תחרות ריקודים summer sale

הפעילות המרכזית במהלך ה-Summer Sale היא תחרות ריקוד נושאת פרסים בהובלת עידו תדמור ובשיתוף עם ערוץ 24. הצרכנים מתבקשים לחבר ריקוד קיץ למנגינת שיר ה-Summer Sale המוכר (ללא המילים) בנושא הגנה מפני השמש, להעלותו לדף הפייסבוק ולהתחיל לצבור "לייקים". את הכלים וההנחיות ליצירת הריקוד יסביר עידו תדמור באמצעות סרטון שיעמוד לרשות הלקוחות בדף הפייסבוק, וכן באתר www.summersale.co.il. כיום יש לדף סופר-פארם כ-13 אלף אוהדים. מדי שבוע שלושת הריקודים שיזכו למספר ה"לייקים" הגדול ביותר, יתארחו באולפן של ערוץ 24 בתכנית "יפה לך" בהנחייתן של מיכל אמדורסקי, אורנה דץ ושרון חזיז. המנחות, יחד עם עידו תדמור, יבחרו את הריקוד הזוכה של אותו שבוע והרוקדים יזכו בפרס משקפי שמש של המותג פורטופינו. פעילות זו תתפרס על פני שלוש תכניות (30.6-14.7), כאשר בתכנית הרביעית ייבחר בספיישל הגמר הגדול (21.7) הריקוד של הקיץ. כל משתתפי הגמר יזכו בחופשות: זוכי המקום הראשון ייהנו מחופשה זוגית 4 לילות בסוף שבוע בהרודס, במקום השני- חופשה זוגית 2 לילות בסוף שבוע באחד ממלונות פאתל באילת והזוכים במקום השלשי ייהנו מחופשה דומה באמצע השבוע. לדברי, דרור קציר, סמנכ"ל שיווק סופר-פארם: "לאור הצלחת פעילות הריקוד בשנה שעברה בקרב העובדים, החלטנו השנה להרחיב את הפעילות אל מעגל לקוחותינו ולסחוף גם אותם לחגיגות הקיץ. נשקיע רבות במיתוג הסניפים וביצירת אווירת summer sale בהתאם לרוח הקמפיין גם בסניפים". קציר מוסיף, כי "על מנת להגיע גם לקהל צעיר יותר תשיק סופר-פארם משחק אינטרנטי העוסק בהגנה מפני השמש. המשחק נקרא "חכם בשמש" ובמהלכו השחקן יתפקד כ"מציל השמש" בחוף הים, שצריך לסייע למתרחצים להגן על עצמם מפני השמש. על השחקן לצייד את המתרחצים בכמה שיותר אמצעי הגנה מפני השמש: קרם הגנה, שמשיות, כובע, משקפי שמש, מים ועוד. מציל השמש שיסייע למתרחצים להתגונן במהירות המרבית יזכה לצבור כמה שיותר נקודות וינצח במשחק. מדי שבוע יוכרז זוכה שיקבל פרס, והמנצח הגדול יזכה בחופשה. במשחק יהיה לינק להנחיות להתנהגות נכונה מפני השמש בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן. להשתתפות במשחק: www.summersale.co.il". Summer safe: תורמים לאגודה למלחמה בסרטן, מתגוננים בפני השמש - ויכולים לזכות בחופשה זוגית פרט למשחק תתרים סופר-פארם את לקוחותיה לטובת האגודה למלחמה בסרטן: בקופות הרשת יוצעו מדבקות הגנה לסינון קרינת השמש לחלונות הרכב תמורת 10 שקלים – תרומה לאגודה למלחמה בסרטן. עם המדבקה יקבל הלקוח עלון הסברה להתנהגות נכונה בשמש, שהופק על-ידי האגודה למלחמה בסרטן וסופר-פארם. כמו כן, יוכל להשתתף בחידון נושא פרסים בטלמסר שיעסוק בהתנהגות נכונה מפני השמש, במסגרתו יחולקו מידי יום (א-ה) חופשה זוגית של 2 לילות באמצע שבוע באחד ממלונות פתאל. המבצע יתקיים בין התאריכים 24.6-7.7. בארבע שנות שיתוף הפעולה בין סופר-פארם לאגודה למלחמה בסרטן התרימה סופר-פארם כ-2 מיליון שקלים והשנה היא מקווה להתרים 600 אלף שקלים. (ראו ידיעה מורחבת). Summer fun: העובדים רוקדים, מפנקים וזוכים בפרסים: העובד המצטיין של הקיץ יזכה במכונית לשנה ה-Summer Sale הוא האירוע הגדול ביותר בשנה בקרב עובדי סופר-פארם. במהלך החודש יחליפו עובדי הרשת את מדיהם וילבשו ג'ינס וחולצת פסים, ופעמיים ביום יפתיעו את הלקוחות עם ריקוד ה-Summer Sale ושתייה קרה. בנוסף, העובדים ייקחו חלק בתחרות ריקודים משלהם: יוכלו להעלות צילומים של הריקוד בסניף לאתר פנים ארגוני. מדי שבוע ייבחר על ידי עידו תדמור וכלל עובדי הרשת הסניף המצטיין, שיזכה למסיבת קיץ. מבין כל העובדים שהשתתפו בריקודים באתר תוגרל חופשה זוגית בת שבוע באיביזה. הפרס הגדול של הקיץ הוא מכונית סובארו B3, הכוללת הוצאות דלק וביטוח למשך שנה, שתוגרל בין העובדים אשר יזכו במהלך החודש ב"שאפו"- אות הערכה על שירותיות. לדברי ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם: "עבור העובדים מדובר בשבירה של שגרת העבודה ושינוי אווירה. אנחנו מבקשים מהם להפתיע ולפנק את הלקוחות, ולכן מגיע גם להם שאנו נפתיע ונפנק אותם – העובדים הם חלק בלתי נפרד מהמהלך ומהחוויה".
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
מדיטציה ומודעות - לוח מודעות