מה זה בדיוק "אופן תיאורטי לחלקיק האלוהי שצורתו כיפה שמורכבותה היא מאין ויש ,ותראו את צידה הקעור של הכיפה שהיא האין (תיאורטית) (מכיפה = הפכים) ומאין שבה נוצר היש, ומיש שבה נוצר האין, צידה האחד של החלקיק האלוהי הקמור הוא היש והוא הצד הזכרי , וצרתה הקעור של הכיפה הוא האין והוא הצד הנקבי"מאיפה אתה יודע את זה? איפה הביסוס של זה?

זה ג'יבריש מזוכך...וראה גם "בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינהם נימצא אלהים, המאחד ומהווה אותם, מעצם היותו היפוכם".

ממש כפתור ופרח.

בכל נקודה ביקום יש מקום שאין בו מקום וביניהם מצויה ההזיה של למך חושם (=חכם שלום)...

אז מה יש בינהם לדעתך? מה מפריד בינהם, ו? ומה מונע מהם להתערבב ולבטל זה את זה? אני פתוח לשמוע ממך ממך רעיון אם יש מעבר לחלל הריק אשר נימצא בתחום שבין שתי אוזניך.

מי מהווה את המקום . ומי מהווה את האין מקום לדעת ? יש לך רעיון חדש?

השלום המיוחל יבוא מכוחנו ולא מחולשתנו


הדמיון הוא אויב המשלה אותכם שאתם חושבים אמת


בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינהם נימצא אלהים, בצורת כיפה(=הפכים) המהווה אותם מעצם היותו היפוכם

קודם תסביר מה זה בכלל "בכל מקום יש מקום שאין בו מקום" איזה משמעות יש למשפט הקשקשני הזה?

קודם תסביר מה זה בכלל "בכל מקום יש מקום שאין בו מקום" איזה משמעות יש למשפט הקשקשני הזה?

חברך משוח מנסה להסביר בדרכו . ראה כאן במשפט המצוטט שכתב . הרישא של המשפט מבאר זאת בצורה נכונה.

בכל נקודה ביקום יש מקום שאין בו מקום וביניהם מצויה ?

 

השלום המיוחל יבוא מכוחנו ולא מחולשתנו


הדמיון הוא אויב המשלה אותכם שאתם חושבים אמת


בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינהם נימצא אלהים, בצורת כיפה(=הפכים) המהווה אותם מעצם היותו היפוכם

מה זה בדיוק "אופן תיאורטי לחלקיק האלוהי שצורתו כיפה שמורכבותה היא מאין ויש ,ותראו את צידה הקעור של הכיפה שהיא האין (תיאורטית) (מכיפה = הפכים) ומאין שבה נוצר היש, ומיש שבה נוצר האין, צידה האחד של החלקיק האלוהי הקמור הוא היש והוא הצד הזכרי , וצרתה הקעור של הכיפה הוא האין והוא הצד הנקבי"מאיפה אתה יודע את זה? איפה הביסוס של זה?

זה ג'יבריש מזוכך...וראה גם "בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינהם נימצא אלהים, המאחד ומהווה אותם, מעצם היותו היפוכם".

ממש כפתור ופרח.

בכל נקודה ביקום יש מקום שאין בו מקום וביניהם מצויה ההזיה של למך חושם (=חכם שלום)...

גם את אלברט איינשטיין בכלל לא הבינו והיה צריך לפרש אותו וגם אז אמרו על התיאוריה שלו שזו 'פיסיקה יהודית' שמטמאה את המדע הגרמני.

 

מה שאני לא מבינה אני לא תוקפת. חכם שלום לא היה כותב ספרים עבי כרס ומפרסם אותם אם זה היה סתם, פשוט לא יתכן.

בסוף אולי כמה אנשים יצטרכו לאכול את הכובע. לי אין עמדה, אבל מה שאני לא מבינה כי קטונתי אני לא תוקפת.

קודם תסביר מה זה בכלל "בכל מקום יש מקום שאין בו מקום" איזה משמעות יש למשפט הקשקשני הזה?

הגדרת בורא עולם שיש לכוון כדי לייחד את בורא עולם
"בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינם נימצא אלהים, שמהווה אותם ומאחד אותם מעצם היותו היפוכם".

 

 

ביאור ההגדרה של בורא עולם
 "בכל מקום"= פירושו כל מקום שניבחר להגדיר ולתחום מכלל היקום, (מכאן נימצא שאלהים בכל מקום כפי שכתב דוד המלך עליו השלום בתהילים "מלוא כל הארץ כבודו" וכפי שפירש רבנו נחמן "אין עוד מלבדו זה כולנו וזה הכול וזה הוא כולו אלהים
ש מקום" =פירושו שבסופו של דבר ניווכח שיש בנמצא.
 "שאין בו מקום"= פירושו הוא ההיפוך של היש מקום.והאין והוא נמצא בכל מקום ביקום
"בינהם נימצא אלהים" =פירושו שאלהים בין היש והאין וצורתו מכיפה=הפכים
 "שמהווה אותם ומאחד אותם" פירושו שמצורת הכיפה שבו מייצר ומהווה ומאחד את היש מקום ואת האין מקום. המאחד את האין ויש פירושו שצורתו הכיפתית האחת שומרת את הגבול בין היש והאין ובכך שומרת על קיומם ואחדותם, והוא נמצא בכל מקום ביקום
 "מעצם, היותו היפוכם"= פירושו שאלהים מורכב מכיפה (הפכים)שצדה אחת קעור הוא היש, וצידה אחת קמור הוא האין , ומהיש מהווה את האין ומיש מהווה את האין.

השלום המיוחל יבוא מכוחנו ולא מחולשתנו


הדמיון הוא אויב המשלה אותכם שאתם חושבים אמת


בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינהם נימצא אלהים, בצורת כיפה(=הפכים) המהווה אותם מעצם היותו היפוכם

קודם תסביר מה זה בכלל "בכל מקום יש מקום שאין בו מקום" איזה משמעות יש למשפט הקשקשני הזה?

הגדרת בורא עולם שיש לכוון כדי לייחד את בורא עולם
"בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינם נימצא אלהים, שמהווה אותם ומאחד אותם מעצם היותו היפוכם".

 

 

ביאור ההגדרה של בורא עולם
 "בכל מקום"= פירושו כל מקום שניבחר להגדיר ולתחום מכלל היקום, (מכאן נימצא שאלהים בכל מקום כפי שכתב דוד המלך עליו השלום בתהילים "מלוא כל הארץ כבודו" וכפי שפירש רבנו נחמן "אין עוד מלבדו זה כולנו וזה הכול וזה הוא כולו אלהים
ש מקום" =פירושו שבסופו של דבר ניווכח שיש בנמצא.
 "שאין בו מקום"= פירושו הוא ההיפוך של היש מקום.והאין והוא נמצא בכל מקום ביקום
"בינהם נימצא אלהים" =פירושו שאלהים בין היש והאין וצורתו מכיפה=הפכים
 "שמהווה אותם ומאחד אותם" פירושו שמצורת הכיפה שבו מייצר ומהווה ומאחד את היש מקום ואת האין מקום. המאחד את האין ויש פירושו שצורתו הכיפתית האחת שומרת את הגבול בין היש והאין ובכך שומרת על קיומם ואחדותם, והוא נמצא בכל מקום ביקום
 "מעצם, היותו היפוכם"= פירושו שאלהים מורכב מכיפה (הפכים)שצדה אחת קעור הוא היש, וצידה אחת קמור הוא האין , ומהיש מהווה את האין ומיש מהווה את האין.

נו... הפילוסופיה הזאת אינה ממך...

והראיה =אינך יודע להסביר אותה,מלבד לחזור על הציטוט,ולזיין את המוח על דויד הערס הזה ושאר מסכתות...

קודם תסביר מה זה בכלל "בכל מקום יש מקום שאין בו מקום" איזה משמעות יש למשפט הקשקשני הזה?

הגדרת בורא עולם שיש לכוון כדי לייחד את בורא עולם
"בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינם נימצא אלהים, שמהווה אותם ומאחד אותם מעצם היותו היפוכם".

 

 

ביאור ההגדרה של בורא עולם
 "בכל מקום"= פירושו כל מקום שניבחר להגדיר ולתחום מכלל היקום, (מכאן נימצא שאלהים בכל מקום כפי שכתב דוד המלך עליו השלום בתהילים "מלוא כל הארץ כבודו" וכפי שפירש רבנו נחמן "אין עוד מלבדו זה כולנו וזה הכול וזה הוא כולו אלהים
ש מקום" =פירושו שבסופו של דבר ניווכח שיש בנמצא.
 "שאין בו מקום"= פירושו הוא ההיפוך של היש מקום.והאין והוא נמצא בכל מקום ביקום
"בינהם נימצא אלהים" =פירושו שאלהים בין היש והאין וצורתו מכיפה=הפכים
 "שמהווה אותם ומאחד אותם" פירושו שמצורת הכיפה שבו מייצר ומהווה ומאחד את היש מקום ואת האין מקום. המאחד את האין ויש פירושו שצורתו הכיפתית האחת שומרת את הגבול בין היש והאין ובכך שומרת על קיומם ואחדותם, והוא נמצא בכל מקום ביקום
 "מעצם, היותו היפוכם"= פירושו שאלהים מורכב מכיפה (הפכים)שצדה אחת קעור הוא היש, וצידה אחת קמור הוא האין , ומהיש מהווה את האין ומיש מהווה את האין.

נו... הפילוסופיה הזאת אינה ממך...

והראיה =אינך יודע להסביר אותה,מלבד לחזור על הציטוט,ולזיין את המוח על דויד הערס הזה ושאר מסכתות...

הפלוסופיה הזו כתובה בהקדמה של  ספרי. שמי גלוי בו . קישור לספר לעיון בחינם

https://app.box.com/s/zqki14u2x9fgadbngsyza30uxlmemv3m 

הדגשתי לך את ההסבר באדום רק מה שרוולנטי לגיבכם אני יודע שאתם אלרגיים למשפטים מהתורה ומתהילים ממליץ שתתיחס רק למה שמודגש

השלום המיוחל יבוא מכוחנו ולא מחולשתנו


הדמיון הוא אויב המשלה אותכם שאתם חושבים אמת


בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינהם נימצא אלהים, בצורת כיפה(=הפכים) המהווה אותם מעצם היותו היפוכם

קודם תסביר מה זה בכלל "בכל מקום יש מקום שאין בו מקום" איזה משמעות יש למשפט הקשקשני הזה?

הגדרת בורא עולם שיש לכוון כדי לייחד את בורא עולם
"בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינם נימצא אלהים, שמהווה אותם ומאחד אותם מעצם היותו היפוכם".

 

 

ביאור ההגדרה של בורא עולם
 "בכל מקום"= פירושו כל מקום שניבחר להגדיר ולתחום מכלל היקום, (מכאן נימצא שאלהים בכל מקום כפי שכתב דוד המלך עליו השלום בתהילים "מלוא כל הארץ כבודו" וכפי שפירש רבנו נחמן "אין עוד מלבדו זה כולנו וזה הכול וזה הוא כולו אלהים
ש מקום" =פירושו שבסופו של דבר ניווכח שיש בנמצא.
 "שאין בו מקום"= פירושו הוא ההיפוך של היש מקום.והאין והוא נמצא בכל מקום ביקום
"בינהם נימצא אלהים" =פירושו שאלהים בין היש והאין וצורתו מכיפה=הפכים
 "שמהווה אותם ומאחד אותם" פירושו שמצורת הכיפה שבו מייצר ומהווה ומאחד את היש מקום ואת האין מקום. המאחד את האין ויש פירושו שצורתו הכיפתית האחת שומרת את הגבול בין היש והאין ובכך שומרת על קיומם ואחדותם, והוא נמצא בכל מקום ביקום
 "מעצם, היותו היפוכם"= פירושו שאלהים מורכב מכיפה (הפכים)שצדה אחת קעור הוא היש, וצידה אחת קמור הוא האין , ומהיש מהווה את האין ומיש מהווה את האין.

נו... הפילוסופיה הזאת אינה ממך...

והראיה =אינך יודע להסביר אותה,מלבד לחזור על הציטוט,ולזיין את המוח על דויד הערס הזה ושאר מסכתות...

הפלוסופיה הזו כתובה בהקדמה של  ספרי. שמי גלוי בו . קישור לספר לעיון בחינם

https://app.box.com/s/zqki14u2x9fgadbngsyza30uxlmemv3m 

הדגשתי לך את ההסבר באדום רק מה שרוולנטי לגיבכם אני יודע שאתם אלרגיים למשפטים מהתורה ומתהילים ממליץ שתתיחס רק למה שמודגש

מלבד ציטוט המשפט (אלוהים יודע מאיפה לקחת אותו),אין לך מושג מהחיים שלך בפילוסופיה...

אינך מסביר איך מגיעים לפילוסופיה הזאת , וכל ה "כל הזכויות שמורות " שלך ממש מגוחך...

מי צריך את בליל הביאושין הדתי הילכתי רבני שמרחת כאן לעייפה???

קודם תסביר מה זה בכלל "בכל מקום יש מקום שאין בו מקום" איזה משמעות יש למשפט הקשקשני הזה?

הגדרת בורא עולם שיש לכוון כדי לייחד את בורא עולם
"בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינם נימצא אלהים, שמהווה אותם ומאחד אותם מעצם היותו היפוכם".

 

 

ביאור ההגדרה של בורא עולם
 "בכל מקום"= פירושו כל מקום שניבחר להגדיר ולתחום מכלל היקום, (מכאן נימצא שאלהים בכל מקום כפי שכתב דוד המלך עליו השלום בתהילים "מלוא כל הארץ כבודו" וכפי שפירש רבנו נחמן "אין עוד מלבדו זה כולנו וזה הכול וזה הוא כולו אלהים
ש מקום" =פירושו שבסופו של דבר ניווכח שיש בנמצא.
 "שאין בו מקום"= פירושו הוא ההיפוך של היש מקום.והאין והוא נמצא בכל מקום ביקום
"בינהם נימצא אלהים" =פירושו שאלהים בין היש והאין וצורתו מכיפה=הפכים
 "שמהווה אותם ומאחד אותם" פירושו שמצורת הכיפה שבו מייצר ומהווה ומאחד את היש מקום ואת האין מקום. המאחד את האין ויש פירושו שצורתו הכיפתית האחת שומרת את הגבול בין היש והאין ובכך שומרת על קיומם ואחדותם, והוא נמצא בכל מקום ביקום
 "מעצם, היותו היפוכם"= פירושו שאלהים מורכב מכיפה (הפכים)שצדה אחת קעור הוא היש, וצידה אחת קמור הוא האין , ומהיש מהווה את האין ומיש מהווה את האין.

נו... הפילוסופיה הזאת אינה ממך...

והראיה =אינך יודע להסביר אותה,מלבד לחזור על הציטוט,ולזיין את המוח על דויד הערס הזה ושאר מסכתות...

חחח אומרים שאני אינני אני . אכן נכוןחכם שלום זהוי כינויי ושמי דויד מרציאנו, וזהו כאן בקישור דף הפייסבוק של ספרי . ובו קישורים לספר , והמאמר שפירסמתי כאן מהמבוא של הספר

רמ"ח יסודות מצוות עשה, התיאור של הכל.-אמת אחת 

https://www.facebook.com/%D7%A8%D7%9E%D7%97-%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%A9%D7%94-%D7%94%D7%AA%D7%99%D7%90%D7%95%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%9B%D7%9C-%D7%90%D7%9E%D7%AA-%D7%90%D7%97%D7%AA-576180519390559/ 

השלום המיוחל יבוא מכוחנו ולא מחולשתנו


הדמיון הוא אויב המשלה אותכם שאתם חושבים אמת


בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינהם נימצא אלהים, בצורת כיפה(=הפכים) המהווה אותם מעצם היותו היפוכם

 

מה לא מובן? : מקום שאין בו מקום זה מקום מלא על גדותיו - שהוא מלא על גדותיו במידה כזו שכבר אי אפשר להוסיף בו דבר נוסף!

 

ואלוהים הרי לא טיפש, סליחה שאני אומרת - אז הוא הולך בינם, בין המקומות המלאים האלה, כי שם אכן יש סיכוי כן למצוא מקום, זה סטטיסטי, החיפוש הוא מהיר ואוטומטי, ולאורך זמן או זמן נתון (סביר) בסוף ימצא מקום לאלוהים, כמו שאומרים 'להשתחל' בו, בין לבין...

 

בין לבין (המקומות של ה'אין מקום') יהיו מקומות שמתאימים יותר לקעור ומקומות שמתאימים יותר לקמור, מה שמתאים לו יותר, שם הוא ישתחל.

 

מה לא ברור פה?

 

בכל מקרה, גם אם אתם לא מבינים עד הסוף, תשקיעו מאמץ, זה מחדד את השכלemo_16.png

קודם תסביר מה זה בכלל "בכל מקום יש מקום שאין בו מקום" איזה משמעות יש למשפט הקשקשני הזה?

הגדרת בורא עולם שיש לכוון כדי לייחד את בורא עולם
"בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינם נימצא אלהים, שמהווה אותם ומאחד אותם מעצם היותו היפוכם".

 

 

ביאור ההגדרה של בורא עולם
 "בכל מקום"= פירושו כל מקום שניבחר להגדיר ולתחום מכלל היקום, (מכאן נימצא שאלהים בכל מקום כפי שכתב דוד המלך עליו השלום בתהילים "מלוא כל הארץ כבודו" וכפי שפירש רבנו נחמן "אין עוד מלבדו זה כולנו וזה הכול וזה הוא כולו אלהים
ש מקום" =פירושו שבסופו של דבר ניווכח שיש בנמצא.
 "שאין בו מקום"= פירושו הוא ההיפוך של היש מקום.והאין והוא נמצא בכל מקום ביקום
"בינהם נימצא אלהים" =פירושו שאלהים בין היש והאין וצורתו מכיפה=הפכים
 "שמהווה אותם ומאחד אותם" פירושו שמצורת הכיפה שבו מייצר ומהווה ומאחד את היש מקום ואת האין מקום. המאחד את האין ויש פירושו שצורתו הכיפתית האחת שומרת את הגבול בין היש והאין ובכך שומרת על קיומם ואחדותם, והוא נמצא בכל מקום ביקום
 "מעצם, היותו היפוכם"= פירושו שאלהים מורכב מכיפה (הפכים)שצדה אחת קעור הוא היש, וצידה אחת קמור הוא האין , ומהיש מהווה את האין ומיש מהווה את האין.

לא הסברת כלום רק העמקת את האי בהירות. אני מבין שאין מקום זה היפוך של יש מקום אבל מנין לך שאלהים נמצא בין האין לבין היש? אם אלוהים נמצא בכל מקום -זה אומר שיש מקום אז איך הוא נמצא באין מקום? אם אין מקום אז גם אלוהים לא נמצא שם כי הוא נמצא רק בכל מקום (כלומר ביש מקום). איך אפשר לאחד בין אין ויש או שיש או שאין. ומאיפה הקרצת את הכיפה? מכיפה אדומה?

דוד, אל תתרגש מצבי, יש לו בעיה, תהיה עדין איתו, זה עוד מהתקופה שהיינו באתר 'נענע'.

קודם תסביר מה זה בכלל "בכל מקום יש מקום שאין בו מקום" איזה משמעות יש למשפט הקשקשני הזה?

הגדרת בורא עולם שיש לכוון כדי לייחד את בורא עולם
"בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינם נימצא אלהים, שמהווה אותם ומאחד אותם מעצם היותו היפוכם".

 

 

ביאור ההגדרה של בורא עולם
 "בכל מקום"= פירושו כל מקום שניבחר להגדיר ולתחום מכלל היקום, (מכאן נימצא שאלהים בכל מקום כפי שכתב דוד המלך עליו השלום בתהילים "מלוא כל הארץ כבודו" וכפי שפירש רבנו נחמן "אין עוד מלבדו זה כולנו וזה הכול וזה הוא כולו אלהים
ש מקום" =פירושו שבסופו של דבר ניווכח שיש בנמצא.
 "שאין בו מקום"= פירושו הוא ההיפוך של היש מקום.והאין והוא נמצא בכל מקום ביקום
"בינהם נימצא אלהים" =פירושו שאלהים בין היש והאין וצורתו מכיפה=הפכים
 "שמהווה אותם ומאחד אותם" פירושו שמצורת הכיפה שבו מייצר ומהווה ומאחד את היש מקום ואת האין מקום. המאחד את האין ויש פירושו שצורתו הכיפתית האחת שומרת את הגבול בין היש והאין ובכך שומרת על קיומם ואחדותם, והוא נמצא בכל מקום ביקום
 "מעצם, היותו היפוכם"= פירושו שאלהים מורכב מכיפה (הפכים)שצדה אחת קעור הוא היש, וצידה אחת קמור הוא האין , ומהיש מהווה את האין ומיש מהווה את האין.

נו... הפילוסופיה הזאת אינה ממך...

והראיה =אינך יודע להסביר אותה,מלבד לחזור על הציטוט,ולזיין את המוח על דויד הערס הזה ושאר מסכתות...

הפלוסופיה הזו כתובה בהקדמה של  ספרי. שמי גלוי בו . קישור לספר לעיון בחינם

https://app.box.com/s/zqki14u2x9fgadbngsyza30uxlmemv3m 

הדגשתי לך את ההסבר באדום רק מה שרוולנטי לגיבכם אני יודע שאתם אלרגיים למשפטים מהתורה ומתהילים ממליץ שתתיחס רק למה שמודגש

מלבד ציטוט המשפט (אלוהים יודע מאיפה לקחת אותו),אין לך מושג מהחיים שלך בפילוסופיה...

אינך מסביר איך מגיעים לפילוסופיה הזאת , וכל ה "כל הזכויות שמורות " שלך ממש מגוחך...

מי צריך את בליל הביאושין הדתי הילכתי רבני שמרחת כאן לעייפה???

המשפט נילקח מהשכל שלי . אכן לא למדתי כלל פילוספיה. כל הידע שהבאתי בספר מהגיון השכל האמיתי שלי ומביקורת רציונאלית עד להבאת עובדה מוכחת של בורא עולם

השלום המיוחל יבוא מכוחנו ולא מחולשתנו


הדמיון הוא אויב המשלה אותכם שאתם חושבים אמת


בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינהם נימצא אלהים, בצורת כיפה(=הפכים) המהווה אותם מעצם היותו היפוכם

קודם תסביר מה זה בכלל "בכל מקום יש מקום שאין בו מקום" איזה משמעות יש למשפט הקשקשני הזה?

הגדרת בורא עולם שיש לכוון כדי לייחד את בורא עולם
"בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינם נימצא אלהים, שמהווה אותם ומאחד אותם מעצם היותו היפוכם".

 

 

ביאור ההגדרה של בורא עולם
 "בכל מקום"= פירושו כל מקום שניבחר להגדיר ולתחום מכלל היקום, (מכאן נימצא שאלהים בכל מקום כפי שכתב דוד המלך עליו השלום בתהילים "מלוא כל הארץ כבודו" וכפי שפירש רבנו נחמן "אין עוד מלבדו זה כולנו וזה הכול וזה הוא כולו אלהים
ש מקום" =פירושו שבסופו של דבר ניווכח שיש בנמצא.
 "שאין בו מקום"= פירושו הוא ההיפוך של היש מקום.והאין והוא נמצא בכל מקום ביקום
"בינהם נימצא אלהים" =פירושו שאלהים בין היש והאין וצורתו מכיפה=הפכים
 "שמהווה אותם ומאחד אותם" פירושו שמצורת הכיפה שבו מייצר ומהווה ומאחד את היש מקום ואת האין מקום. המאחד את האין ויש פירושו שצורתו הכיפתית האחת שומרת את הגבול בין היש והאין ובכך שומרת על קיומם ואחדותם, והוא נמצא בכל מקום ביקום
 "מעצם, היותו היפוכם"= פירושו שאלהים מורכב מכיפה (הפכים)שצדה אחת קעור הוא היש, וצידה אחת קמור הוא האין , ומהיש מהווה את האין ומיש מהווה את האין.

לא הסברת כלום רק העמקת את האי בהירות. אני מבין שאין מקום זה היפוך של יש מקום אבל מנין לך שאלהים נמצא בין האין לבין היש? אם אלוהים נמצא בכל מקום -זה אומר שיש מקום אז איך הוא נמצא באין מקום? אם אין מקום אז גם אלוהים לא נמצא שם כי הוא נמצא רק בכל מקום (כלומר ביש מקום). איך אפשר לאחד בין אין ויש או שיש או שאין. ומאיפה הקרצת את הכיפה? מכיפה אדומה?

 הוא הביא משהו,שאני אומר לך,די היכה אותי בתדהמה...באמת...

אבל זה  לא ממנו...ואין לו שום הסבר על איך הגיע לזה...

עובר מייד להלכות ולדרעק הרבני,וביי ביי פילוסופיה...

עבור לעמוד
... , , , , , ,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: חיים קאופמן
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר