הזמנתי דרך אתר של גוליבר ואכלתי אותה

הזמנתי דרך האתר של חברת גוליבר כרטיס טיסה , החברה טעתה בתאריכים וחויבתי בכרטיס האשראי, אך לזכות אותי או אפילו לדבר איתי ולהגיע להסדר לאחר שהתבררה הטעות לא היה מצב,,דמי ביטול 100 % שאגב לא חוקי ישנו פסק דין שיצא לאחרונה שהדמי ביטול הם או 5% או 100 ש"ח הגבוה מבניהם,, אין שם עם מי לדבר הסמנכלית יעל תמיר הנכבדת לא טורחת לחזור בטלפונים ומטרטרת לקוחות ..וכך עובר הזמן שאולי היה ניתן לעשות משהו בקיצור לא יודעים לעבוד ולא יודעים לתת שירות ,,, לאחר החיוב אין יותר עם מי לדבר ,, אני אישית ניסיתי ונכוותי אפילו התנצלות לא קיבלתי וגם נשארתי בארץ....

דמי ביטול

שלום למאוכזב ובצדק !! חברים יקרים לא להזמין באינטרנט לא להעביר כרטיס אשראי מאוד לא בטוח ולא מהיימן הוכחה עכשיו עליךלהגיע פיזית למקום ומקוה שבמהרה תקבל החזר לא לוותר!!!!

לגבי דמי ביטול והזמנות באינטרנט

שלום לכולם הזמנות שנעשות באינטרנט אכןדמי הביטול המקובלים ע"י המועצה לצרכנות הם 5% או 100 ש"ח הנמוך מבין השניים. זה לא נכון לכלול ולצאת בהצהרה גורפת של " לא להזמין באינטרנט, ולתת כרטיס אשראי באינטרנט" יש אתרים שעומדים מאחורי התקנון שלהם וניתן להיות רגועים בשעת ההזמנה ואחריה. חשוב לבדוק שהאתר ממנו מזינים עומד בתנאים וחשוב לבדוק את דמי הביטול לפני רכישת המוצר. שיהיה לכולם בהצלחה ונקווה שדברים כאלה לא יפגעו בלקוחות בהמשך. תומר
מנהל הפורום
250+
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
וואלה! טורס
בחר
בחר