שלום,
מדובר בשני תקבולים שונים ולכן יש צורך לתקן ובמידת הצורך להנפיק חדשה.
אם הנך עובד עם פנקס קבלות ידני, אז יש לתקן את המקור וההעתק ולציין תקבול מסוג העברה בנקאית במקום שיק.
אם הנך עובד באמצעות מערכת ממוחשבת להנפקת מסמכים, נדרש לבטל את הקבלה הראשונה שהנפקת על קבלת השיק מאחר והשיק חזר והוחזר ללקוח. וכמובן להנפיק קבלה חדשה ולציין תקבול מסוג "העברה בנקאית".
תודה רבה ובברכה,
אמנון בן שושן, רו"ח
אמנון בן שושן ושות' רואי חשבון
"בית השתתפויות בנכסים"
דרך מנחם בגין 44, תל-אביב 6618360
טלפון: 03-6050606
פקס: 03-6050607
www.bshcpa.co.il
עקבו אחרינו גם ב-FACE