תביעה משפטית

מבקשת להגיש תביעה קטנה בגין מה שיובא להלן. מה הסכום שאני יכולה לתבוע כשסך העיסקה הנו 4,000 שקלים? להלן פרטי המקרה: בית חלומותיי – עכו, רחוב הגדוד 22 א. תעשיה עכו זה בהחלט חלום לקנות שם ריהוט. אבל חלום בלהות!!! חלום ביעותים!!! הבן [אלי] יבטיח דבר אחד, האבא יגיד משהו אחר. הם פשוט משקרים במצח נחושה ומזלזלים באינטליגנציה של הלקוחות שלהם! מועד אספקה? זה ביטוי בלבד שכל קשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט אז מה אם הבטיחו לספק לך את המוצרים ביום מסוים? אפילו לא טורחים להודיע שלא יגיעו. ואתה מפנה את הריהוט הישן ונשאר עם בית ריק! ועוד טוענים נגדך שהיית צריך לברר אם אכן יקיימו את מה שהבטיחו רק כמה שעות קודם לכן. שעות!!!! "הסחורה בחנות, תגיע אליך היום" אתם מבינים? אתם צריכים לוודא. האחריות על אי האספקה חלה עליכם! [ואני עוד מצנזרת...] ואז מגיע יום האספקה הדחויה. ו"הכל בחנות", על פי דברי הבעלים [אלי] ואחה"צ בטלפון מתברר שלא הכל הגיע. ומובילים לך את מה שיש. "מחר תקבלי את הסלון". למודת ניסיון אני מתקשרת בשעה 16:30 לברר מתי יסופק הסלון והתשובה "בסביבות 19:30-20:00". בשעה 20:00 כשאין סלון ואין סימן למובילים, [כאילו, למה ציפית שוש???] עוד שיחת טלפון לאבא של אלי ותשובה ממש מקורית [כמה מפתיע?] "יגיעו בעוד חצי שעה עד 45 דקות" [ז"א שהמובילים יגיעו אלי בסביבות 21:00]. למה? "כי הסלון הגיע מאוחר לחנות". מוזר לא? כי ב 16:30 הוא ידע להגיד לי שהסלון כבר בחנות... וגם, "מה? יובילו באמצע היום? כשיש פקקים?" [שתבינו- החנות בעכו, אני גרה בנהריה. איזה פקקים יש בדיוק בדרך??] ובשעה 21:15, כשהסלון טרם הגיע לביתי, טלפון נוסף לאבא של אלי "הם בדרך אליך". ובשעה 21:45 – טרם הגיע. בשעה 22:00 אחרי אינספור טלפונים ואינספור גירסאות למה העיכוב, הגיע. ובשיא החוצפה, אחרי שהבטיח לי שעלות ההובלה עליו, עוד ניסה להוציא ממני תשלום. צבע?הזמנת צבע ונגה? תקבל צבע אגוז [למה? כי ככה אלי החליט, או אולי אבא שלו] הזמנת דגם מגורד? תקבל דגם חלק [למה? כי ככה אלי החליט, או אולי אבא שלו] הזמנת דלת אטומה? תקבל דלת ויטרינה כי "זה הרבה יותר יפה, אז שיניתי" [ציטוט של האבא] ובקשה להחליף את הדלתות נתקלת בתמיהה כנה ועמוקה: "אבל למה? ויטרינה זה הרבה יותר יפה. אני ביקשתי מיוחד בשבילך. למה את צריכה דלתות סגורות?" [אני בשוק, אני בהלם, אני המומה] מה פתאום אתה מחליט על שינויים בלי בכלל לשאול אותי?????? אז נכון שהמחירים הם מחירי ריצפה, והסחורה די בהתאם [אין תלונות. ראיתי וידעתי, וזה התאים לי!] אבל |הדגש|השירות??? רע רע רע!!!

תשובה

יש באפשרותך לתבוע את סכום העסקה ועל זה להוסיף הוצאות ועגמת נפש. בברכה, חן שטיין, עו''ד www.hamishpat.co.il הערה: אין האמור בפורום חף מטעויות קולמוס או טעויות אחרות, כמו כן, האמור בפורום אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי ועל מנת לקבל עזרה מקצועית מלאה יש לפנות לטיפול פרטני, הן בשל העובדה כי בעת מתן התשובות אין בפני את מכלול הנתונים של המקרה הספציפי.

בברכה,
חן שטיין, עו''ד

www.hamishpat.co.il



אין האמור בפורום חף מטעויות קולמוס או טעויות אחרות, וכן האמור בפורום אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. לקבלת סיוע מקצועי מלא יש לפנות לטיפול פרטני, בפריסת מכלול הנתונים של המקרה הספציפי.

אז האם אני מבינה מכך שלא להתקרב לחנות הזו?????????????????????????????????????????

שלום,

 

ברגע שהחנות כשלה בתפקידה כמובן שאת רשאית לתבוע את המגיע לך.

וזה לא משנה גם אם הם בפשיטת רגל , לדעתי אם יש לך קבלה על קנייה אזי שאת יכולה לצאת מזה בבית המשפט.

בכל אופן אם את באמת רוצה לדעת הכי טוב מה לעשות את יכולה לכתוב הודעה דומה בפורום הזה של סדר דין על פשיטת רגל והוצאה לפועל ושם תקבלי תשובות ממומחים נוספים.

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
תביעות כספיות והוצאה לפועל
בחר
בחר