תזונה וספורט

שלום, אני בת 24 אני שוקלת 58.5 עד לתקופה האחרונה- 3 חודשים בערך תמיד שקלתי 54 מה שאומר שהשמנתי הרבה בחודשים האחרונים, נרשמתי לחדר כושר לפני חודש בערך יוצא לי להגיע בערל 2-3 בשבוע הבעיה שאני לא מצליחה להוריד כלום ממה שהעלתי והורדתי הרבה בכמויות האוכל מה אפשר לאכול , או לעשות יותר כדי להוריד את מה שהעלתי?

תזונה וספורט

שלום שרון, לא רשמת את גובהך, כך שאי אפשר לדעת אם משקך בטווח התקין או לא. פעילות בחדר כושר אכן מעלה את ההוצאה האנרגטית, כך שיותר קל לרדת במשקל. יש לקחת בחשבון שצריך גם לעשות שינוי בתזונה. הפעילות המומלצת היא בעיקר פעילות אירובית- ששורפת קלוריות ושומנים. פעילות אנאירובית שעובדת על מסת שריר מומלצת גם כן (בעיקר לטווח הארוך), אך שורפת פחות קלוריות ויכולה להעלות לך את מסת השריר ואף להוסיף המשקל (שריר שוקל יותר משומן) מצד שני גם אם המשקל לא יורד ההיקפים יורדים כי את חטובה יותר, וזה מה שחשוב. הייתי ממליצה לך להיוועץ עם גורם מקצוע כדי לבדוק שאכן את מבצעת פעילות נכונה ואוכלת בהתאם, חשוב לאכול לפני ואחרי כל אימון, אך יש לזכור שאם כמויות האוכל יהיו עדין יותר גדולות מכמויות האנרגיה שאת מוציאה , המשקל לא ירד. אני מצרפת כצבה שלי בנושא תזונה לפני ואחרי פעילות גופנית בהצלחה! מיכל וינברגר- דיאטנית קלינית www.michalw.co.il

כתבה

היי.. תודה שענית לי .. בקשר לגובה אני 1.70 המאמר שצירפת לי לא נפתח אם את יכולה לשלוח אותו שוב

תזונה וספורט

שלום, אני בת 24 אני שוקלת 58.5 עד לתקופה האחרונה- 3 חודשים בערך תמיד שקלתי 54 מה שאומר שהשמנתי הרבה בחודשים האחרונים, נרשמתי לחדר כושר לפני חודש בערך יוצא לי להגיע בערל 2-3 בשבוע הבעיה שאני לא מצליחה להוריד כלום ממה שהעלתי והורדתי הרבה בכמויות האוכל מה אפשר לאכול , או לעשות יותר כדי להוריד את מה שהעלתי?

נראה לי שחודש זה עדיין מעט מדי זמן

הכנסי לנטוגרין, יש להם דף שאלות ותשובות ממומחים לגבי כושר ותזונה.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
תזונה נכונה ואימון
בחר
בחר