PRIMOLUT-NOR

PRIMOLUT-NOR

שלום רציתי לדעת. אני בריאה בדרך כלל אני בת 23.המחזור החודשי שלי לא סדיר,שמתי לב שכשאני שוקלת פחות מהמשקל הרצוי שלי או כל לחץ או סטרס דוחה לי את המחזור בין כמה שבועות לחודשים. הלכתי לגיניקולוגית והיא נתנה לי לקחת את התרופה הזו: PRIMOLUT-NOR פעמיים ביום 5 ימים סה"כ.במהלך 5 ימים האלו הרגשתי כמו אישה בהריות כל ריח כל דבר עיצבן אותי לא יכולתי ליסבול היו לי בחילות כאבי ראש ועייפות. הכי מוזר זה היה שהפיפי שלי היה בצבע כתום צהוב ככה שבחיים שלי כשהייתי חולה לא הייתי מגיעה למצבים כאלו יש מצב וזה נגרם מ PRIMOLUT-NOR? ואחרי כמה זמן שסיימתי לקחת את PRIMOLUT-NOR אני אמורה לקבל מחזור? תודה.

PRIMOLUT-NOR

בהחלט סביר כי תופעות הלוואי נובעות מהתרופה. בברכה, מגיסטר טלי אנגור, יועצת תרופתית, רוקחת מורשה, מומחית לכימיה תרופתית ונטורופתית
מנהל הפורום
250+

גירודים בכל הגוף

שלום רב בעקבות כאבים בגב הדבקתי מדבקה מסוג דרגון מאז שבועים אני סובל מגירודים בגב וגםבמקומות אחרים השוקים וגם בזרועות מה ניתן לעשות בשביל למנוע את הגירודים או האם אני אלרגי למה שהוא אחר יש לצין שאני אוכל רימונים וגם מיץ תפוזים דחוף עזרי לי תודה
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
ייעוץ תרופתי
בחר
בחר