אבחון דידקטי לבחינות בגרות בע"פ

שלום רב.., אני בת 22 בקירוב וכשהייתי תלמידת תיכון עד מחצית כיתה י' הישגיי הלימודיים היו בבחינת מצויינים, אולם חלה הדרדרות הדרגתית אשר באה לידי ביטוי ע"י היעדר מיצוי הזמן האופטימלי הסטנדרטי לשם כתיבת הבחינות בכלל ובבחינות הבגרות בפרט,כלומר הייתי מספיקה לכתוב רק חצי בחינה ואפילו קצת פחות בזמן הנדרש לכתיבת הבחינה כולה וכאמור כעת עליי לשפר ולהשלים בגרויות בגין הנסיבות אשר הועלו, כמו כן עליי לציין שיועצת בית הספר בזמנו פנתה לוועדת חריגים והגישה בקשה להקלה- הארכת זמן הבקשה אושרה ואף על פי כן זה לא סייע בידי לסיים לכתוב את הבחינות ואני מאמינה שרק ע"י היבחנות בע"פ אני אוכל לעבור את הבחינות בשנית לכשאשפר אותן.. והשאלה שלי האם אני צריכה אבחון דידקטי מחודש, האם המקרה הנ"ל מצריך איבחון דידקטי? מה אני צריכה לעשות? אודה למומחים בתחום על מענה לשאלתי..

אבחונים בגיל הבוגר

לצורך קבלת התאמות בבחינות הבגרות יש צורך לערוך אבחון, גם כאשר ההתאמה הנדרשת הינה הארכת זמן. עם זאת, בתנאים מסוימים מצליחות היועצות 'להעביר' את ענין הארכת הזמן ללא אבחון. מאידך, באמרך שאולי קיים סיכוי לכך שדווקא המענה לצרכיך הינו בחינה בעל פה, הרי שאת צריכה לגשת לאבחון- פסיכו דידקטי (מאחר וההתאמה של בחינות בעל פה היא התאמה מרמה 3, הדורשת אבחון מלא, רב תחומי, פסיכו דידקטי). לא בהכרח תקבלי את ההתאמה הנ"ל אולם הבדיקה לגבי האפשרות להבחנות בדרך זו צריכה להעשות על ידי פסיכולוג (כאמור, באמצעות אבחון פסיכו דידקטי) שבא לבחון את כל הבטי הקושי שלך, תוך שימת דגש גם על מקורות החוזק בתפקודך.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
לקויות למידה
בחר
בחר