אם יש סיכוי נגד חברת אורנג

להלן המיקרה הלכתי לשדרג את המכשיר שברשותי ששייך לחברת אורנג ( בסניף בת-ים)בזמן השידרוג הציעו לי חבילת שידרוג מסוימת ל 18 חודש והסכמתי לכך בנוסף שידרגתי גם תפלאפון ואמרתי למוכר שאני רוצה טלפון ללא עלות תשובתו היתה שאין בעיה יש סוגי טלפון שיש קיזוז כלומר עלות הטלפון החודשי מתקזז עם עלות הדיבור החודשי בהתאם ועלות הטלפון לא עולה יתרה מיזו היו סוגי טלפון שהמוכר אמר שזה לא יכול לתפוס בעיסקהולכן החבילה נעשתה בהתאם חתמתי על העיסקה שמח וחזרתי לביתי למחרת יום שישי לקחתי את אישתי שגם היא אמורה לשדרג ( נתנו לה אפשרות לשדרג לפני הזמן כלומר יש עוד 5 חודשים לגמר העיסקה הקודמת) והגענו לסניף בת ים חברת אורנג רק למוכרת אחרת אבל מה לעשות ראש האישה לפעמים מתפקד קצת יותר טוב ולה היו שאלות 1. דבר ראשון שאלה לגבי העיסקה שעשיתי תשובתה של המוכרת היתה שהעחסקה שביצעתי אכן ל18 חודש אבל רכישת הטלפון היא ל-36- חודשים כלומר המוכר שמכר אתמול תעיסקה הונה אותי הוא מכר לי עיסקה של 18 חודשים וטלפון ל 36 חודשים כאשר דיברנו על עיסקה למשך 18 חודשים 2. רציתי לבטל תעיסקה אך האחראי של המקום שלא רצה להזדהות בשמו לא הסכים בטענה שהעסקה נחתמה ( בסך הכל עברו אוליי 20 שעות מחתימת העיסקה) 3. דבר נוסף בזמן הבירור יחד עם אישתי התברר שיש לנו עדיין טלפון מלפני כמה שנים שאנו משלמים עליו שבכלל אבד 4.האם זו השיטה לכלבול לקוחות? מוזר לי מאד שנותנים כוח לחברות כגון אורנג שבידם יש את כרטיסי האשראי של הלקוח ולעשות עם זה כרצונן שאלותיי הם 1. האם מיקרה זה נחשב כהונאה 2. האם יש אפשרות לבטל תעיסקה 3. למי ניתן לכתוב על המיקרה הנ"ל או כדאי לסיים תעיסקה הזו למשך 18 חודש כי אין סיכוי נגדם ואז פשוט לעזוב תודה
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
תביעות כספיות והוצאה לפועל