הזמנתי דרך אתר של גוליבר ואכלתי אותה
הזמנתי דרך האתר של חברת גוליבר כרטיס טיסה , החברה טעתה בתאריכים וחויבתי בכרטיס האשראי, אך לזכות אותי או אפילו לדבר איתי ולהגיע להסדר לאחר שהתבררה הטעות לא היה מצב,,דמי ביטול 100 % שאגב לא חוקי ישנו פסק דין שיצא לאחרונה שהדמי ביטול הם או 5% או 100 ש"ח הגבוה מבניהם,, אין שם עם מי לדבר הסמנכלית יעל תמיר הנכבדת לא טורחת לחזור בטלפונים ומטרטרת לקוחות ..וכך עובר הזמן שאולי היה ניתן לעשות משהו בקיצור לא יודעים לעבוד ולא יודעים לתת שירות ,,, לאחר החיוב אין יותר עם מי לדבר ,, אני אישית ניסיתי ונכוותי אפילו התנצלות לא קיבלתי וגם נשארתי בארץ....