לחצים בחזה

אני בת 35, יש לי כולסטרול מאוד גבוה, (350) אני לוקחת מידי פעם תרופות "ליפיטור", אתמול והיום לקחתי, 40 מ"ג כל כדור, אחרי זמן לא מועט שלא לקחתי, ואני מרגישה כאבים בחזה, בצד שמאל, זה תורשתי אני מאוד רזה, אני לא אוהבת לאכול כל דבר, מה לעשות? אני יודעת שזה הכבד שאני צריכה לנקות, אני לא אוכלת הרבה בכלל, תודה, דנה

דנה שלום

דנה שלום, המלצתי לך הוא לבדוק עם הרופא שמטפל בך את המינון שמתאים לך לקחת את התרופה לכולסטרול, וכמו כן את פשר הכאבים בחזה. במקביל, יש לך אפשרות לקבל טיפול בדיקור שיכול להשפיע גם על רמת הכולסטרול בגוף, וגם בכאבים, ובמקביל, ובהתיעצות עם הרופא, להוריד במנון התרופה. במידה והסיבה תורשתית, תזונה נכונה תתמוך, אך יש צורך בדיקור במקביל. את אכן צודקת, ברפואה סינית (ומערבית) המקור של הבעייה בכבד וכלי דם, מה שנקראה "תקיעות של הבכד" או "עודף אדמה בכבד". אנא פני לרשימת המטפלים בפורום. בהצלחה, GVH
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
רפואה סינית עתיקה
בחר
בחר