אזהרה למזמיני טיולים בחברת מיטריפ (ובכלל), ובקשה בצידה:

בסוף פברואר רכשנו (אשתי ואני) מחברת מיטריפ mytrip  טיול פרטי לויאטנם וקמבודיה, כולל תכנית מפורטת של הטיול שהיה אמור להערך במהלך מאי. לפני הרכישה הובהר לנו במפורש   שלא נחוייב אם הטיול יבוטל שלא ביזמתנו (חשש הקורונה היה קיים כבר אז), וגם התקנון להגנת הצרכן מאד ברור בעניין זה – החברה יכולה לדרוש דמי ביטול רק אם הבהירה במפורש לרוכש הטיול את תנאי הביטול. במקרה שלנו כאמור הובהר לנו שלא יהיו דמי ביטול כלשהם אם הביטול לא באשמתנו.
בפועל האפשרות לטיול בוטלה כאשר באמצע מרץ ויאטנם אסרה על כניסת זרים   - אך מיי טריפ לא יידעו אותנו על כך, ואף המשיכו לגבות את התשלומים עבור הטיול גם אחרי תאריך זה. יותר מאוחר הם הגדילו לעשות ואף טענו (וממשיכים לטעון עד היום) שאנחנו ביטלנו את הטיול ביזמתנו, ולכן עלינו לשלם דמי ביטול.
המצב כרגע הוא שהם לא החזירו לנו שקל מהתשלומים שגבו מאיתנו. למזלנו גילינו את הבלוף קצת לפני מועד התשלום האחרון, ולאחר שהודענו על כך לחברת האשראי התשלום האחרון אמנם הוחזר לנו. אך לדברי חברת האשראי (ויזה כאל) על פי חוק אין הם יכולים להחזיר לנו תשלומים ששולמו לפני שיידענו אותם על הבעייה.
בתחילת מאי פנינו בתלונה למועצה להגנת הצרכן בעניין זה, אך עד היום, יותר מחודש וחצי לאחר הגשת הפנייה, הם עדיין לא הגיבו. כך שאנחנו נתונים לחסדיה של חברת מיטריפ,  שהאמת והגינות בסיסית כלפי הלקוח אינם נר לרגליה.  
אגב: אתמול פרסמתי את המידע הנ"ל בדף הפייסבוק של מיטריפ, במדור "הערות של לקוחות". ההודעה הוסרה תוך כשעה וגישתי לדף נחסמה.
נשמח לשמוע ממי שהיה להם ניסיון דומה על דרכי פעולה אפשריות.

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
טיולים בחו"ל