תאונה או חסול?

תאונה או חסול?

חיים גרון, לשעבר סמנכ"ל הנדסה ורישוי במשרד התקשורת, עד התביעה מס. 167 במשפט נגד נתניהו שהתנהלותו חודשה, אשר היה אמור להעיד בתיק 4000 שבו מואשם נתניהו בשוחד, מרמה והפרת אמונים ואשר עדותו הייתה אמורה להתייחס לענייני רגולציה של המשרד - נספה יחד עם רעיתו בטוסם לחופשה במקדוניה במטוס-קל ססנה 182, מטוס הידוע באמינותו ובפשטות הפעלתו...

מטרת חסול קְנוּנְיָתי (להבדיל מחסול הפגנתי, למען ירְאו וירָאו) היא שהארוע יראה כתאונה, יד המקרה...והעתוי - מושלם...הארוע יחקר באי יווני...אולי אפילו לא ביוון mainland...וליוונים די דאגות משלהם...

מטרת חסול קְנוּנְיָתי (להבדיל מחסול הפגנתי, למען ירְאו וירָאו) היא שהארוע יראה כתאונה, יד המקרה...והעתוי - מושלם...הארוע יחקר באי יווני...אולי אפילו לא ביוון mainland...וליוונים די דאגות משלהם...

אפשר לחשוב איזה עדות מכרעת הייתה שהיה שוה לחסל אותו...קבל את זה כפשוטו. הייתה תאונה.

תיקים באפלה

אם לא היו חיסולים פוליטיים  בעבר היינו חושבים שזו תאונה.

רמת הלכלוך והשפלות שהגיעה מדינת ישראל..

ששופטים שותפים לקנוניות.

תפירת תיקים

עלילות ושקרים בגיבוי התשקורת.

הכל יכול להיות.

איפה התשקורת היום איזה שקט לא חופרים בתיקים של מרכיבי הממשלה.

כפי שאמרתי פעם רק מרד הכנסת כל הכלבים למאסר עולם

איפוס המערכת רענון ומתחילים הכל מחדש.

אבל אל חשש לא צריך מרד..אנו בפתחהשל מלחמת העצמאות השניה ואנו לא מוכנים לה.

תיקים באפלה

אם לא היו חיסולים פוליטיים  בעבר היינו חושבים שזו תאונה.

רמת הלכלוך והשפלות שהגיעה מדינת ישראל..

ששופטים שותפים לקנוניות.

תפירת תיקים

עלילות ושקרים בגיבוי התשקורת.

הכל יכול להיות.

איפה התשקורת היום איזה שקט לא חופרים בתיקים של מרכיבי הממשלה.

כפי שאמרתי פעם רק מרד הכנסת כל הכלבים למאסר עולם

איפוס המערכת רענון ומתחילים הכל מחדש.

אבל אל חשש לא צריך מרד..אנו בפתחהשל מלחמת העצמאות השניה ואנו לא מוכנים לה.

אם תפרו לביבי תיק אז למה לחסל דווקא עד תביעה?

 

חיים, ססנה 182 הינו בעל רקורד בטיחותי מרשים.

אף תאונה לא ארעה בגלל כשל במערכותיו או במבנהו.

ידוע מקרה אחד של כשל במנוע שנגרם עקב קפיאת קרבורטור ובעקבות זאת הוחלט לעבור לשמוש בהזרקת-דלק. הטייס שהיה לגמרי במקרה גם חובב דאיה פעיל משך למעלה מעשור הצליח לגלוש לנחיתה.

למטוס כן-נסע קבוע, ולפיכך אין סכנת שכחה לקפלו (לתוך שקעים בגוף) בעת המראה ולא נשקפת סכנת שכחה לשלפו לפני נחיתה.

המדחף סובב במהירות קבועה לארך פעולתו ולפיכך אין מצערת, ואין סכנה של התבלבלות בשמוש בה.

המטוס יכול לנחות ולהמריא אחרי ריצה קצרה גם בכבישים, אם רחבים דיים וללא עצים או עמודים בשוליהם.

למטוס נוהל פשוט של בדיקות-לפני-שמוש.

זהו  המטוס המועדף על בתי-ספר פרטיים לטיסה.

 

כל התאונות הידועות, סיבתן החלטות שגויות - המראה במזג-אויר סוער, נסיון נחיתה בשדה-תעופה לא מוכר (בלא הכרות מוקדמת עם הגבעות שסביבו) וכיו"ב...

חיים, ססנה 182 הינו בעל רקורד בטיחותי מרשים.

אף תאונה לא ארעה בגלל כשל במערכותיו או במבנהו.

ידוע מקרה אחד של כשל במנוע שנגרם עקב קפיאת קרבורטור ובעקבות זאת הוחלט לעבור לשמוש בהזרקת-דלק. הטייס שהיה לגמרי במקרה גם חובב דאיה פעיל משך למעלה מעשור הצליח לגלוש לנחיתה.

למטוס כן-נסע קבוע, ולפיכך אין סכנת שכחה לקפלו (לתוך שקעים בגוף) בעת המראה ולא נשקפת סכנת שכחה לשלפו לפני נחיתה.

המדחף סובב במהירות קבועה לארך פעולתו ולפיכך אין מצערת, ואין סכנה של התבלבלות בשמוש בה.

המטוס יכול לנחות ולהמריא אחרי ריצה קצרה גם בכבישים, אם רחבים דיים וללא עצים או עמודים בשוליהם.

למטוס נוהל פשוט של בדיקות-לפני-שמוש.

זהו  המטוס המועדף על בתי-ספר פרטיים לטיסה.

 

כל התאונות הידועות, סיבתן החלטות שגויות - המראה במזג-אויר סוער, נסיון נחיתה בשדה-תעופה לא מוכר (בלא הכרות מוקדמת עם הגבעות שסביבו) וכיו"ב...

תאונות תמיד מתרחשות ולא תמיד כלי הרכב אשם. אני נהג ותיק מאוד ולמרות הכל גם היום למרות ניסיון רב שנים אני עושה פה ושם טעויות לפעמים אפילו טפשיות. אין כלי תחבורה שאין בו תקלות לא צפויות ולהניח שתאונה היא התנקשות בפרט שמדובר בעד לא מרכזי ולא כזה שמשנה משחק - זה מוגזם. הרי יש עוד לא מעטים -מה יחסלו את כולם?

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: חיים קאופמן
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר