פילאטיס בהיריון

שלום לך, רציתי לדעת אם יש מגבלות כלשהן בתרגילי פילאטיס בזמן ההריון, האם ניתן לבצע כל תרגיל בכל שלב של ההריון? האם יש תרגילים מיוחדים לפני הלידה? אציין כי בעבר הייתי בקבוצת פילאטיס, היום אני מתרגלת מתוך דיסק של פילאטיס. תודה.

הריון ופילאטיס

שלום, אני מאחלת לך הריון קל וכמובן לידה נעימה. כמו כן חשוב לי לציין כי: • אין להתחיל להתאמן ללא ניסיון קודם במהלך ההיריון (במקרה שלך אין בעייה כיוון שהתאמנת בעבר) • אין לבצע עבודת בטן כשהרגליים בזווית נמוכה מ 90 מעלות. • אין לבצע רוטציה של אגן כנגד רוטציה של הגב • יש להימנע מ spine stretch מלא. • לאורך כל ההיריון יש להימנע מעבודה מאומצת על שרירי מקרבי הירך בשל התרככות מפרק ה- pubic symphsis • יש להימנע בשליש 2-3 וגם לאחר הלידה מביצוע תרגילים בInversion- • יש להימנע משכיבה על הבטן לאחר שליש 1. • ניתן להמשיך בעבודת בטן מתונה כל עוד לא התרחשה היפרדות בשרירי הבטן, אך עדיף לבצע תרגילים בהם הבטן משמשת כמייצבת ולא לבצע כפיפות ישירות של הבטן בשכיבה על הגב (במיוחד בשלבים מתקדמים) המלצות: 1. יש לעבוד על חגורת הכתפיים, צוואר, גב והידיים במשך כל ההריון ובמיוחד בשליש ה-3 2. כל תרגילי ה CAT מומלצים (תרגילים בעמידת שש) 3. ניתן להניח כרית מתחת לראש למניעת בחילות בהצלחה סילבנה

ועוד שאלה בנושא ההריון

אני ילדתי לפני כ-3 חודשים ויש לי בטן. הלכתי לקנות בגד ים והזדעזעתי למראה עני... האם פילאטיס יכול לעזור? ועוד שאלה, תוך כמה זמן בערך? יש סיכוי שעוד אצליח להיראות סביר בבגד ים, בקיץ הקרוב..?(נ.ב.: רזיתי כבר חלק מהמשקל שעליתי אבל הבעיה שהבטן שלי מאוד רפויה..)
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
פילאטיס
בחר
בחר