אנשי מכירות הם עם מאד מיוחד...

לעיתים קרובות אנחנו מתבקשים לבחון כתבי יד של אנשי מכירות. לא פעם אנחנו מזהים אותם עוד לפני שקראנו את הפרטים של המועמד. יש סוגים שונים ומגוונים של אנשי מכירות אשמח לשמוע את דעתכם ומנסיונכם... ואנחנו מכאן נוסיף משלנו.... שבת קסומה שתהיה לכולם.

חנה קורן, גרפולוגית ומומחית לבחינת מסמכים, זיופים והשוואות של חתימות וכתבי יד.


יועצת לקבלת עובדים וקידומם.


http://www.annakoren.co.il/


http://www.grapho-law-g.com/


הפרופיל בגוגל+




מנהל הפורום
1000+

אני מזהה אנשי מכירות ע"י:

1. הכריזמה שלהם. 2. הביטחון שהם משדרים שהם יודעים תמיד טוב יותר ממני... 3.ומה שטוב בשבילי... 4.מרבים במלל.. עד כאן דעתי..יום טוב

יש כמובן אנשי מכירות מסוגים שונים

מי שמתאים להיות איש מכירות של IBM למשל לא יתאים בהכרח להיות איש מכירות של בתי מלון לנופש או MLM. יש כאלה שמהפנטים אותך, יש שמרמים, יש ערמומיים וחלקלקים ויש אמינים ומדויקים (נדיר, אבל יש.) דוקא בעזרת הגרפולוגיה אפשר להבחין בסוגים השונים. אולי שווה לערוך מחקר גרפולוגי.

אנשי מכירות הם עם מאד מיוחד...

לעיתים קרובות אנחנו מתבקשים לבחון כתבי יד של אנשי מכירות. לא פעם אנחנו מזהים אותם עוד לפני שקראנו את הפרטים של המועמד. יש סוגים שונים ומגוונים של אנשי מכירות אשמח לשמוע את דעתכם ומנסיונכם... ואנחנו מכאן נוסיף משלנו.... שבת קסומה שתהיה לכולם.

אנשי מכירות.

התבוננו בכתב ידו של איש המכירות הכי מפורסם במדינה "בנימין נתניהו" בנימין נתניהו בראשית דרכו עסק במכירות ושיווק של רהיטים!! התבוננות מעמיקה בכתבי יד של פולטיקאים שונים והתבוננות בכתבי יד של אנשי מכירות,מיצאו את ההבדלים.

המשותף לאנשי מכירות ?

הבעיה העיקרית שעימה אני מתמודד זה ארבעים שנה באשר לאנשי המכירות, כרוכה במילכוד היושר. המוסכמה הבלתי כתובה היא שאיש מכירות מצליח איננו ישר.נכון שעליו להיות ממולח וחד חושים ועליו לחוש בטבעיות את הזדמנות המכירה ואת שלב ההחלטה בעת המשא והמתן עם הלקוח.עליו להיות תושייתי ולהתמודד עם התנגדדויות ולא להיכנע ועליו להימצא תדיר על קו התפר שבין ערמה ותושיה לבין אמינות וישרה.כאן בדיוק טמונה הבעיה. לאמור, היכן בדיוק קו התפר?! עד היכן אמין האיש ומהיכן איננו הגון? אני מודה ומתודה שעדין אינני יודע ! מכל מקום, מועטים אנשי המכירות שהם אכן הגונים, אסרטיביים ומשכנעים. אליהו

אמרו לי שאיש מכירות חייב לתת פתרון לבעית הלקוח

חייב לעשות רושם של בן אדם אמין,מקצועי ,אסרטיבי ,ניתן לסמוך עלין,מביא פתרון לבעית הלקוח,בא לרצות.

אנשי מכירות הם עם מאד מיוחד...

לעיתים קרובות אנחנו מתבקשים לבחון כתבי יד של אנשי מכירות. לא פעם אנחנו מזהים אותם עוד לפני שקראנו את הפרטים של המועמד. יש סוגים שונים ומגוונים של אנשי מכירות אשמח לשמוע את דעתכם ומנסיונכם... ואנחנו מכאן נוסיף משלנו.... שבת קסומה שתהיה לכולם.

יושרם של אנשי המכירות

כפי שציין אליהו אכן מצוי פעמים רבות במוקד הלבטים ואפשר בהזדמנות להרחיב. בנוסף עלינו לתת דעתנו גם לאוריינטציות האופייניות ובעיקר למציאת השילוב הנכון שבין הידע והמקצועיות לכישרון המכירה. כמובן, במכירות שזה נדרש. אנחנו נתקלים באנשי מקצוע טכניים מעולים אך נטולי גישה והבחנה מסחרית, ולהיפך. הראשונים מקצועיים ובקיאים וימכרו בזכות המקצועיות והאמינות, לקהל יעד מתאים ומצומצם, אך לא מעבר לכך. השניים מוצלחים במכירות ומסחר אך חסר להם הרצינות, הידע, המקצועיות והאמינות ליצירת בסיס אמון ושיתוף הפעולה. רק שילוב בין השנים, שילוב גמיש שמאפשר מעבר נבון בין האוריינטציות על פי המצב ייתן לנו מועמד מוצלח באמת. מועמדים רבים עבדו על עצמם ועלה בידם לשפר את החוליה החלשה ולאזנה עם החזקה, וזה לזכותם. אך טיב השיפור איננו איכותי ולמרות השקעה והשתדלות מצידם התוצאה עלולה להיות מאכזבת ומתסכלת.

המשותף לאנשי מכירות ?

הבעיה העיקרית שעימה אני מתמודד זה ארבעים שנה באשר לאנשי המכירות, כרוכה במילכוד היושר. המוסכמה הבלתי כתובה היא שאיש מכירות מצליח איננו ישר.נכון שעליו להיות ממולח וחד חושים ועליו לחוש בטבעיות את הזדמנות המכירה ואת שלב ההחלטה בעת המשא והמתן עם הלקוח.עליו להיות תושייתי ולהתמודד עם התנגדדויות ולא להיכנע ועליו להימצא תדיר על קו התפר שבין ערמה ותושיה לבין אמינות וישרה.כאן בדיוק טמונה הבעיה. לאמור, היכן בדיוק קו התפר?! עד היכן אמין האיש ומהיכן איננו הגון? אני מודה ומתודה שעדין אינני יודע ! מכל מקום, מועטים אנשי המכירות שהם אכן הגונים, אסרטיביים ומשכנעים. אליהו

מה זה ישר.

אתה מסוגל להגדיר מה זה ישר?

יש כמובן אנשי מכירות מסוגים שונים

מי שמתאים להיות איש מכירות של IBM למשל לא יתאים בהכרח להיות איש מכירות של בתי מלון לנופש או MLM. יש כאלה שמהפנטים אותך, יש שמרמים, יש ערמומיים וחלקלקים ויש אמינים ומדויקים (נדיר, אבל יש.) דוקא בעזרת הגרפולוגיה אפשר להבחין בסוגים השונים. אולי שווה לערוך מחקר גרפולוגי.

בטח שווה לערוך מחקר.. למרות שכבר יש כמה וכמה מחקרים ...

הפעם אני רוצה להתייחס לסוג מאד מסוים ובהחלט לא נדיר. לאחרונה ניתקלתי באופן אישי בכמה אנשי מכירות מקסימים במיוחד. לקח לי זמן לראות את כתב היד שלהם ולהבין מי הם באמת.... כמעט נפלתי בפח הקסם שלם בעצמי...(איזה מזל שיש לי את הגרפולוגיה... אחרת הייתי הולכת לאיבוד בעולם הזה...) כל אנשי המכירות ומהזן הזה במיוחד מאד מטופחים, לבושים יפה, יש להם חיוך כובש, סבלנות אין קץ ונועם הליכות מרשים. הם מסתכלים לך עמוק לתוך העינים, מנומסים מאד, חייכנים, לעולם לא מרימים את הקול ומדברים בקול רך המלווה במבט חם ועוטף...הם כמעט מחזרים - אבל לא - הם מקפידים על גישה ענינית, סבלנית ונעימה. כן, המבט שלהם עוטף. לוקח זמן עד שאת מבינה (גם גברים נופלים לתוך הפח הזה... נשים אולי קצת יותר..:)) שהוא עוטף אותך בכורי עכביש... עד שאת מבינה מה קורה את כבר שבויה לגמרי בכוריו וכח ההתנגדות שלך ירד לגמרי... גם מי שלא יודע גרפולוגיה יכול לראות את החוטים האלה בכתב היד. הכתב יהיה קטן ומהיר בדרך כלל. האותיות לא לגמרי ברורות, שולי ההתחלה יהיו ישרים וכך גם שולי הסיום. הרווח בין המילים די קטן, האות האחרונה קטנה וקמורה. הערות\ תוספות יתקבלו בשמחה. בואו ננסה להכין "טיפולוגיה" חדשה על אנשי מכירות....

חנה קורן, גרפולוגית ומומחית לבחינת מסמכים, זיופים והשוואות של חתימות וכתבי יד.


יועצת לקבלת עובדים וקידומם.


http://www.annakoren.co.il/


http://www.grapho-law-g.com/


הפרופיל בגוגל+




מנהל הפורום
1000+

וואו מפחיד.

עכשיו בואי נלך עוד צעד קדימה ונשלב את אנשי המכירות הנ"ל בתור גרפולוגים מה נקבל?

אפשר להתחיל מכתב ידו של אובמה

אמן המסרים המלוטשים. היש מקסים, כובש ומעורר אמון וכימיה ממנו? תהליך התפוגגות הקסם שאולי אנחנו עדים לו ממש בימים אלה עשוי ללמדנו על גורלו של איש מכירות מהזן הנ"ל, על ציר הזמן. במומנט שבו נופל האסימון לקהל היעד שהוא אדם משכנע אך גם מרחיק לכת בתמרונים ומוכר ססמאות ואשליות בכסות של מוצר/מדיניות ממשי רציני, יקשה על איש המכירות לשקם את תדמיתו. לעומתו, אפור המבט ונטול הזהר עלול ברבות הימים להצטייר כאחד שמבין ועצתו שווה זהב, ואף שאין לו כריזמה הוא עשוי לבנות את עצמו בעבודה אפורה ולהיות 'ללא תחליף'.

אודי, כמה שזה נכון ומדויק.

אני זוכר מאמר שחנה כתבה כשאובמה נבחר והיא אמרה שהחתימה שלו מזכירה בלון (או משהו כזה) ושהוא כולו פאסאדה ומסכה. מעניין למצוא את הכתבה ולקרוא אותה היום.

וואו מפחיד.

עכשיו בואי נלך עוד צעד קדימה ונשלב את אנשי המכירות הנ"ל בתור גרפולוגים מה נקבל?

מן הסתם - נקבל שרלטנים עם חוטים.

ואולי - לא. יש להם במכון משפט יפה. כל מקרה לגופו (או לגופתו)

מהו יושר, שאלה שהכי נשאלת

בהקשר לאנשי המכירות.אולי ביבי וברק (איזה שתבחרו) אינם ישרים, אך לעתים מחפשים המעסיקים ביודעין מי שאיננו ישר. ההצלחה בתפקיד היא השיקול העיקרי שלהם. ובכן, מהו יושר? רבות חשבתי על כך והגעתי למסקנה שאין יושר מוחלט. היושר הוא תלוי התרבות של כל סביבה אנושית ואינו זהה בכל הסביבות.לצורך הגרפולוגי, אולי מוטב להגדירו כנאמנות להגדרות החוקים. קיימים המון בני אדם שאינם ישרים עם עצמם אך נוהגים ביושר בכל מעשיהם ודיבוריהם, כך שאין הם ענין לחוות הדעת התעסוקתיות, אלא רק הפסיכולוגיות שלנו.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
גרפולוגיה
בחר
בחר