היזהרו מוואלה טורס!!! עקב חוסר אמינות וארגון שלא יתואר.

אני בתאריך 8/5/ נסעתי עם חברתי לחופשה באנטליה דרך וואלה טורס. כאשר ביצענו את ההזמנה נציגת השירות נתנה לנו מחיר בשקלים לעיסקה וכעבור יום כשקיבלנו באימייל את הקבלות ראינו כי חויבנו בסכום הגדול ממה שסוכם ומספר התשלומים קטן ממה שביקשנו. פנינו טרם הנסיעה לנציגה והוסבר לנו שמאחר והעיסקה בוצעה בתשלומים כפי שביקשנו אז המחיר עלה למרות שפרט זה לא נמסר לנו טרם ביצוע העיסקה.על כן החלטנו ללא ויכוח לבצע את העיסקה מחדש בתשלום אחד וכמובן הובטח לנו שהחיוב הקודם בתשלומים יבוטל. מהתאריך 7/5 ועד להיום 18/5 לא ביטלו לנו את החיוב הקודם ולמעשה בכרטיס האשראי שלנו יש פעמיים חיובים של למעלה מ3500 ש"ח סה"כ חיוב כולל של למעלה מ7000 ש"ח. אני לא צריך להסביר איזה צרות הדבר גורם לחשבון הבנק שמחייבים אותנו פעמיים על אותה עיסקה. מאחר והנושא לא מטופל כראוי אני פניתי בהליכים משפטיים כנגד וואלה טורס אך ברצוני להזהיר את כל המתענינים כי זוהי עוד חברה שבה לאחר שסוגרים עם הלקוח עיסקה כבר אין עניין בו והשירות גרוע מאוד!!!

שלום שחר

אנחנו מראש מתנצלים על עיקוב הטיפול בבעיה, אך ישנם דברים שלא נמצאים ישירות בשליטתנו, כל פניה לחברת האשראי לוקחת כ-5 ימי עסקים לאישור סופיולכן מיום ביצוע העסקה ועד היום עברנו שתי סופי שבוע וחג באמצע. חבל לנו שהרושם שקיבלת הוא כזה אך יש הבדל גדול בין חוסר אמינות לעיקוב בטיפול שלא בשליטתנו. בנוסף חשוב לי לציין שתרם אישורה הסופי של ההזמנה נשלח אליכם טופס המפרט את פרטי העסקה וכל תוספות האשראי שבפועל אמרת שלא הייתה מודע אליהם. לשמחתנו קיבלנו אישור סופי מחברת האשראי שכל הבעיה נפתרה סופית היום בבוקר. תודה מראש תומר
מנהל הפורום
250+

תומר תגובתי לדבריך.

תומר אני יודע היטב את אופן הניהול מול חברות האשראי ולכן המתנו בשקט ללא שום טענה תוך שלקחנו בחשבון את חג יום העצמאות וכן שבתות ועדיין עברו יותר מ5 ימי עסקים ואף נציג מטעמכם לא טרח להסביר או לומר שהדבר מתעכב מסיבות כאלה וכאלה. וכאשר אני שומע מחברת האשראי שלנו ב15/5 שלנו כי הם לא קיבלו שום פניה מצידכם לטיפול בעיסקה זה לא מקובל עלינו. אנחנו אנשים שבאמת לא מחפשים ויכוחים ורק רוצים שהדברים יתנהלו בצורה הוגנת וצודקת. לרגע אין לי חשש כי החיובים הקודמים לא יבוטלו על ידכם אבל אתם צריכים להבין שמעבר לביטול עומד הזמן המהיר שאתם צריכים לתת ללקוח היות ובינתיים אני מחויב פעמיים על עיסקאות גבוהות והדבר פוגע בי בהתנהלות השוטפת בחשבון הבנק שלי. (דרך אגב לפני פנייתי לפורום שלחתי אליך ביום חמישי אימייל לכתובת שלך שמופיע באתר ובו ציינתי את השתלשלות האירועים וחיכיתי לתגובה ממך אולי אתה תוכל לקדם את הנושא ולא קיבלתי שום תגובה מצידך). מקווה מאוד שאכן תוך 5 ימי עסקים מהיום -שבו קיבלתם אישור מחברת אשראי על בקשה לביטול עיסקה אכן הדבר יתבצע וחבל שזה קורה רק אחרי שפנינו לפורום והתקשרנו למשרדים שלכם שנית.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
וואלה! טורס
בחר
בחר