תזהרו מרכישה מוואלה טורס

לפני חודשיים רכשתי חבילה לשלושה נוסעים בוואלה טורס.הנסיעה לבודפסט ארבעה לילות מה16 לאוקטובר 2011 עד 20.10.3011 שילמתי וקיבלתי כרטיסים לטיסה למלון ואפילו לרכב העברות.היום תאריך 15.9.2011 הודיעו לי שיש בעיה ואין להם את המטוס לטיסה חזרה. יש טיסה אחרת סדירה שהם אינם מוכנים לספק מאחר והיא הרבה יותר יקרה.יש לציין שמאחר וקניתי את החבילה לפני כחודשיים שילמתי 572 דולר כרטיס. היום חבילה כזאת נמכרת בכ820 דולר.הם הציעו לי להוריד לילה ולחזור ב19 לחודש ויורידו לי מהמחיר 7 דולר. פשוט נוכלים עם רשיון.למען ההגינות עלי לציין שלטענתם הם אינם אחראים אלא רק סוכנים של חברת יוניטל.פניתי לחברת יוניטל והם טוענים שעלי לטפל בכל הנושאים מול הסוכן. רבותי קרקס מדרנו.מתאים לאפריקה. כרגע שלחתי מכתב חריף מעו"ד לוואלה טורס עם העתק ליוניטל.נראה מה יהיה.מבטיח לעדכן. עלי להדגיש שהם ממשיכים למכור חבילות לתאריכים שאני אמור לנסוע בהם וכן למלונות 4 כוכבים כמו המלון שאני הזמנתי.ברור שאני לא אחזור לקנות מהם והייתי לקוח די כבד בוואלה שופס.
מנהל הפורום
250+

לחברי הפורום שלום

לחברי הפורום שלום, קיימנו הבוקר שיחה עם דוב בנוגע למקרה אותו תאר כי בוטלה טיסת החזור בהזמנתו המקורית, אלה הם עיקרי השיחה. הסבתי לתשומת לבו של דוב את העובדה כי וואלה! טורס הנה סוכנות נסיעות במהותה ולכן רוכשת את שירותי התיירות מספקים חיצוניים. במקרים אלו היא משמשת כמתווכת בין אותם ספקי השירותים לבין הלקוחות. השירותים המוצעים על ידי אותם הספקים הנם באחריותם של הספקים. במקרה של דוב, התקבלה הודעה אתמול מחברת "יוניטל", ספק החבילה, כי טיסת החזור של ה 20/10/2011 בוטלה לחלוטין והועברה לטיסה ב 19/10/2011. חברת "יוניטל" הציעו ללקוחות שרכשו חבילה זו פיצוי כספי בעבור הלילה המבוטל או את האפשרות לביטול החבילה בזיכוי כספי מלא. מאחר והיה לי חשוב מאוד להבהיר לדוב שחברת וואלה! טורס מקבלת את ההודעה ברמת היידוע בלבד ואינה שותפה לשיקולים שקדמו להחלטה זו, העלינו ביחד בשיחת ועידה את הספק "יוניטל" על הקו, כאשר בשיחה זו שמע דוב באוזניו כי 200 הנוסעים שנרשמו לחבילה זו באמצעות חברות תיירות שונות, כולם, ללא יוצא מן הכלל, נאלצו לקבל החלטה האם לבטל את העסקה או לקצר את החבילה ביום. בחברת וואלה! טורס דוב הינו הלקוח היחיד הנמנה בין 200 הנוסעים. הצעתי לדוב מספר חלופות אפשריות והשארתי לו את מספר הטלפון הישיר אליי. כולי תקווה כי ההסבר מהווה תשובה הולמת לשיחתנו. אנו נשמח אם דוב, לאחר בירורים ובדיקות שיעשה, יפרסם תגובה מעודכנת בפורום אודות מקרה זה. בברכה, שירי ריימונד סמנכ"ל וואלה! טורס
מנהל הפורום
250+

אכזבה מ וואלה טורס

כן גם אני התאכזבתי קשות מ"וואלה טורס" סגרתי נופש של 4 לילות .החזירו אותי לאחר 3 לילות....וזה אחריי ששילמתי מראש על החבילה .הטיסות יצאו בשעות לא שעות....קיצור אני כבר לא הזמין אף פעם בחברה"וואלה טורס".............חברים ראו הוזהרתם ספרו לכל החברים שלכם שלא התבאסו כמונו

לחברי הפורום שלום

לחברי הפורום שלום, קיימנו הבוקר שיחה עם דוב בנוגע למקרה אותו תאר כי בוטלה טיסת החזור בהזמנתו המקורית, אלה הם עיקרי השיחה. הסבתי לתשומת לבו של דוב את העובדה כי וואלה! טורס הנה סוכנות נסיעות במהותה ולכן רוכשת את שירותי התיירות מספקים חיצוניים. במקרים אלו היא משמשת כמתווכת בין אותם ספקי השירותים לבין הלקוחות. השירותים המוצעים על ידי אותם הספקים הנם באחריותם של הספקים. במקרה של דוב, התקבלה הודעה אתמול מחברת "יוניטל", ספק החבילה, כי טיסת החזור של ה 20/10/2011 בוטלה לחלוטין והועברה לטיסה ב 19/10/2011. חברת "יוניטל" הציעו ללקוחות שרכשו חבילה זו פיצוי כספי בעבור הלילה המבוטל או את האפשרות לביטול החבילה בזיכוי כספי מלא. מאחר והיה לי חשוב מאוד להבהיר לדוב שחברת וואלה! טורס מקבלת את ההודעה ברמת היידוע בלבד ואינה שותפה לשיקולים שקדמו להחלטה זו, העלינו ביחד בשיחת ועידה את הספק "יוניטל" על הקו, כאשר בשיחה זו שמע דוב באוזניו כי 200 הנוסעים שנרשמו לחבילה זו באמצעות חברות תיירות שונות, כולם, ללא יוצא מן הכלל, נאלצו לקבל החלטה האם לבטל את העסקה או לקצר את החבילה ביום. בחברת וואלה! טורס דוב הינו הלקוח היחיד הנמנה בין 200 הנוסעים. הצעתי לדוב מספר חלופות אפשריות והשארתי לו את מספר הטלפון הישיר אליי. כולי תקווה כי ההסבר מהווה תשובה הולמת לשיחתנו. אנו נשמח אם דוב, לאחר בירורים ובדיקות שיעשה, יפרסם תגובה מעודכנת בפורום אודות מקרה זה. בברכה, שירי ריימונד סמנכ"ל וואלה! טורס

לכבוד הגב' שירי

רק חבל שאתם לא מידעים את הלקוחות שלכם בכל האינפורמציה שכתבת לגביי הספקים למיניהם וכל הבלה בלה בלה.....בזמן רכישת חבילת הנופש....כרגע את מתנערת מאחריות שלך ומפילה זאת על הספקים שלך....בס"הכ זה השם שלכם שהלך לאיבוד

אכזבה מ וואלה טורס

כן גם אני התאכזבתי קשות מ"וואלה טורס" סגרתי נופש של 4 לילות .החזירו אותי לאחר 3 לילות....וזה אחריי ששילמתי מראש על החבילה .הטיסות יצאו בשעות לא שעות....קיצור אני כבר לא הזמין אף פעם בחברה"וואלה טורס".............חברים ראו הוזהרתם ספרו לכל החברים שלכם שלא התבאסו כמונו

תגובת וואלה טורס

אילנה שלום אענה לך כשם שעניתי לדוב שלבסוף הבין את הנושא ואף הודה לי על הטיפול בעינינו וברוב הגינותו רשם את זה בפורום תפוז . את מזומנת לראות את תגובתו . אנחנו כחברת תיירות לא חוכרים מטוסים או מתחייבים לכמות חדרים בבתי המלון אלא רוכשים את החבילות מהספקים השונים בארץ . כאשר טיסה משתנה או מתבטלת אנחנו מקבלים את ההודעה מהספקים ואלו ממש לא מתיעצים איתנו בנושא השינוי . כל מי שהיה על הטיסה שלך שזה בערך 200 במספר הזמינו במשרדי תיירות שונים ויש כאלו מאות בארץ . האכזבה היא מובנת אך חשוב להבין כי לנו כחברה אין יד בדבר . אני באופן אישי דיברתי איתך וביקשתי ממך לרשום מכתב שנפנה לספק ונבקש את תגובת ואלי גם פיצוי בעבור שינוי הטיסה . אני מחכה שתכתבי את כל השתשלות המקרה ואני אשמח לעמוד לצידך מול הספק . בברכה שירי
מנהל הפורום
250+

תזהרו מרכישה מוואלה טורס

לפני חודשיים רכשתי חבילה לשלושה נוסעים בוואלה טורס.הנסיעה לבודפסט ארבעה לילות מה16 לאוקטובר 2011 עד 20.10.3011 שילמתי וקיבלתי כרטיסים לטיסה למלון ואפילו לרכב העברות.היום תאריך 15.9.2011 הודיעו לי שיש בעיה ואין להם את המטוס לטיסה חזרה. יש טיסה אחרת סדירה שהם אינם מוכנים לספק מאחר והיא הרבה יותר יקרה.יש לציין שמאחר וקניתי את החבילה לפני כחודשיים שילמתי 572 דולר כרטיס. היום חבילה כזאת נמכרת בכ820 דולר.הם הציעו לי להוריד לילה ולחזור ב19 לחודש ויורידו לי מהמחיר 7 דולר. פשוט נוכלים עם רשיון.למען ההגינות עלי לציין שלטענתם הם אינם אחראים אלא רק סוכנים של חברת יוניטל.פניתי לחברת יוניטל והם טוענים שעלי לטפל בכל הנושאים מול הסוכן. רבותי קרקס מדרנו.מתאים לאפריקה. כרגע שלחתי מכתב חריף מעו"ד לוואלה טורס עם העתק ליוניטל.נראה מה יהיה.מבטיח לעדכן. עלי להדגיש שהם ממשיכים למכור חבילות לתאריכים שאני אמור לנסוע בהם וכן למלונות 4 כוכבים כמו המלון שאני הזמנתי.ברור שאני לא אחזור לקנות מהם והייתי לקוח די כבד בוואלה שופס.

גם אני מאוכזבת מאדדד מוואלה טורס

חבל שאת מה שגב' שירי מתרצת עכשיו ...לא ידענו לפני כשרכשנו חופשה מוואלה טורס
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
וואלה! טורס
בחר
בחר