דרישת תיקון טעות של נציגה על חשבוני

אני לקוחה קבועה של ואלה טורס - עד היום היתי מאוד מרוצה גם מאופן הטיפול וגם מהמחירים. פרטים שלי ושל ילדיי מזמן כבר אצלם במערכת. פעם אחרונה טסנו בחודש ינואר השנה. כתמיד, פניתי לואלה טורס והזמנתי כרטיסי טיסה לדנמרק. מסרתי מ"ז שלי והנציגה עלתה על הפרטים שלנו. קיבלתי פרטי הזמנה עם שם שלי בדואל, ראיתי טעות במספר תשלומים, תיקנו לי, וכתבתי "הנני מאשרת את פרטי ההזמנה". כאשר קיבלתי כרטיסים אלקטרוניים, גיליתי ששם משפחה של אחד הילדיי לא נכון. פניתי - קיבלתי תשובה שעלי לשלם 100 יורו. בהתחלה טענה הנציגה שאלו הפרטים שמסרתי, לאחר שבקשתי לשמוע הקלטה, היא שינתה את הטענה האמרה שזה משאישרתי. כאשר הפנתי את תשומת ליבה שאישרתי את ההזמנה, ובגוף ההזמנה היה רק שם שלי, היא טענה ששמות שלנו היו כתובים לא בהזמנה אלא למעלה במכתב בשדה "אל.... נא להחזיר לפסק .....", אליו לא התייחסתי, כי זה לא פרטי ההזמנה. היא הצליחה לעצבן אותי, לכן ביקשתי שאחראי יחזור עלי. זה היה ביום חמישי ....... אפרופו, הזמנות קודמות שמרתי. בכלל לא ברור לי, בלי שום קשר לטעות הנציגה, למה על שינוי טעות בשם של הנוסע, צריך לשלם? או שהיא לא הסבירה את עצמה נכון לחברת התעופה? הרי זה אותו נוסע עם אותו מ"ז. חבל מאוד. אפילו עם יסדרו לי כרטיסים תקינים בלי פניה לבית המשפט, לא אטוס יותר עם החברה

תגובת וואלה טורס

מרינה שלום הרשי לי להבהיר כי בשביל מקרים שנויים במחלוקת הקשורים בחוסר הבנה בין לקוח לסוכן אנחנו מעבירים מסמך המרכז את כל חומר הנסיעה לרבות שמות הנוסעים , פרטי הטיסה והתשלום על מנת לגלות בעיות מבעוד מועד . להזכירך את אישרת בחתימתך את כל הפרטים הנ"ל . ואני אשמח להעביר לך את אישורך החתום שוב . במסמך זה רשום שחור על גבי לבן את שמות הנוסעים בראש הדף מאחר וזה חלק חשוב מאוד בטיסות סדירות . לצערי כנראה לא שמת לב וכעת את מעבירה את הבעיה לפתחנו .בשתי נסיונות לשוחח איתך טלפונית לא הצלחתי לסיים את ההסבר כי את עלות השינוי בסה"כ של 100 יורו גובה חברת התעופה והכסף מועבר ישירות אליהם ללא רווח של חברת וואלה טורס . את מוזמנת לבדוק מול חברת אייר בלטיק את עלות השינוי. בברכה שירי ריימונד מנהלת שרות לקוחות .
מנהל הפורום
250+

אשמח לקבל מסמך

אבל לא האחרון - שנים קודמים יש לי. (אפרופו - תעשי השוואה יהיה לך מעניין) אלא העתק של ההזמנה מלפני שנתים של טיסה לארה"ב. או שמסמך זה נעלם בדיוק כמו שנעלמה ההקלטת שיחה שלי? או שתעמדי על שלך שאתם לא מקליטים שיחות - ונציגים שלך משקרים שכן? תודה על קבלת העתק הזמנה שביקשתי בכל מקרה אני עומדת לבקש אותו להמשך הליך. לי, אישית, חבל, היתי לקוחה קבוע ומרוצה. עכשיו אהיה לקוחה קבועה ומרצוה של חברה אחרת.

דרישת תיקון טעות של נציגה על חשבוני

אני לקוחה קבועה של ואלה טורס - עד היום היתי מאוד מרוצה גם מאופן הטיפול וגם מהמחירים. פרטים שלי ושל ילדיי מזמן כבר אצלם במערכת. פעם אחרונה טסנו בחודש ינואר השנה. כתמיד, פניתי לואלה טורס והזמנתי כרטיסי טיסה לדנמרק. מסרתי מ"ז שלי והנציגה עלתה על הפרטים שלנו. קיבלתי פרטי הזמנה עם שם שלי בדואל, ראיתי טעות במספר תשלומים, תיקנו לי, וכתבתי "הנני מאשרת את פרטי ההזמנה". כאשר קיבלתי כרטיסים אלקטרוניים, גיליתי ששם משפחה של אחד הילדיי לא נכון. פניתי - קיבלתי תשובה שעלי לשלם 100 יורו. בהתחלה טענה הנציגה שאלו הפרטים שמסרתי, לאחר שבקשתי לשמוע הקלטה, היא שינתה את הטענה האמרה שזה משאישרתי. כאשר הפנתי את תשומת ליבה שאישרתי את ההזמנה, ובגוף ההזמנה היה רק שם שלי, היא טענה ששמות שלנו היו כתובים לא בהזמנה אלא למעלה במכתב בשדה "אל.... נא להחזיר לפסק .....", אליו לא התייחסתי, כי זה לא פרטי ההזמנה. היא הצליחה לעצבן אותי, לכן ביקשתי שאחראי יחזור עלי. זה היה ביום חמישי ....... אפרופו, הזמנות קודמות שמרתי. בכלל לא ברור לי, בלי שום קשר לטעות הנציגה, למה על שינוי טעות בשם של הנוסע, צריך לשלם? או שהיא לא הסבירה את עצמה נכון לחברת התעופה? הרי זה אותו נוסע עם אותו מ"ז. חבל מאוד. אפילו עם יסדרו לי כרטיסים תקינים בלי פניה לבית המשפט, לא אטוס יותר עם החברה

תיקון

נכון גם לי תיקון אייפון חשוב מאוד.
מנהל הפורום
250+
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
וואלה! טורס
בחר
בחר