באופן כללי...

אתה ענק...

השאר את זה כך,בינתיים...כדי לעכל את הדברים...

לפני התקדמות נוספת...

תודה על המחמאות צבי

אני משתדל

שני ענקים, אחד את השני מלקקים.....

ואולי הם קטנים בשכל וענקים בז....?

התאומים הורופוץ ויוספוץ.

כן, והכי מצחיק זה איך איש עוצם חזק חזק את עיניו, כדי לא לקלוט עם עם הוא מתלקק. אבל זו כנראה תכונת אופי של הרבה אנשים. ומצחיק לראות את זה שמדי כמה זמן מרגיש צורך להשיל את עורו, להפוך למישהו חדש לגמרי, לעטות כינוי חדש, חדש ובלי שום קשר למה שהיה לו קודם, אבל תמיד זה מתפקשש, ותמיד הוא מתחיל עם הכינוי החדש ברגל שמאל, כי העבר רודף, כי מאופי דפוק לא קל להרפא ולהשתחררemo_18.png

אריאלה...ראי נא...

היה פעם גולש בנענע בשם  כינוי יחים...עוד טרם העידן שלך...ובכן,יום אחד את קבעת בביטחון שיחים הוא הגיוני שלנו...

יש באמתחתך טעויות...יש...

 

יוספוס כותב באופן אחר מהגיוני,ואיני זוכר שהגיוני מתעניין כך בפילוסופיה...האדרנלין שלו הוא פוליטי  וחברתי מובהק...

צום קל...

פסק זמן לתוכחת יום כיפור...

 

פסק זמן לתוכחת יום כיפור...

פסק זמן לתוכחת יום כיפור...

 

גם אם ירעים רעם שאון עז

וליבכם סיגר בריחיו,צבתו לשונות ברזיליו

ואתם נעלתם שער בפני נחלי בינה

היצבתם מגף במסמרות על קרקע עשנה

אד דם יסמוך על נחירי אפכם

חרצובות שריון נמסו בלהט אצבע אלוהים

ואתם קיצצתם ענפי מרום

משכתם גזע חי לפעור שורשיו

הבזקי נגה אל לא סימאו עיניכם

קוד מצח הרהיב עזות קרני שקריו

 

השמיים נופלים בחתך ללא רוח מעלה

סדקי האדמה שוטמים כעיני נחש באש מתפתלה

צוהר גרונכם נואק גלילי אבק

שריגי עקשנותכם מוריקים עכירות דמכם

כך תתנועעו,מוצאי שורש

שורשיכם נפתלים באוויר כתולעי רעב

ואתם אטמתם חזה רוששתם חזות

מכל חן וחסד

לואטים אתם אט אט כעלי בשלכת

יבשים,ניגפים,מלוקים למרמץ

 

בא חושך ,רד לילה ,נימושה אפלה

בת לא זמנה

הבהובי גיצים אחרונים הפכו

בני בלי שם

סוף.

פסק זמן לתוכחת יום כיפור...

 

פסק זמן לתוכחת יום כיפור...

פסק זמן לתוכחת יום כיפור...

 

גם אם ירעים רעם שאון עז

וליבכם סיגר בריחיו,צבתו לשונות ברזיליו

ואתם נעלתם שער בפני נחלי בינה

היצבתם מגף במסמרות על קרקע עשנה

אד דם יסמוך על נחירי אפכם

חרצובות שריון נמסו בלהט אצבע אלוהים

ואתם קיצצתם ענפי מרום

משכתם גזע חי לפעור שורשיו

הבזקי נגה אל לא סימאו עיניכם

קוד מצח הרהיב עזות קרני שקריו

 

השמיים נופלים בחתך ללא רוח מעלה

סדקי האדמה שוטמים כעיני נחש באש מתפתלה

צוהר גרונכם נואק גלילי אבק

שריגי עקשנותכם מוריקים עכירות דמכם

כך תתנועעו,מוצאי שורש

שורשיכם נפתלים באוויר כתולעי רעב

ואתם אטמתם חזה רוששתם חזות

מכל חן וחסד

לואטים אתם אט אט כעלי בשלכת

יבשים,ניגפים,מלוקים למרמץ

 

בא חושך ,רד לילה ,נימושה אפלה

בת לא זמנה

הבהובי גיצים אחרונים הפכו

בני בלי שם

סוף.

אתה יודע מלים נמלצות ותיאוריך עסיסיים, אבל מה את אומר בעצם... דברי שגעון מתנשאים.

אני מניח  שזו עובדה שיש לי השראה...

אז יש לי הרשאה להגות משהו?

או הרשעה בלבד...

מזו הרשעה....

נשוב מעט לאחור כדי לא לטעות...ובזהירות...

 

הניגודים המבטלים זה את האחר...

סופי ואין סופי... (חומרי רוחני,ארצי שמיימי,גופני נפשי)

זה כולל את כל אבל כל,האינפורמציה...כל יסוד בריאה חייב שיהיה  סופי כלשהוא מסויים,או בלתי סופי (המבטלו וממשיכו לאין-סוף)

הפרדת הניגודים...הכנסת מימד הזמן...

"בנייה מחדש" של שילוב הניגודים המופרדים,הפעם לפי תוכנית יקום.ועם שימור עבר....

הכנסת ה"אני" האלוהי המרכז את האבחנות ליישויות,והוא זהה בכולן...

זהות ה"אני" האלוהי אצל כל האנשים מאפשר דיבור ביניהם...

עם המוות "משתחרר" ה"אני האלוהי" המרכז הזהה בכולם...לא נשמה ולא בבל"ת...

 

לא יכולה להיות ישות עצמאית של נשמה אופיינית לאדם המאכלס אותה כי אזי היה צריך להיות שוני בין נשמה א ונשמה ב ואז היינו מבחינים ביציאתה...כי שינוי הוא חומרי...ואם אין שוני בין הנשמות אז כל סיפור הנשמות הוא דרעק דתי בעל ריח אופייני...

 

צום קל...

להפליץ מותר כי בלימת הנאד כרוכה בעבודה...

מצד שני---בלימת הנאד היא התנהגות תקינה מצד התייחסות מתחשבת באנשים...

הפוסקים האחרונים נוטים להתיר בלימה בחדר סגור,או יציאה לאזור הפתוח והפלצה חופשית ומשחררת...

אלא מאי...

הדבר יכול שיהיה מלווה בהנאת מה,שאינה מתאימה בהחלט להיום...

שוב גם כאן,נחלקות הדעות לכאן ולכאן...

יש המתירים הפלצה באוויר החופשי עם כוונת סבל ודחיקת תחושת הנאה ויש האוסרים זאת...

הדבר משתנה לפי חוזק אופיו של הנופח...וכמובן חוזק אופיה של הנפיחה...

 

אז מי אמר שפלפול תלמודי אינו מחזק את השכל אצל הקוריאנים?

מקסים צבי קראתי היום שקלאודיוס קבע שנפיחות בציבור זה בריא

אז זה מתחבר לדבריך

וזה יכול גם להתחבר לאריאלה הפלצנית תרתי משמעemo_07.png

מענין השרשור האידיוטי ביותר הוא גם הארוך ביותר. אך משעלה הענין, איני יכול שלא להצטרף לנפיחות.

במסכת ברכות דף כה דנים באיסור קריאת שמע במקום של צואה " ריח רע שיש לו עיקר (כלומר שמקורו בצואה)  רב הונא אמר: מרחיק ארבע אמות וקורא קריאת שמע"

אז מתחכם השואל:

בעו מניה מרב ששת: ריח רע שאין לו עיקר (רוצה לומר, נפיחה) מהו? ובתשובתו הוא מפנה לבית רב, שאלה ישנם (ונופחים) ואלה לומדים. ומסכם:

והני מילי בדברי תורה, אבל בקריאת שמע לא. ודברי תורהג ם לא אמר אלא (נפיחה) של חברו אבל שלו עצמו - לא.

ראה נא אדרם...

הבנתי שרק נפיחות יביאו  אותך בריצה לשרשור הזה...

אבל ,בעיה...

איני יכול להתחייב לכך...

צבי-גם אני כותב שירים לא רק אתה וגם אצלי חבויים בהם  מסרים פילוסופיים עמוקים, שים לב:

נפיחה מישבנך היא כנשיקת פה מפיק מרגליות

לו ניתן להריח את שלל נפיחותך ולהתבשם מריחם הענוג

יטב לי כך מאלף זרי ורדים

אחחח נפיחות נפיחות ריחם המלבלב

המשכר, המשקר, המקשר, ריחם המעורר יצרים ותענוגות

נפיחות...או לא להיות

מה אתה אומר צבי, שיר טוב??

מענין השרשור האידיוטי ביותר הוא גם הארוך ביותר. אך משעלה הענין, איני יכול שלא להצטרף לנפיחות.

במסכת ברכות דף כה דנים באיסור קריאת שמע במקום של צואה " ריח רע שיש לו עיקר (כלומר שמקורו בצואה)  רב הונא אמר: מרחיק ארבע אמות וקורא קריאת שמע"

אז מתחכם השואל:

בעו מניה מרב ששת: ריח רע שאין לו עיקר (רוצה לומר, נפיחה) מהו? ובתשובתו הוא מפנה לבית רב, שאלה ישנם (ונופחים) ואלה לומדים. ומסכם:

והני מילי בדברי תורה, אבל בקריאת שמע לא. ודברי תורהג ם לא אמר אלא (נפיחה) של חברו אבל שלו עצמו - לא.

,תראה במה החז"לים האלה עסקו....
לא פלא שהיו ביניהם חולי רוח שניבלו פה נורא גם על נשים.....

 

פוסטמהלה...כמה צביעות??? אה???

את תיארת את התלמוד שהוא יצירת הפאר הרוחנית של ישראל לדורותיו....

אז מה את נופחת?

סליחה,מה את נובחת?

למה אינך תובעת "תלמוד" אנושי מוסכם? במקום הנפיחה???

אה?

למה?

למה את מתרפססת בפניו?

פוסטי חמודה של צביקה...

עבור לעמוד
... , , , , , , ...
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: חיים קאופמן
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר