מי אמור לתת מספר ארוע בארוע יזום ע"י המתנדב?

בקצרה: במהלך סיור גילינו רכב שנפרץ, איתרנו את הבעלים, סייענו בהדרכה, הכוונה ועזרה, רשמנו דו"ח, פנינו למוקד לקבל מס' ארוע ושם נאמר לנו להתקשר 100. לא התקשרתי. לא נראה לי שבמהלך סיור אני צריך לבזבז זמן יקר כדי להשיג את מוקד 100 (בדקתם פעם כמה זמן לוקח עד שהם עונים), לספר לו את כל הסיפור רק כדי לקבל ממנו מספר ארוע כשאפשר לעשות את זה בשיחה קצרה מאד בקשר למוקד, מה עוד שאין שום חובה למתנדב לשאת איתו פלאפון ודיבורית. אני חשבתי שמה שעשינו היה שיטור קהילתי למופת, מסתבר שאם אני רוצה לדווח על הארוע מתחילים לטרטר אותי, בסופו של דבר לא משנה לי אישית אם הארוע יהיה מדווח או לא, זה אמור להיות אינטרס של המשטרה, לא?

זה עבודה של היומנאי!

מה זה אומר? למי אני אמור לפנות? למוקד? להתקשר 100?

מי אמור לתת מספר ארוע בארוע יזום ע"י המתנדב?

בקצרה: במהלך סיור גילינו רכב שנפרץ, איתרנו את הבעלים, סייענו בהדרכה, הכוונה ועזרה, רשמנו דו"ח, פנינו למוקד לקבל מס' ארוע ושם נאמר לנו להתקשר 100. לא התקשרתי. לא נראה לי שבמהלך סיור אני צריך לבזבז זמן יקר כדי להשיג את מוקד 100 (בדקתם פעם כמה זמן לוקח עד שהם עונים), לספר לו את כל הסיפור רק כדי לקבל ממנו מספר ארוע כשאפשר לעשות את זה בשיחה קצרה מאד בקשר למוקד, מה עוד שאין שום חובה למתנדב לשאת איתו פלאפון ודיבורית. אני חשבתי שמה שעשינו היה שיטור קהילתי למופת, מסתבר שאם אני רוצה לדווח על הארוע מתחילים לטרטר אותי, בסופו של דבר לא משנה לי אישית אם הארוע יהיה מדווח או לא, זה אמור להיות אינטרס של המשטרה, לא?

עבודה טובה ו.......

כל שאתה אמור לבצע זה דיווח בקשר בעל הרכב אמור להגיש תלונה, באמצעות ניידת שמגיעה אליו או באמצעות הפנייתו ליחידה הסמוכה, בכל מקרה במכשיר הקשר אתה אמור לקבל מספר אירוע לרשום את הדוח ולהעביר את המשך הטיפול לגורם המטפל, חוקר או סייר שיגבה את העדות, הגורם המטפל אמור לקבל ממך את מקור דוח הפעולה, כשהעתק ממנו אתה מעביר למב"ס\למפעילך.

אבל אם בקשר מסרבים לתת לי מספר ארוע

במקרה שלי, בקשר סירבו לתת לי מספר ארוע ואמרו לי להתקשר 100, דבר שכמובן הודעתי שלא אעשה ואכן לא עשיתי. מה צריך לעשות במקרים דומים בעתיד?

מה זה אומר? למי אני אמור לפנות? למוקד? להתקשר 100?


זה אומר, שאני במקומך הייתי פונה למפעיל שלי בצירוף התאריך והשעה המדויקת, ומעלה על טיל את היומנאי!

כי זה התפקיד שלו, ומה שהוא עשה זה זלזול לשמו, כמדומני שהרמקמ"ים מטפלים בפניות אלו בצורה עקבית, והיו דברים מעולם.

אף אחד במשא"ז לא יודע מה הנהלים, וכבר ימרחו את זה, כמו שהם תמיד יודעים לעשות

חמור מאוד...

היה עלייך להתעקש לקבל מספר יומן על מנת שדו"ח הפעולה יהיה תקין במידה והיומנאי לא נתן, תעלה מול קצין יחידה, במידה והוא לא עוזר, נסה לעלות מול הרמ"ס (ראש משרד סיור) מדובר במשהו מאוד מאוד מאוד מאוד חמור. נסה להגיע עם זה הלאה, ותעדכן בתוצאות.

אבל אם בקשר מסרבים לתת לי מספר ארוע

במקרה שלי, בקשר סירבו לתת לי מספר ארוע ואמרו לי להתקשר 100, דבר שכמובן הודעתי שלא אעשה ואכן לא עשיתי. מה צריך לעשות במקרים דומים בעתיד?

לפעמים שאומרים 100 זה לא הכוונה להתקשר למאה אלא לעלות מול היומן או לדוגמה באזור מרכז לעלות מול מרכז או שרון!

לפעמים בקשר הם אומרים 100 אבל הכוונה זה לא להתקשר אלא לעלות בגל אחר וזה לפעמים קורה!

הכוונה היתה להתקשר 100 וזה הובהר היטב ובטון שאינו משתמע לשתי פנים

חמור מאוד...

היה עלייך להתעקש לקבל מספר יומן על מנת שדו"ח הפעולה יהיה תקין במידה והיומנאי לא נתן, תעלה מול קצין יחידה, במידה והוא לא עוזר, נסה לעלות מול הרמ"ס (ראש משרד סיור) מדובר במשהו מאוד מאוד מאוד מאוד חמור. נסה להגיע עם זה הלאה, ותעדכן בתוצאות.

לא היה טעם להתעקש

הבהרתי לו בצורה ברורה שאינני מתכוון להתקשר בטלפון ל100, הוא כעס על הטון (שהיה סביר מאד לדעתי) ובזה הענין נחתם. כמובן שבמצב כזה לא ראינו טעם להמשיך בסיור ואחרי כמחצית השעה הודענו על סגירת סיור. מילאתי דוח, המבס אמר שהוא ימלא גם, אבל מהיכרות שלי עם המערכת אצלנו, כלום לא קורה עם הערות של מתנדבים, גם דברים יותר חמורים כמו תקלות ברכב, לוקח ה מ ו ן זמן עד שמתיחסים אליהם.

מי אמור לתת מספר ארוע בארוע יזום ע"י המתנדב?

בקצרה: במהלך סיור גילינו רכב שנפרץ, איתרנו את הבעלים, סייענו בהדרכה, הכוונה ועזרה, רשמנו דו"ח, פנינו למוקד לקבל מס' ארוע ושם נאמר לנו להתקשר 100. לא התקשרתי. לא נראה לי שבמהלך סיור אני צריך לבזבז זמן יקר כדי להשיג את מוקד 100 (בדקתם פעם כמה זמן לוקח עד שהם עונים), לספר לו את כל הסיפור רק כדי לקבל ממנו מספר ארוע כשאפשר לעשות את זה בשיחה קצרה מאד בקשר למוקד, מה עוד שאין שום חובה למתנדב לשאת איתו פלאפון ודיבורית. אני חשבתי שמה שעשינו היה שיטור קהילתי למופת, מסתבר שאם אני רוצה לדווח על הארוע מתחילים לטרטר אותי, בסופו של דבר לא משנה לי אישית אם הארוע יהיה מדווח או לא, זה אמור להיות אינטרס של המשטרה, לא?

פשוט וקל - לכל תחנה ישנו מוקד נוסף - (מעבר למוקדים המחוזיים ה100 ) לקבלת תלונות ושיחות טלפון .בנוסף - לתחנות איזוריות

גדולות המחולקות על מספר מבנים ישנם אפילו כמה מוקדים כאלו שאחד מהם הוא הראשי ומשם יוצאים האירועים לניידות . ועל כן - אם ניידת משאז או כל נייידת אחרת מטפלת באירוע שנקרה בדרכו - היא עולה מול המוקד התחנתי - מקבלת מספר יומן או אותיות " מוסרת שעת הגעה ומהות טיפול והדבר נרשם כמו אירוע במחשב ה 100 . לגבי אזרח שניגש אליך ומדווח על אירוע ...אתם צריכים לבדוק מה מהות האירוע ואם אתם יכולים לטפל - במידה וכן - טיפול ואותו הנוהל . במידה ומדובר באירוע סיור או בילוש בעייתי ישנם שתי אפשרויות - לדווח לקצין יחידה ולשמוע מה דעתו - אם הדבר דחוף . אך אם לא - פשוט יש לאמר לאזרח שאינכם יכולים לטפל ללא אירוע יזום ואלו הנוהלים במשטרה ושהוא חייב להתקשר 100 (בעבר זה היה קל -מכל טלפון ציבורי ..(כיום צריך בזקכראט או השקעה של שיחה ...) הדבר דומה במפורש לאזרח שמגיע לתחנה להתלונן ורק אז המשטרה יכולה לטפל . שיחת הטלפון או התלונה היא בעצם "תעודת הביטוח במקרה והטיפול באירוע מסתבך או שמדובר בארוע מסובך יתכן ואזרח ירוץ ויאמר לכם על משהו דחוף ואתם תרוצו לטפל ואז יתברר שאותו אזרח לא רוצה כלל להיות מעורב או לא מעוניין להגיש תלונה ואז מישהו שאולי עיכבתם או עצרתם ישוחרר מיידי וזאת תהיה תעודת עניות למשטרה ... בקיצור הרבה שיקול דעת ....

הכוונה היתה להתקשר 100 וזה הובהר היטב ובטון שאינו משתמע לשתי פנים


מי שאמר לך זאת נהג שלא כשורה !!!לא יתכן שאתה תשב בניידת משטרתית ותגיב - לא משנה ל -מה - ומישהו במוקד יתייחס

אליך כאילו אתה אזרח ולא בתפקיד - ועוד יבקש ממך להתקשר על חשבונך ..... ומי תגיד למוקדנית ב 100 (מקבלת השיחות ) -"שלום אני נייידת זו וזו - אני רוצה לדווח על אירוע "...? היא תחשוב שאתה חנ"ש גמור !!!

פשוט וקל - לכל תחנה ישנו מוקד נוסף - (מעבר למוקדים המחוזיים ה100 ) לקבלת תלונות ושיחות טלפון .בנוסף - לתחנות איזוריות

גדולות המחולקות על מספר מבנים ישנם אפילו כמה מוקדים כאלו שאחד מהם הוא הראשי ומשם יוצאים האירועים לניידות . ועל כן - אם ניידת משאז או כל נייידת אחרת מטפלת באירוע שנקרה בדרכו - היא עולה מול המוקד התחנתי - מקבלת מספר יומן או אותיות " מוסרת שעת הגעה ומהות טיפול והדבר נרשם כמו אירוע במחשב ה 100 . לגבי אזרח שניגש אליך ומדווח על אירוע ...אתם צריכים לבדוק מה מהות האירוע ואם אתם יכולים לטפל - במידה וכן - טיפול ואותו הנוהל . במידה ומדובר באירוע סיור או בילוש בעייתי ישנם שתי אפשרויות - לדווח לקצין יחידה ולשמוע מה דעתו - אם הדבר דחוף . אך אם לא - פשוט יש לאמר לאזרח שאינכם יכולים לטפל ללא אירוע יזום ואלו הנוהלים במשטרה ושהוא חייב להתקשר 100 (בעבר זה היה קל -מכל טלפון ציבורי ..(כיום צריך בזקכראט או השקעה של שיחה ...) הדבר דומה במפורש לאזרח שמגיע לתחנה להתלונן ורק אז המשטרה יכולה לטפל . שיחת הטלפון או התלונה היא בעצם "תעודת הביטוח במקרה והטיפול באירוע מסתבך או שמדובר בארוע מסובך יתכן ואזרח ירוץ ויאמר לכם על משהו דחוף ואתם תרוצו לטפל ואז יתברר שאותו אזרח לא רוצה כלל להיות מעורב או לא מעוניין להגיש תלונה ואז מישהו שאולי עיכבתם או עצרתם ישוחרר מיידי וזאת תהיה תעודת עניות למשטרה ... בקיצור הרבה שיקול דעת ....

עדיין שיחה למוקד 100 היא שיחה חינם בכל טלפון ציבורי פרטי או סלולרי

הכוונה היתה להתקשר 100 וזה הובהר היטב ובטון שאינו משתמע לשתי פנים


חברה תקראו את זה - חשוב

המשגרים שיושבים במוקד הם לא יכולים לפתוח אירוע במחשב שמולם ואלו שעונים למוקד 100 בדרך כלל נמצאים בחדר נפרד אז מה הבעיה להתקשר 100 ואם לא תפתח אירוע ואותו אדם יתלונן עליך שסתם עיכבת אותו אז חבל לך על הזמן כי לא יהיה לך מספר אירוע אז פעם הבאה תתקשר 100
עבור לעמוד
,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
מתנדבי המשמר האזרחי
בחר
בחר