חסר טעם זה לא כלל חברתי.

חברה הגונה ומתורבתת  קובעת כללים מחייבים.

יש הבדל בין רשות הרבים לרשות היחיד.

איש איש בביתו יעשה מה שבא לו.

במרחב הציבורי.. אתה לא יכול לפגוע ברגשות אחרים.

אתה לא תיקח בקבוק יין ותשב בפארק במקום המוסלמים אוכלים את סעודת רמאדן.

השאלה מהי פגיעה. אני נפגע כאדם שנשים לבושות רעלה.האם עלי לאסור זאת?

אלה שתי האפשרויות היחידות שאתה מסוגל להעלות?

חוט על התחת או רעלה?

מי מדיבר על רעלה???

חסר טעם זה לא כלל חברתי.

חברה הגונה ומתורבתת  קובעת כללים מחייבים.

יש הבדל בין רשות הרבים לרשות היחיד.

איש איש בביתו יעשה מה שבא לו.

במרחב הציבורי.. אתה לא יכול לפגוע ברגשות אחרים.

אתה לא תיקח בקבוק יין ותשב בפארק במקום המוסלמים אוכלים את סעודת רמאדן.

השאלה מהי פגיעה. אני נפגע כאדם שנשים לבושות רעלה.האם עלי לאסור זאת?

אלה שתי האפשרויות היחידות שאתה מסוגל להעלות?

חוט על התחת או רעלה?

מי מדיבר על רעלה???

גם על זה עניתי. בין חוט על התחת ורעלה יש המון אופציות ואני סבור שזה תלוי לרוב באופנה ולקודים תרבותיים של מקום ותקופה. לחתונה לא באים בביקיני ובשפת הים זה לגיטימי. פעם בקיני נחשב לאסור ואפילו גבר שהלך בלי כובע נחשב ללא צנוע.

 

לגבי מרחב ציבורי הרי יכול מישהו לטעון ששירת נשים במרחב ציבורי פוגעת בו האם לשם כך עלי לאסור על שירת נשים?

עבור לעמוד
,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: חיים קאופמן
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר