לשון הרע והוצאת דיבה- בקשה להתנצלות/תיקון

שלום רב לך

בתאריך 13/2/13 פניתי אליך בנושא מקרה לא נעים שקרה לי בשופרסל דיל בעירי, לשון הרע, הוצאת דיבה והלבנת פנים.

קבלתי את התייחסותך ועל כך תודה.

ובכן, המקרה היה בנוכחות עוד 4 גורמים. פניתי להנהלת הרשת ותגובת מחלקת שירות לקוחות הייתה בניסוח פוגע ומעליב

בזו הלשון: עובדות המקרה נשוא פנייתך המצויים בידינו שונים באופן מהותי מאלה שמסרת בפנייתך אלינו, לצערינו אין באפשרותינו להיענות לדרישותייך. סוף ציטוט.

בפנייתי דרשתי אך ורק התנצלות או תיקון ,של העובדת, בנוכחות כל הגורמים שהיו במקום. וזאת הם לא מוכנים לעשות.

השאלה שלי האם אני יכולה לדרוש מהם פרוטוקול של הבדיקה והשיחה ששרות לקוחות עשה עם הגורמים שפגעו בכבודי?

אודה לך מאד להתייחסותך.   

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
לשון הרע הוצאת דיבה ושם טוב