כעסים

כעסים

אני סובלת מכעסים ומתח רב. לא יודעת איך לשלוט בזה ולהתמודד עם רגשותיי. מה לעשות?

התמודדות עם כעסים

שלום רוני, ראשית, הכירי ברגשותייך והעריכי אותם. רגשותייך לא שגויים ומטרתם לא יצירת הרס, אלא איתות פנימי ברור המעיד על הצורך בשינוי התפיסה. שימי קץ למלחמה הפנימית שאת חשה. למדי להכיר את רגשותייך ואת מטרתם. כל מה שאנו מתנגדים לו, דווקא הולך ומתעצם. במקום זאת התחילי לחקור את רגשותייך ולהכירם. גלי סקרנות בנוגע למסר שהרגש הספציפי הזה מנסה להעביר לך. כך במקום להיאבק בו, את תתמודדי איתו ותלמדי כיצד להימנע ממנו בעתיד. שאלי את עצמך: מה המסר שמעביר לי אותו הרגש? מה אוכל ללמוד מהרגש הזה? האם אני מפרשת לא נכון את המצב? למה אני זקוקה כרגע בכדי לשנות את המצב? מה האמונה / תבנית החשיבה היושבות מאחורי הרגש? מה אני באמת רוצה להרגיש? מה עליי לשנות כעת בכדי להתמודד בעתיד עם סיטואציה דומה? אני מציעה לך לנסות להיזכר בעבר כשחשת כעס. מה עשית אז בכדי להתמודד עם העניין? כיצד השתחררת מהכעס? כעס נגרם לרוב עקב כלל או אמות מוסר בעלות חשיבות רבה בעינינו שהופרו על ידי אדם אחר. אך האם אותו האדם בכלל מודע לאמות המוסר שלך? אולי לא הבהרת לאותו אדם את צרכייך האמיתיים? במקום להתמרמר פשוט אמרי לאדם שעורר בך כעס מה תחושותייך. ואם מדובר בפגיעה מאדם רחוק שאינך מסוגלת לשתפו בתחושותייך, חשבי על קשרייך העתידיים איתו. האם לאדם הזה באמת אכפת ממך? מי הוא בשבילך והאם בעתיד יצא לך להיתקל בו או להיות מושפעת ממנו באיזה אופן? אני מקווה שעזרתי.. אם יש לך שאלות נוספות, אני כאן.. חג שמח! אורלי

היי

כעס זהו רגש פנימי חזק מאודדדד שהוא בלתי נשלט. אני, בעזרת טיפול למדתי דרכים לשלוט בכעס תוך פיתוח מיומנויות מחשבתיות של ניהול הכעס. חשב לי לציין, קראתי המון ממש מלא ספרים ועד שלא הגעתי לטיפול בהמלצה של חבר של חברה שלי לא יכולתי לשלוט בכעסים שלי. היום אני שנה אחרי ואני יודעת לשלוט בו. אני מציעה לך לא לבזבז את הזמן שלך וללכת למטפל טוב. לילה טוב

התמודדות עם כעסים

שלום רוני, ראשית, הכירי ברגשותייך והעריכי אותם. רגשותייך לא שגויים ומטרתם לא יצירת הרס, אלא איתות פנימי ברור המעיד על הצורך בשינוי התפיסה. שימי קץ למלחמה הפנימית שאת חשה. למדי להכיר את רגשותייך ואת מטרתם. כל מה שאנו מתנגדים לו, דווקא הולך ומתעצם. במקום זאת התחילי לחקור את רגשותייך ולהכירם. גלי סקרנות בנוגע למסר שהרגש הספציפי הזה מנסה להעביר לך. כך במקום להיאבק בו, את תתמודדי איתו ותלמדי כיצד להימנע ממנו בעתיד. שאלי את עצמך: מה המסר שמעביר לי אותו הרגש? מה אוכל ללמוד מהרגש הזה? האם אני מפרשת לא נכון את המצב? למה אני זקוקה כרגע בכדי לשנות את המצב? מה האמונה / תבנית החשיבה היושבות מאחורי הרגש? מה אני באמת רוצה להרגיש? מה עליי לשנות כעת בכדי להתמודד בעתיד עם סיטואציה דומה? אני מציעה לך לנסות להיזכר בעבר כשחשת כעס. מה עשית אז בכדי להתמודד עם העניין? כיצד השתחררת מהכעס? כעס נגרם לרוב עקב כלל או אמות מוסר בעלות חשיבות רבה בעינינו שהופרו על ידי אדם אחר. אך האם אותו האדם בכלל מודע לאמות המוסר שלך? אולי לא הבהרת לאותו אדם את צרכייך האמיתיים? במקום להתמרמר פשוט אמרי לאדם שעורר בך כעס מה תחושותייך. ואם מדובר בפגיעה מאדם רחוק שאינך מסוגלת לשתפו בתחושותייך, חשבי על קשרייך העתידיים איתו. האם לאדם הזה באמת אכפת ממך? מי הוא בשבילך והאם בעתיד יצא לך להיתקל בו או להיות מושפעת ממנו באיזה אופן? אני מקווה שעזרתי.. אם יש לך שאלות נוספות, אני כאן.. חג שמח! אורלי

אני מסכימה איתך מימי

לטיפול, אימון ותרפיה אחד על אחד יש תוצאות אפקטיביות ביותר לשינוי דפוסי חשיבה והתנהגות לא רצויה. אך אני לא פוסלת קריאת ספרים ומאמרים וייעוץ וירטואלי. יש כאלה המסוגלים בעזרת חומר כתוב להגיע לתובנות חדשות וליישמן, לשנות ולהשתנות. ויש הזקוקים להנחיה צמודה של מטפל מוסמך. השינוי בכל מקרה הוא תהליך שלא מתבצע דרך נס ללא עבודה פנימית ודורש אחריות ומחויבות אישית ורצון אמיתי של המטופל בשינוי. חג שמח..!! אורלי

כעסים

אני סובלת מכעסים ומתח רב. לא יודעת איך לשלוט בזה ולהתמודד עם רגשותיי. מה לעשות?

כעסים הם לינק אל השלווה תלווי אותם עד שיובילו אותך לשם

היום אני שמחה תמיד כשאני מזהה כעס, כי כך אני יכולה ללוות אותו אל עבר הנקודות אשר בראות שלווה . אבל לא תמיד יכולתי לעשות זאת , היה עליי לעבור מסע מופלא בתוך התודעה שלי , להכיר את מסלולי ונתיבי הכעס, נתיבי האכזבה ונתיבי הפחד...... ליוו אותי בדרך , כיוון שכדי לראות את החיבורים בתודעה יש צורך בפנס ובמראה. בהתחלה כדאי לקבל עזרה על מנת להצליח. היום אני מלווה אחרים בדרך ...... אשמח לסייע לך אני שולחת לך 2 מאמרים מעניינים לדעתי שלום אילת 054-7998799

התמודדות עם כעסים

שלום רוני, ראשית, הכירי ברגשותייך והעריכי אותם. רגשותייך לא שגויים ומטרתם לא יצירת הרס, אלא איתות פנימי ברור המעיד על הצורך בשינוי התפיסה. שימי קץ למלחמה הפנימית שאת חשה. למדי להכיר את רגשותייך ואת מטרתם. כל מה שאנו מתנגדים לו, דווקא הולך ומתעצם. במקום זאת התחילי לחקור את רגשותייך ולהכירם. גלי סקרנות בנוגע למסר שהרגש הספציפי הזה מנסה להעביר לך. כך במקום להיאבק בו, את תתמודדי איתו ותלמדי כיצד להימנע ממנו בעתיד. שאלי את עצמך: מה המסר שמעביר לי אותו הרגש? מה אוכל ללמוד מהרגש הזה? האם אני מפרשת לא נכון את המצב? למה אני זקוקה כרגע בכדי לשנות את המצב? מה האמונה / תבנית החשיבה היושבות מאחורי הרגש? מה אני באמת רוצה להרגיש? מה עליי לשנות כעת בכדי להתמודד בעתיד עם סיטואציה דומה? אני מציעה לך לנסות להיזכר בעבר כשחשת כעס. מה עשית אז בכדי להתמודד עם העניין? כיצד השתחררת מהכעס? כעס נגרם לרוב עקב כלל או אמות מוסר בעלות חשיבות רבה בעינינו שהופרו על ידי אדם אחר. אך האם אותו האדם בכלל מודע לאמות המוסר שלך? אולי לא הבהרת לאותו אדם את צרכייך האמיתיים? במקום להתמרמר פשוט אמרי לאדם שעורר בך כעס מה תחושותייך. ואם מדובר בפגיעה מאדם רחוק שאינך מסוגלת לשתפו בתחושותייך, חשבי על קשרייך העתידיים איתו. האם לאדם הזה באמת אכפת ממך? מי הוא בשבילך והאם בעתיד יצא לך להיתקל בו או להיות מושפעת ממנו באיזה אופן? אני מקווה שעזרתי.. אם יש לך שאלות נוספות, אני כאן.. חג שמח! אורלי

אורלי-עזרת לי מאוד את מדהימה אותי

כעסים

אני סובלת מכעסים ומתח רב. לא יודעת איך לשלוט בזה ולהתמודד עם רגשותיי. מה לעשות?

השימוש הנכון בכעס

תוכנית נהדרת בעורץ 66 בנושא. אני מאוד מכווה שזה יענה לשאלותיך ויסייע לך! פאנל נשים בהשתתפות המטפלת המשפחתית שביט רטר, מברר מה הופך אותנו לכעסנים ורגזניים, מהם שורשי הכעס על-פי חכמת הקבלה וכיצד ניתן להשתמש בהרגשת הכעס כדי להגיע לאושר...
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
יצירת מציאות
בחר
בחר