מאוכזבת מאוד

ב-26.1.08 היה צריך בני לצאת לחופשת סקי בצ'כיה יחד עם עוד חבר דרך וואלה טורס , קבוצה של "סקי דיל". מסיבות אישיות פספסו את הטיסה . בשיחה עם סוכנת הנסיעות נאמר להם לקנות כרטיס הלוך לפראג , להגיע למלון באופן עצמאי ולא תהייה בעייה עם המלון ועם הכרטיסים חזרה. שני הבחורים , צעירים אחרי צבא נאלצו לקנות כרטיס הלוך לפראג ב- 380 דולר וכשהגיעו לפראג נאלצו לקחת מונית עד המלון שהיה מרחק שעתיים נסיעה מפראג. כשהסתיימה החופשה כשהגיעו לשדה התעופה נאמר להם שהם ביטלו את הכרטיס חזרה והחזירו את הכסף לסוכנות הנסיעות. הצעירים נאלצו לקנות כרטיס נוסף במחיר של 470 יורו כדי לחזור לארץ.זאת כמובן נוסף על ההוצאה הגדולה של חבילת הסקי (כמעט 1000 יורו). עד היום כמעט חודשיים עדיין לא קיבלו את כספם חזרה מוואלה טורס ונאמר להם שהעניין בטיפול. למרות כל הטלפונים שום דבר עדיין לא זז. אנחנו גמרנו עם וואלה טורס, ואני מתכוננת להכניס תביעה רצינית.

תגובת וואלה טורס

פרי שלום לאחר ברור מסתבר כי מנהלת המוקד ילנה טיפלה בכם אישית במהלך החודש האחרון הטיפול במקרה התעכב וזאת בשל העובדה כי הבעיה נוצרה בעקבות עבודה לא תקינה של הספק .משא ומתן מול הספק והטיפול ארך זמן ועדיין לא הסתיים , למרות זאת החליטה הנהלת החברה להחזיר לכל אחד מהלקוחות את עלות טיסת החזור בסה"כ 470 יורו , וזאת מבלי להמתין לסיום הטיפול מול הספק . לפי מיטב הבנתי מנהלת המוקד יצרה איתך קשר אתמול והדברים נסגרו לשביעות רצונכם המלאה .נשמח לעמוד לשרותכם בהמשך תומר .
מנהל הפורום
250+

מאוכזבת מאוד.

תומר שלום! למרות מה שכתבת והובטח לי , עדיין לא קיבלנו את ההחזר עבור הכרטיסים חזרה מפראג - 470 יורו.מעניין מתי זה יקרה?

תגובת וואלה טורס

גברת פרי היקרה לא ברור לי מקור הציניות בפניה האחרונה שלך בפורום בעיקר מאחר והובהר לך כבר בשבוע שעבר ע"י מנהלת המוקד כי את ההחזר הכספי תקבלו ישירות בזיכוי של שני התשלומים הבאים כרטיס האשראי החל מחודש אפריל הקרוב ,וזאת אושר על ידיך. עוד אוסיף כי חבל שאת לא משתפת את חברי הפורום בשביעות רצונך לגבי סיום הפרשה אותו הפגנת בפני מנהלת המוקד שבוע שעבר בשיחת הטלפון .נשמח לעמוד לשרותך גם בעתיד .תומר .
מנהל הפורום
250+
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
וואלה! טורס
בחר
בחר