדם.
זו טעות להרחיק את השומן מהתפריט שלך. זה אב מזון קריטי לא רק למטרה שלך אלא גם לבריאות ותקינות הגוף שלך.
טיפ: להכניס לפחות 25-30 גרם שומן ביום.

סוד 2 – אי אפשר להיכשל עם חלבון.
במיוחד בתהליך דיאטה, זה האב מזון הכי חשוב. כל אבות המזון חשובים, אבל בזמן דיאטה וחיטוב? תקפידי על צריכה של חלבון לפחות 1-1.5 גרם חלבון פר משקל גוף (אם את מתאמנת, ואת צריכה, אז תדאגי להכניס יותר לכיוון 1.5)

סוד 3 – פחמימה… גם היא לא אויבת. ממש לא.
אולי אם תורידי את כמויות הפחמימה ותאכלי פחות, את תראי תוצאות לטווח המיידי, אבל זה לא יחזיק יותר מכמה ימים. אסור לך להתנזר מפחמימה, אסור.
פחמימות איכותיות יכולות להיות: דגנים, ירקות, פירות – אדממה (פחמימה אדירה במיוחד לצמחוניים) וכו‘

סוד 4 – ירקות. אוף. ירקות!
אין לי מספיק מילים בשביל להדגיש לך כמה ירקות הם קריטיים. בואי נתחיל מהסוף, ירקות הם מזון שנחשב למזון בעל דחיסות קלורית נמוכה – זה אומר שאת יכולה להיות שבעה עם מעט קלוריות שנמצאות בהרבה מזון (כמותית), וזה בדיוק מה שאת מחפשת בתפריט שלך.

סוד 5 – תוסיפי מים, במיידית!
הגוף שלך מכיל 55-75% נוזלים, אז זה די הגיוני שאת חייבת לשתות, נכון? תחשבי על רכב… איך הוא נוסע? על דלק. הדלק העיקרי שלך? זה המים.
טיפ: לא משנה כמה את שותה כרגע, אם תוסיפי רק 1-2 כוסות מים לכל ארוחה, את תרגישי איך כל תהליך בגוף הופך ליעיל יותר.

למידע נוסף לחצו כאן בקישור

לצפייה ביוטיוב לחצו כאן

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
בריאטריה – השמנת יתר