שכמות נפולות

שכמות נפולות

סילבנה שלום, אני מתרגלת פילאטיס 3 שנים, ובעייתי העיקרית היא שכתפי שמוטות וכל פעם שאני יושבת אני קורסת קדימה ולא מצליחה להחזיק את הגב זקוף. האם יש תרגיל שאני יכולה לתרגל שאינו בשיעורים, משהו יום יומי בבית? תודה

חיזוק חגורת כתפיים

אריאל שלום, קודם כל זה מצויין שאת עושה פילאטיס. האם זה פילאטיס מכשירים או רצפה? במידה ואת עושה פילאטיס רצפה הייתי ממליצה על פילאטיס מכשירים כיוון שהוא יעזור לך לשפר את היציבה ויסייע לך לחזקת את חגורת הכתפיים. המצב שאת מתארת מורכב מכמה גורמים. ראשית יש צורך לחזק את מרכז הגוף (אזור שרירי הבטן) וכמו כן את זוקפי הגב. חיזוק של שתי קבוצית שרירים אלו יסייעו לך לתמוך את עמוד השדרה ויאפשרו לך לשבת זקוף. כמו כן בנוסף לכך אלייך לחזק את חגורת הכתפיים. בגלל שאני לא מכירה אותך אני לא יכולה לתת לך תרגילים כיוון שזה לא מקצועי או רציני לעשות זאת ללא הכרות מוקדמת. אבל אני בטוחה שאת יכולה לפנות אל המדריכה שלך ולהתייעץ איתה לגבי תרגילים מתאימים. בהצלחה סילבנה

בשביל לחזק שרירי הבטן בסה"כ צריך לשכב על הגב ולהרים ברכים לכוון הראש

וכמובן להחזיר לרצפה, אני עושה זאת כל יומים 12 פעמים,ואין לי בטן כלל, כדי לחזק את שרירי הגב, בסה"כ צריך לשכב על הרצפה ולהרים הכתפיים באוויר ולחכות עשר שניות ולהוריד,זה קשה בהתחלה,אבל מפסיק כאבי הגב למשל, בשביל להפסיק כאבי גב פתאומי או נמשך, צריך בסה"כ לשכב על הרצפה ולבקש מבת הזוג להרים רגליך ישרות למעלה וללחוץ קלות על הרגלים לכוון הראש, כל יומים צריך לשכב על הרצפה,להרים ברכים ולהצמיד כפות הרגלים לכוון התחת ולהזיזיז הברכים,שמאלה עד לרצפה וימינה עד לרצפה, התרגילם האלה לקחתי מיוגה ומפילטיס, לחזק ידים וכתפים בסה"כ צריך לקנות סרט גומי ולמשוך הגומי בכמה תרגילים פשוטים
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
פילאטיס
בחר
בחר