לא להזמין דיל מוואלה! טורס!!!

אני וחברתי הזמנו דיל לקלאב בטורקיה ומרגע ההזמנה רק צרות! תחילה, נאמר לנו שהמחיר עבור העיסקה יהיה X ולאחר ימים מספר התברר שלוקחים "ריבית" גם על תשלום 1?? מי שמע על דבר כזה? אז המחיר האמיתי גבוהה יותר מהאמור... לאחר שיחות עם הנציג הורדה הריבית אך נשלחו הזמנות לחתימה עם שעות טיסה שונות משסוכמו. שוב, שיחות ושוב בירורים ושוב נאמר "אל תדעגו יהיה בסדר", לאחר מספר ימים לאחר חתימה על אישור הזמנה, מחכים ומחכים לכרטיסי הטיסה ואלה לא מגיעים...שוב שיחות למוקד (שנותן שירות מחפיר לאחר סגירת העיסקה!!)ושוב בקשה לקבל סוף סוף את כרטיסי הטיסה! לבסוף נשלחים הכרטיסים עם השעות הלא נכונות!!!! יותר מזה, בבדיקת חיוב כרטיס האשראי התגלה חיוב כפול בסכומים שונים ועוד חיוב נוסף בתשלומים עם ריבית (כאשר במפורש ביקשנו תשלום 1 ללא ריבית)!! שוב שיחה למוקד ההזמנות ועכשיו הנציגה ליאת פשוט מדברת בחוצפה ולא רוצה לעזור! ביקשתי לבטל עיסקה אך נאמר שאני מחוייב ל100% דמי ביטול! בקיצור, מי שרוצה שהחופשה שלו תתחיל בכיף וללא כאבי ראש שלא יזמין בוואלה!טורס!!! במקרה שלי זה כבר מאוחר, אך התביע בדרך!

אוי ואבוי, נשמע נורא

עוד אחד מהפחדים שיש לי לגבי מאיפה וממי להזמין את החופשה.

לקוחות יקרים

צהרים טובים מייד עם פנייתך טופלת ע"י מנהלת שירות הלקוחות של החברה שירי אשר טיפלה בפנייתכם באופן אישי. בנוגע לשעות הטיסה, לצערי טיסות צ'רטר הן טיסות שיכולות להשתנות כל רגע, אנו דואגים לעדכן את הלקוחות בנושא בעת ביצוע ההזמנה. לצערנו אין לא לנו ולא לשאר הסוכנייות בארץ שליטה עלצ השעות אנו בדומה לסוכניות אחרות מקבלים את השינויים מסיטומאי התיירות וחברות התעופה ומייד מעבירים את ההודעות ללקוחותינו. לגבי הטענה לחיוב כפול, אכן נעשה חיוב כפול בתום לב אך מיידית הועברה פניה לחברת האשראי לביטולו, וחברת האשראי לוקחת לעצמה מרווח זמן של 24-48 שעות לטפל בבקשות אלו והנושא טופל עד תום ובוטל החיוב. מאחל לכם נסיעה טובה תומר מאיר מנהל הפורום
מנהל הפורום
250+

טיפול לקוי!!

ראשית כל תומר היקר, קשרי לקוחות (שירי) אכן דיברה איתי יום אחרי, אך לא עזרה לי בבעיה בשום דרך אפשרית! לפי מה שנאמר וסוכם בהזמנת הטיסה והחופשה מול נציג בשם עומר, היה באופן עקרוני תנאי לביצוע ההזמנה בחברתכם. השעות שדוברו היו יציאה ב9:30 וחזרה 12:30. לפי מה שהוסבר לנו קיימות שתי טיסות, אני התעקשתי בטרם ההזמנה מול הנציג לצאת בטיסה המוקדמת!! (ידוע לי שטיסות הצ'ארטר נידחות ומאחרות, אך למרות כל זאת היה לי חשוב לצאת בטיסה המוקדמת מבין השניים!). נוסף לאמור, הטיסות שונו ובלי לידע אותנו כלל, נשלחו אישורי הזמנה עם השעות הלא נכונות, כאשר פנינו בטענה שהשעות אינן נכונות נאמר לנו שוב שאין מה לדאוג ונצא בשעה שהובטחה לנו (כלומר טיסה מוקדמת), לא מתאים לחברה לשקר ללקוחותיה במיוחד שאנו מסדרים את הלו"ז להגעה לשדה ויציאה מהבית! בלי קשר לאמור, לגבי החיובים הכפולים, פנינו אל חברת האשראי לבדיקת הנושא והם אלו שאמרו שאין כל זיכוי במערכות למרות שעברו 48 שעות (ונכון לשעה בה נכתבות מילים אלו, אין זיכויים בכרטיס האשראי)!! הנציג של חברת האשראי גם טען שכל המקרה נראה חשוד מאחר ורואים 2 חיובים אך לא זיכוי... (כלומר, כסף יודעים לקחת מיידי ובזמן, לזכות לא!). תומר, תאמין לי שזאת לא הפעם הראשונה שאני טס לחו"ל, ולא פעם ראשונה שאני מזמין דרך חברת תעופה טיסת צ'ארטר.. אני יודע איך זה מתבצע וגם אם נפלה טעות ונעשו דברי בשוגג, נכון על הנציג לקחת אחריות ולתת טיפול הולם ולא להכריח את הלקוח להתקשר מספר רב של פעמים ביום עד יום הטיסה ולקבל את היחס הכי מזלזל והכי מגעיל מנציגי השירות! בשורה התחתונה, אני לא מאחל לא לך ולא לנציגי השירות שלכם לעבור את מה שאני עברתי רק בכדי לנפוש בסופ"ש ולברוח לכמה ימים מחיי היומיום הלחוצים! זה פשוט לא הגיוני שחברה שמכבדת את עצמה, תתנהל בצורה מחפירה שכזאת ולא תכבד את הלקוח (או לפחות תתן מענה אמיתי וכן ולא "תערבב" את לקוחותיה)! עוד דבר קטן, זה נשמע הגיוני שאני סוגר על מחיר (כולל טיסה, מלון, מיסים והעברות) ומבקש לשלמו בתשלום אחד (כי על יותר יש כבר ריביות מטורפות) ולאחר יום נשלחת אלי הקבלה על תשלום אחד בתוספת ריבית??? על תשלום אחד? ריבית? מי שמע על דבר הזוי שכזה? אומרים מחיר א' ומחייבים ב'? לא נכון לפחות להודיע? בקיצור, שיהיה לכולם נופש מהנה ומקווה שלפחות אתם תהיו חכמים יותר בקשר להזמנת הנופש הבא שלכם!

תגובה

טומס אולי נחזור למקור התלונה או הבקשה שלכם , זה ידוע כי טיסות צרטר דינם להשתנות וכך היה במקרה שלכם, החברה עשתה כל מאמץ למצוא את הטיסות הטובות ביותר עבורכם! למיטב ידעתי עיקר התלונה על השנוי בזמנים היא כי אתם רוצים להגיע לארוחת הצהריים במלון מה שמנהלת שרות הלקוחות הבטיחה לכם כי תקבלו עד השעה 16:30 . לגבי טיסת החזור נדייק אתם ביקשתם להחליף את השעה ואצלנו עשו הכל כדי לענות על דרשיתכם וכך היה ! אחרי שיחה עם חברתך היא ביקשה שוב להחזיר את הטיסה וזה היה מאוחר מידי . אלו עיקרן של העובדות . כרגע לפי בדיקה שלנו כן טופל נושא כרטיס האשראי ולא אוסיף שוב על כל היתר . בכל מקרה נאחל לכם חופשה נעימה חברת וואלה טורס
מנהל הפורום
250+
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
וואלה! טורס
בחר
בחר