מאוכזבת משרות לקוי

שלום תומר... ברצוני להסב את תשומת ליבך על השרות הלקוי שניתן או יותר נכון טרם ניתן בוואלה טורס . מהשעה 2 ורבע אני מתקשרת למוקד ההזמנות/שרות לקוחות לקבלת מידע על סופ"ש באנטליה בחודש יוני.בתחילה עונה לי נציגה העונה לשם שני על פניו נשמעה נחמדה מאד הסברתי לה במה אני מעוניינת , לקחה את מס' הטלפון שלי והבטיחה כי תחזור תוך מס' דקות. מאחר ולא חזרה התקשרתי שוב אחרי 25 דקות , הפעם ענה לי נציג בשם שלומי וביקשתי שיעביר אותי לשני -וכך עשה. שוב הבטיחה כי תחזור אך לצערי לא חזרה. ניסיתי בשלישית את מזלי הפעם ענתה לי נציגה העונה לשם שלג שגם היא הבטיחה שתחזור אליי תוך מס' דקות כמובן אחרי שלקחה את כל הפרטים שלי וכמובן שלא חזרה (וזה כעבןר זמן מה) ברביעית ענה לי נציג (שחבל שאני לא זוכרת את שמו) שטען בכלל שאין לו מה להציע לי לחודש יוני כי זה "רחוק מידי", ביקשתי שיעביר אותי לשלג וכך עשה גם הוא. שלג שוב הבטיחה במילותיה: " מאמי אני חוזרת אלייך תוך כמה דקות המחשב שלי עכשיו לא עובד" מאחר ולא חזרה התקשרתי שוב וביקשתי את שני , שני אמרה לי הפעם אני מצטערת שלא חזרתי אלייך ואני מצטטת אותה: " אמרת לי שאת מחפשת לזוג ביוני בקלאב לא רועש נכון? כשאישרתי אמרה לי תני כמה דקות ואני חוזרת אלייך. השעה עכשיו 16:19 אני תוהה מדוע לא שני ולא שלג חזרו אליי עם פרטים ולמה אני צריכה להתקשר 5/6 פעמים(מי סופר כבר???) כדי לקבל אינפורמציה כדי שאוכל להזמין דרככם חופשה???

תגובת וואלה טורס

לילך שלום תודה רבה שהסבת לתשומת ליבנו את הנושא . זה לא אופיני לסוכני המכירות שלנו ובהחלט לא מקובל בסטנדרטים שאנחנו רגילים אליהם. אך אוסיף כי למיטב הבנתי שני חזרה אליך קצת אחרי 16:30וקיבלת את המידע . שוב תודה על פנייתך. בברכה תומר
מנהל הפורום
250+
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
וואלה! טורס
בחר
בחר