קשיים רגשיים וחברתיים בקרב בני נוער - מזומנים לפנות אלינו בשאלות

היום מתקיים יום ההתרמה של אגודת ניצן וארגוני החרשים. בין השעות 14:00 - 16:00 ישמחו אנשי המקצוע של אגודת ניצן להשיב על שאלותיכם בנוגע לקשיים רגשיים וחברתיים בקרב ילדים ובני נוער ולסייע כמיטב יכולתנו. מצפים לשוחח איתכם בפורום, אגודת ניצן

שלוב בני בכתה קטנה

בני בן 11 לומד כיום בביס רגיל.עם קשב ורכוז מאד קשים מטופל ברטלין 20 מג בבוקר לטווך ארוך ואחהצ אם יש צורך נוטל את ה10 מג כשהוא ממוסס אחרת לא רוצה /יודע לבלע כדור.,יש לו קושי בהכנת שעורים יש המון מריבות בנושא הזה בבית והדבר גורם למריבות איתנו ההורים ולא מעטות.גם הציונים בכתה הם די נמוכים וכן גם בביס מפריע המון בשעורים. הומלץ לנו להעביר אותו לכתה קטנה כדי שיהיה לו פחות קשה. אנו מתגוררים בתא ותוהים אם ניתן לאלץ אותנו לעשות זאת ובכלל אם זה מה שבאמת יעזור לילד.הבנתי שרוב הבתי ספר בתא האוכ שמגיעה אליהם היא אוכלוסיה קשה.השאלה גם איזה אופציות לבתי ספר עומדות לפני בתא והאזור?

ליקוויות למידה וזכאות לביטוח לאומי

שלום רב. ידוע לי שבעלי הפרעות קשב וריכוז זכאים לתמיכה מהביטוח הלאומי. על מנת לקבל את הזכאות צריך להציג טפסי אבחון עם סעפי הליקוי... ידוע לך על העניין הזה? בנוסף,אבחון אחרון שעשיתי היה בשנת 2003 וכיום אני סיימתי ביה"ס ב"ה. אם ארצה בעתיד ללמוד במוסד אקדמאי יהיה עלי להציג את האבחון משנת 2003 או שעלי לעשות חדש? אילו הקלות זכאים לקבל בד"כ בעלי הפרעות קשב וריכוז במוסד אקדמאים?

שלוב בני בכתה קטנה

בני בן 11 לומד כיום בביס רגיל.עם קשב ורכוז מאד קשים מטופל ברטלין 20 מג בבוקר לטווך ארוך ואחהצ אם יש צורך נוטל את ה10 מג כשהוא ממוסס אחרת לא רוצה /יודע לבלע כדור.,יש לו קושי בהכנת שעורים יש המון מריבות בנושא הזה בבית והדבר גורם למריבות איתנו ההורים ולא מעטות.גם הציונים בכתה הם די נמוכים וכן גם בביס מפריע המון בשעורים. הומלץ לנו להעביר אותו לכתה קטנה כדי שיהיה לו פחות קשה. אנו מתגוררים בתא ותוהים אם ניתן לאלץ אותנו לעשות זאת ובכלל אם זה מה שבאמת יעזור לילד.הבנתי שרוב הבתי ספר בתא האוכ שמגיעה אליהם היא אוכלוסיה קשה.השאלה גם איזה אופציות לבתי ספר עומדות לפני בתא והאזור?

שילוב הילד במסגרת מתאימה

תודה רבה על פנייתך. קשה לענות לשאלתך בלי לראות את התמונה המלאה. בכדי להשיב באופן מדויק עלינו לראות את האבחונים השונים שנעשו עד היום ובעיקר אבחון דידקטי ופסיכולוגי. אם יש ברשותך אבחונים אלו, אשמח לתת תשובה ספציפית יותר.נשמח לעמוד לרשותך בהקדם.

קשיים רגשיים וחברתיים בקרב בני נוער - מזומנים לפנות אלינו בשאלות

היום מתקיים יום ההתרמה של אגודת ניצן וארגוני החרשים. בין השעות 14:00 - 16:00 ישמחו אנשי המקצוע של אגודת ניצן להשיב על שאלותיכם בנוגע לקשיים רגשיים וחברתיים בקרב ילדים ובני נוער ולסייע כמיטב יכולתנו. מצפים לשוחח איתכם בפורום, אגודת ניצן

בני אובחן כפונציאלי לבעיות קשב וריכוז

שלום רב, בני בן 3.5 הובחן לפני חצי שנה כפוטנציאלי לקשב וריכוז. כיום בגן רגיל אנו רואים שלא מצליח להשתלב. בימים אלו אנו מבצעים אבחון חוזר לצורכי מעקב וקיבלנו המלצות לטיפול בריפוי בעיסוק וכן המלצה לגן עם קבוצות קטנות. בהנחה ובעוד חודש הוא הוא יובחן כבעל בעיות קשב וריכוז מה כדאי לעשות לגביו בעתיד? האם צריך לעשות לפני בית ספר אבחון חוזר? האם הוא צריך מסגרת רגילה עם שילוב של כיתות קשב וריכוז? בנוסף רציתי לדעת מה עושים לגבי זה עם ביטוח לאומי? האם יש תוספות שאנו נקבל על מנת לעזור לו בטיפול אם יהיה צורך?

בעיות כתיבה ומתי לאבחן

שלום רב ביתי בכיתה ו'. היא כותבת מאוד לאט, מה שיוצר תיסכול, עיכוב בהעתקה מהלוח וחוסר רצון לעשות שעורי בית. הבתיבה ללא שגיאות יוצאות דופן, רק לאט.גם חוזרת על אותיות. האם כדאי לעשות איבחון? הבנתי שבאבחון מכיתה ז' ומעלה, מקבלים הקלות אם צריך. האם לחכות עם האבחון לשנה הבאה? תודה רבה

שלוב בני בכתה קטנה

בני בן 11 לומד כיום בביס רגיל.עם קשב ורכוז מאד קשים מטופל ברטלין 20 מג בבוקר לטווך ארוך ואחהצ אם יש צורך נוטל את ה10 מג כשהוא ממוסס אחרת לא רוצה /יודע לבלע כדור.,יש לו קושי בהכנת שעורים יש המון מריבות בנושא הזה בבית והדבר גורם למריבות איתנו ההורים ולא מעטות.גם הציונים בכתה הם די נמוכים וכן גם בביס מפריע המון בשעורים. הומלץ לנו להעביר אותו לכתה קטנה כדי שיהיה לו פחות קשה. אנו מתגוררים בתא ותוהים אם ניתן לאלץ אותנו לעשות זאת ובכלל אם זה מה שבאמת יעזור לילד.הבנתי שרוב הבתי ספר בתא האוכ שמגיעה אליהם היא אוכלוסיה קשה.השאלה גם איזה אופציות לבתי ספר עומדות לפני בתא והאזור?

ביטוח לאומי

שלום רב, ביטוח לאומי עוזר למבוגרים שהוכרו על ידו. אי לכך, עליך למלא את הטפסים כנדרש באתר. את יכולה גם לפנות למטה לזכויות אנשים עם מוגבלויות במשרד התמ"ת לגבי עזרה בלימודים. תוקף האבחון הינו 5 שנים. בהצלחה.

בעיות כתיבה ומתי לאבחן

שלום רב ביתי בכיתה ו'. היא כותבת מאוד לאט, מה שיוצר תיסכול, עיכוב בהעתקה מהלוח וחוסר רצון לעשות שעורי בית. הבתיבה ללא שגיאות יוצאות דופן, רק לאט.גם חוזרת על אותיות. האם כדאי לעשות איבחון? הבנתי שבאבחון מכיתה ז' ומעלה, מקבלים הקלות אם צריך. האם לחכות עם האבחון לשנה הבאה? תודה רבה

עזרה בשל קשיי כתיבה

שלום רב, כדאי לפנות לאבחון אצל מרפא/ה בעיסוק לבדיקת כישורי הכתיבה וההיבט המוטורי. התאמות ניתנות בכל גיל, אלא שלבגרות זה יתפוס רק אם האבחון נעשה מעל כיתה ז'. להערכתי, טיפול מיידי חשוב כאן מאד, וכדאי להתייעץ במרפא בעיסוק לגבי הקשיים שתוארו. בהצלחה.

בני אובחן כפונציאלי לבעיות קשב וריכוז

שלום רב, בני בן 3.5 הובחן לפני חצי שנה כפוטנציאלי לקשב וריכוז. כיום בגן רגיל אנו רואים שלא מצליח להשתלב. בימים אלו אנו מבצעים אבחון חוזר לצורכי מעקב וקיבלנו המלצות לטיפול בריפוי בעיסוק וכן המלצה לגן עם קבוצות קטנות. בהנחה ובעוד חודש הוא הוא יובחן כבעל בעיות קשב וריכוז מה כדאי לעשות לגביו בעתיד? האם צריך לעשות לפני בית ספר אבחון חוזר? האם הוא צריך מסגרת רגילה עם שילוב של כיתות קשב וריכוז? בנוסף רציתי לדעת מה עושים לגבי זה עם ביטוח לאומי? האם יש תוספות שאנו נקבל על מנת לעזור לו בטיפול אם יהיה צורך?

אבחון לילד צעיר

שלום רב, את התשובות לשאלותיך תקבלי מהרופא המאבחן, שכן הן קשורות בממצאי האבחון. אני מעריך שתהיו במעקב ובבדיקות חוזרות כל מספר חודשים. לגבי הביטוח הלאומי, גם כאן זה תלוח בממצאים. לאחר שיהיו לך תשובות מהאבחון, כדאי לקבוע פגישה עם עו"ס של הביטוח הלאומי כדי שתדעו מהן הזכויות הניתנות.

בעיות כתיבה ומתי לאבחן

שלום רב ביתי בכיתה ו'. היא כותבת מאוד לאט, מה שיוצר תיסכול, עיכוב בהעתקה מהלוח וחוסר רצון לעשות שעורי בית. הבתיבה ללא שגיאות יוצאות דופן, רק לאט.גם חוזרת על אותיות. האם כדאי לעשות איבחון? הבנתי שבאבחון מכיתה ז' ומעלה, מקבלים הקלות אם צריך. האם לחכות עם האבחון לשנה הבאה? תודה רבה

קשיים מהעתקה מהלוח

טלי שלום האם בדקתם קשיים בראיה ? שיטת אלבאום לטיפול בקשיים ובכלל זה גם קושי כגון זה שהעלת בפנייתך, יכולה להועיל לילדתך מאד. חיזוק שרירי הצואור חגורת הכתפיים והזרועות (מוטוריקה גסה ) חיזוק שרירי העיניים אצבעות הידיים (מוטוריקה עדינה) עשויים להיות התשובה הטובה לבעיה.

קשיים רגשיים וחברתיים בקרב בני נוער - מזומנים לפנות אלינו בשאלות

היום מתקיים יום ההתרמה של אגודת ניצן וארגוני החרשים. בין השעות 14:00 - 16:00 ישמחו אנשי המקצוע של אגודת ניצן להשיב על שאלותיכם בנוגע לקשיים רגשיים וחברתיים בקרב ילדים ובני נוער ולסייע כמיטב יכולתנו. מצפים לשוחח איתכם בפורום, אגודת ניצן

טיפול בבעיות למידה

שלום רב, אני בת 22 מאזור חיפה ובשנה הבאה אתחיל ללמוד באוניברסיטה והייתי רוצה לרכוש מיומניות למידה באירגון ושיטות למידה שיעזרו לי בתקופת הלימודים באקמיה אשמח אם תוכלי לידע אותי בפרטים נוספים כגון מי יכול לעזור לי בקטע הזה , לאן פונים? בתודה מראש לירון

למידה לקראת לימודים אקדמאיים

שלום רב, בראש ובראשונה מומלץ שץבדוק במכון הלימודי בו אתה לומד. בנוסף לכך שיש במכללת תל-חי ובסמינר הקיבוצים מכינות קיץ לקראת הלימודים האקדמאיים. כדאי לבדוק.

קשיים רגשיים וחברתיים בקרב בני נוער - מזומנים לפנות אלינו בשאלות

היום מתקיים יום ההתרמה של אגודת ניצן וארגוני החרשים. בין השעות 14:00 - 16:00 ישמחו אנשי המקצוע של אגודת ניצן להשיב על שאלותיכם בנוגע לקשיים רגשיים וחברתיים בקרב ילדים ובני נוער ולסייע כמיטב יכולתנו. מצפים לשוחח איתכם בפורום, אגודת ניצן

תודה מיכל

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
לקויות למידה
בחר
בחר