חיים

תעצור רגע ותחשוב..

האם מי שחיבר את כל חוקי המדינה הוא סמכות בשבילך.

אם אבוא ואפרש לך את חוקי מדינת ישראל... אתה תטען  למה אתה מדבר בשם המחוקק?

הרי הכנסת חוקקה חוק עם מיטב המשפטנים עם היועץ המשפטי לממשלה..

והנה באים לבגץ והוא מחליט לא חוקי...

זאת אומרת שיש מי שמפרש את החוק שונה ממה שהמחוקק קבע המפורש.

התורה שנתנה בסיני סתומה היא...קשה להבנה...

היא נכתבה כקלף רציף ללא רווחים וניקוד..הפוך בה והפוך בה דכולה בה..

נתנה האפשרות לשנות לפרש לפי רוח הדור לברי סמכא.

ומה לעשות שצבי לא מקבל את פרשנות בגץ=חזל

טעות שלך. הבגץ בודק את  חוקיות החוק בהתייחס לחוקי היסוד ולא מפרש בצורה שונה. מה שצבי טוען מי החליט שהחכמים הם הבגצ? מי החליט שהחכמים הם הפרשנים הבלעדיים?

בג"ץ הם לא הפרשנים הבלעדים. עליך או על צבי לבחור לעצמך פרשן רב חכם מעליך. כבר נאמר על זה "עשה לך רב" 

מי זה המניאק שאמר --עשה לך רב?

מה פתאום רב?

אני הפרשן של עצמי, לאחר שאני הוגה בבאור של משה---

הואיל משה באר את התורה הזאת לאמור --

לאמור--

לאמור--

לאמור--

ספר דברים הוא ספר הבאור...ושום עסקן מזדיין וזב ריר שררה כסף בטלה פטור צבא, ניאוף, יגיד לי איך לפרש...

אדרבא --תביא איזה רב שאתה רוצה,וישימו אותנו בחדר עם ספר תורה,ללא פירוש, בקטע מסוים, ונראה מי יפיק יותר לקחי חכמה מהספר...

הרי התלמודיסט,בלי להעתיק מאיזה פרשן, הוא לא שווה  פרוטה שחוקה ומחלידה...

בלי הסכמת הרבנים על פרושיך. את נישאר לבד עם פירושך, אף אחד לא יאמין לך, ואף אחד לא יקבל את פירושך, אלה רק אם אתה עושה לך רב שיסכים לפירושך, יש כאלה דתיים שללא הסכמה על ספר של איזשהו רב , מחרימים את הספר, אני לא אומר שזה צודק אבל זו המציאות העכשווית

מעניין לי תתחת שתסכים עם הבאור שלי...

אני רוצה שתביא באור יותר טוב משלי, אתגר חשיבה אני רוצה...

ההגייה בספר עושה אותי מאושר...אין לי שנאה, אין לי קנאה,אני לא לוקח תרופות, אני עובד בשדה כמו בן 30,לא רוצה דבר מאף אחד, לא חייב  אגורה לאף אחד,אוהב את הטבע,ואוהב את עם ישראל קיבינימאט....

הסכמה שלי לא תועיל לך. אני בעצמי כתבתי ביאור ופירוש על המצוות , הספר "רמ"ח יסודות מצוות עשה, התיאור של הכל. אמת אחת, ולא קיבלתי הסכמה, האמת שכתבתי את הספר לעצמי לפתור לעצמי דילמה שהיא מצד אחד אני מאמין שהמצוות אתת ומצד שני אינני מאמין שבוראי רוצה או חפץ במעשה המצוות בפועל, ולא חייתי בשלום עם הקונפליקט הזה עד אשר פירשתי את נוסח מקור המצוות כפי שעשה אותן בוראי. לכן אם אתה כותב לעצמך את הפירוש שלך לשלום עם עצמך זה מצויין אולי בהמשך מישהו אחר כמוך ימצא בו דברים שהוא מזוהה איתם ויאמץ את פירושך ואלי ישפיע על אחרים לקבל אותו כן ירבו

נאה דרשת אחי היקר,ונאה קיימת...

ברשותו...נכונה לי קימה עת שחר לשעה הרביעית ,ןלכן אסיע שרעפי מסמכות כבודך ואפרוש לי אל מנוחתי ליצועי ואברכה אותך בברכת לילה טוב ותבורך תעוזת עם ישראל וגדולת חוסנו עד עולם.

חיים

תעצור רגע ותחשוב..

האם מי שחיבר את כל חוקי המדינה הוא סמכות בשבילך.

אם אבוא ואפרש לך את חוקי מדינת ישראל... אתה תטען  למה אתה מדבר בשם המחוקק?

הרי הכנסת חוקקה חוק עם מיטב המשפטנים עם היועץ המשפטי לממשלה..

והנה באים לבגץ והוא מחליט לא חוקי...

זאת אומרת שיש מי שמפרש את החוק שונה ממה שהמחוקק קבע המפורש.

התורה שנתנה בסיני סתומה היא...קשה להבנה...

היא נכתבה כקלף רציף ללא רווחים וניקוד..הפוך בה והפוך בה דכולה בה..

נתנה האפשרות לשנות לפרש לפי רוח הדור לברי סמכא.

ומה לעשות שצבי לא מקבל את פרשנות בגץ=חזל

טעות שלך. הבגץ בודק את  חוקיות החוק בהתייחס לחוקי היסוד ולא מפרש בצורה שונה. מה שצבי טוען מי החליט שהחכמים הם הבגצ? מי החליט שהחכמים הם הפרשנים הבלעדיים?

בג"ץ הם לא הפרשנים הבלעדים. עליך או על צבי לבחור לעצמך פרשן רב חכם מעליך. כבר נאמר על זה "עשה לך רב" 

מי זה המניאק שאמר --עשה לך רב?

מה פתאום רב?

אני הפרשן של עצמי, לאחר שאני הוגה בבאור של משה---

הואיל משה באר את התורה הזאת לאמור --

לאמור--

לאמור--

לאמור--

ספר דברים הוא ספר הבאור...ושום עסקן מזדיין וזב ריר שררה כסף בטלה פטור צבא, ניאוף, יגיד לי איך לפרש...

אדרבא --תביא איזה רב שאתה רוצה,וישימו אותנו בחדר עם ספר תורה,ללא פירוש, בקטע מסוים, ונראה מי יפיק יותר לקחי חכמה מהספר...

הרי התלמודיסט,בלי להעתיק מאיזה פרשן, הוא לא שווה  פרוטה שחוקה ומחלידה...

בלי הסכמת הרבנים על פרושיך. את נישאר לבד עם פירושך, אף אחד לא יאמין לך, ואף אחד לא יקבל את פירושך, אלה רק אם אתה עושה לך רב שיסכים לפירושך, יש כאלה דתיים שללא הסכמה על ספר של איזשהו רב , מחרימים את הספר, אני לא אומר שזה צודק אבל זו המציאות העכשווית

מעניין לי תתחת שתסכים עם הבאור שלי...

אני רוצה שתביא באור יותר טוב משלי, אתגר חשיבה אני רוצה...

ההגייה בספר עושה אותי מאושר...אין לי שנאה, אין לי קנאה,אני לא לוקח תרופות, אני עובד בשדה כמו בן 30,לא רוצה דבר מאף אחד, לא חייב  אגורה לאף אחד,אוהב את הטבע,ואוהב את עם ישראל קיבינימאט....

הסכמה שלי לא תועיל לך. אני בעצמי כתבתי ביאור ופירוש על המצוות , הספר "רמ"ח יסודות מצוות עשה, התיאור של הכל. אמת אחת, ולא קיבלתי הסכמה, האמת שכתבתי את הספר לעצמי לפתור לעצמי דילמה שהיא מצד אחד אני מאמין שהמצוות אתת ומצד שני אינני מאמין שבוראי רוצה או חפץ במעשה המצוות בפועל, ולא חייתי בשלום עם הקונפליקט הזה עד אשר פירשתי את נוסח מקור המצוות כפי שעשה אותן בוראי. לכן אם אתה כותב לעצמך את הפירוש שלך לשלום עם עצמך זה מצויין אולי בהמשך מישהו אחר כמוך ימצא בו דברים שהוא מזוהה איתם ויאמץ את פירושך ואלי ישפיע על אחרים לקבל אותו כן ירבו

נאה דרשת אחי היקר,ונאה קיימת...

ברשותו...נכונה לי קימה עת שחר לשעה הרביעית ,ןלכן אסיע שרעפי מסמכות כבודך ואפרוש לי אל מנוחתי ליצועי ואברכה אותך בברכת לילה טוב ותבורך תעוזת עם ישראל וגדולת חוסנו עד עולם.

ליל מנוחה

השלום המיוחל יבוא מכוחנו ולא מחולשתנו


הדמיון הוא אויב המשלה אותכם שאתם חושבים אמת


בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינהם נימצא אלהים, בצורת כיפה(=הפכים) המהווה אותם מעצם היותו היפוכם

עבור לעמוד
... , , , ,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר