מדוע דפי נחיתה מצליחים ללכוד את הלקוח יותר מאשר אתר גדול ושופע מידע?

מדוע דפי נחיתה מצליחים ללכוד את הלקוח יותר מאשר אתר גדול ושופע??? טוב זה די מתסכל אבל לאתרים קטנים וממוקודים יש יכולת מכירה ו"הנעה לפעולה" טובה יותר מאשר לאתרים גדולים. יש לכך מספר סיבות הידועות לאדם: זה לא קשור לאינטרנט, כל מאמץ ממוקד יניב תוצאות מרשימות יותר מפעילות מבורדקת ומבולבלת. מה אתם הייתם מעדיפים?! כשאתם בלחץ למצוא משהו? להיכנס לחנות והופ, כמו קסם בדיוק מה שרציתם נמצא מול עינכם החושקות ואף מציע מבצע הנחות חסר תקדים, אוחחח החיים יפים.... או לעומת זאת דמיינו שאתם בלחץ ובעל החנות שנכנסתם אליו מבלבל לכם את המוח ומקשה עליכם, בסוף אתם בייאושכם הרב מחפשים במחסן מאחור (אולי זה שם ואולי לא) בכל מקרה בעל האתר עסוק בכל מיני דברים עכשיו - תסתדרו לבד. איזו חלופה נראית לכם יותר אטרקטיבית? דפי הנחיתה הם פשוטים וזולים, קל לבנות אותם וקל לשנות אותם. אם בעל עסק מגלה שהפרסום בדף הנחיתה שלו לא מתאים לגולשים...הוא מחליף את דף הנחיתה תוך יום. אבל אם מדובר באתר של "וורדפרס" או משהו כזה, הסיפור שונה לגמרי! קודם כל צריך לשלם למתכנת שפונה למעצב וכולם ביחד מבזבזים לכם את הזמן והכסף (והחשק לחיות) בקיצור הבעיה של אתרים גדולים היא שהם כמעט אף פעם לא רלוונטיים. תראו למשל את פייסבוק, כמה הוא פשוט לתפעול...תענוג ובגלל שאת פייסבוק קל לתפעל פייסבוק תמיד רלוונטי. (אם תחשבו על זה, פייסבוק בנוי כמו אוסף של דפי נחיתה). הפשטות של דפי הנחיתה מאפשרת להפעיל עליהם את מערכת "מאיץ המכירות" שהפכה להיות הלהיט החדש של משרדי הפרסום. זו מערכת שמאפשרת לבנות את דף הבית שלכם בשתיים או שלוש גרסאות שונות והיא מחליפה בינהן אוטומטית ללא הרף. כך הן מתחרות אחת בשניה עד שבעל דף הנחיתה בודק מי הביא לו יותר הצלחה ואת הגרסאות הנחשלות הוא זורק. שיטה זו היא הנשק הסודי של חברות למכירות באינטרנט. פלטפורמות מורכבות בתחום הזה מגיעות לעלויות של בין 500-2000 ש"ח בחודש. (אלו הצעות מחיר אמתיות שאנחנו קיבלנו עבור אחד האתרים שלנו). מה הסיבה לכך? ובכן לתת לשני דפי נחיתה פשוטים להתחרות זה קל (AB Testing) אבל באתר גדול מדובר בעבודה מורכבת הרבה יותר (Multy testing) עם עשרות נקודות לבדיקה והשוואה. בינינו...זה כל כך מסובך עד שהרוב המוחלט של בעלי האתרים פשוט מוותרים על הכלי החשוב ביותר למכירות באינטרנט. לסיכום, אתרים הם דבר נפלא ואנחנו בונים ומעצבים המון אתרים אבל כשמדובר בפרסום...לדפי נחיתה יש יתרון ברור! האמת היא שאנחנו לא צריכים להמציא את הגלגל. אפשר פשוט להסתכל על גדולי המשווקים של האינטרנט ולראות כיצד הם פועלים. בהצלחה לכולנו

דפי נחיתה שיווק באינטרנט

בהחלט יש עדיפות לדפי נחיתה על פני אתר, אבל, גם דפי נחיתה וגם אתר אינטרנט צריכים להיות בנויים עם מחשבה שיווקית. מה הלקוח שלנו רוצה לראות באתר ? איך הוא רוצה לראות את זה ? איך הדף מעוצב ? את כל זה כדאי לעשות עם מומחה לשיווק באינטרנט דורון יניב - מומחה לשיווק באינטרנט 052-2443130

דורון יניב


רואה חשבון


יועץ עסקי שיווקי


052-2443130


www.doron.biz

שיווק עצמי באינטרנט נהיה דבר לא פשוט..

מסכימה אתך לגמרי שהיום אתר גדול ומושקע לא יזכה לנראות אלא אם יכיל דפי נחיתה. אבל עוד דרך כפי ששמת לב בעצמך היא מעבר לכיוון של שיווק ברשתות חברתיות. הדבר קל לתפעול, זול לבנייה וזוכה לאחוזי טראפיק משמעותיים ולעיתים אף יותר מסתם דפי נחיתה הצצים יש מאין. בנוסף, קיימת שיטת INTERNET FINDABILITY חדשה שניתן לקרוא עליה בלינק המצורף שיכולה לתת מספר רעיונות כיצד לשווק בצורה יעילה יותר ובהעזרות פחותה יותר בדפי נחיתה.

זה נכון

ולכן צריך להיעזר (אם אתם חברה) בשירותי ייעוץ שיווקי אפקטיבי.

זה כל מה שסך הכל דורשים ממך. לא קשה לקרוא הוראות פשוטות ולבצע.

דפי נחיתה שיווק באינטרנט

בהחלט יש עדיפות לדפי נחיתה על פני אתר, אבל, גם דפי נחיתה וגם אתר אינטרנט צריכים להיות בנויים עם מחשבה שיווקית. מה הלקוח שלנו רוצה לראות באתר ? איך הוא רוצה לראות את זה ? איך הדף מעוצב ? את כל זה כדאי לעשות עם מומחה לשיווק באינטרנט דורון יניב - מומחה לשיווק באינטרנט 052-2443130

דף נחיתה נכס גדול לעסק

דף נחיתה זה נכס גדול-המתעניין בנושא שאת/ה משווק מקליק את הפרטים שלו ,ולך המאגר לקוחות גדל. את/ה מחפש לקוחות חדשים דף נחיתה מוצא אותם בשבילך. מיכל טלר 050-5940901 אמנות המיתוג והשיווק
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
ייעוץ עסקי
בחר
בחר