מפכל חדש עם חוסר ידע

בתנועה מכריז הכרזות שוא :ביטול מכסות ! שלש עשרה שנים הייתי בשרות . אף פעם לא שאלו אותי למה לא מלאתי מכסה . זו לא פעם ראשונה שקצין בכיר מכריז הכרזות באגף התנועה שלא לעניין . לפני דנינו היה שחר איילון שלא הבין בתנועה

וההצהרה האומללה הזו באה יום אחד לפני שמשפחה נמחקה בערבה...

מאז קום המדינה מתו יותר אנשים בתאונות הדרכים מאשר בפעולות האיבה ע"י אויביינו... אבל ממשיכים בשיגרה כאילו זה גזירה מהשמיים..משהו שאנחנו צריכים לחיות איתו... במקום לתת עוד סמכויות,עוד ניידות ועוד ציוד למתנדבים שילחמו בתאונות הדרכים

רגע לא הבנתי ! דנינו החליף את שחר איילון ? מה שחר איילון היה מפכ"ל ?

חוץ מזה ? כן היתה מכסת דוחות לשוטרים ועדיין קיימת ! לשוטרי התנועה יש מכסת מינימום למשמרת ! ואם לא יעמוד במכסות לאורך זמן,הוא ימצא עצמו מחוץ לאגף (זה מה שהיה עד עכשיו)

וההצהרה האומללה הזו באה יום אחד לפני שמשפחה נמחקה בערבה...

מאז קום המדינה מתו יותר אנשים בתאונות הדרכים מאשר בפעולות האיבה ע"י אויביינו... אבל ממשיכים בשיגרה כאילו זה גזירה מהשמיים..משהו שאנחנו צריכים לחיות איתו... במקום לתת עוד סמכויות,עוד ניידות ועוד ציוד למתנדבים שילחמו בתאונות הדרכים

שום ניידת משטרה לא היתה מונעת את התאונה הזו !!! בדוק.

נהגים טועים וימשיכו לטעות גם הנהגים הכי זהירים בעולם - זהו יצר האדם. מה שיכול היה למנוע את התאונה זו גדר הפרדה פשוטה בין הנתיבים.

רגע לא הבנתי ! דנינו החליף את שחר איילון ? מה שחר איילון היה מפכ"ל ?

חוץ מזה ? כן היתה מכסת דוחות לשוטרים ועדיין קיימת ! לשוטרי התנועה יש מכסת מינימום למשמרת ! ואם לא יעמוד במכסות לאורך זמן,הוא ימצא עצמו מחוץ לאגף (זה מה שהיה עד עכשיו)

קודם על מיקי ,אם אתה רוצהלשחק

אותה טמבל שיבוסם לך . כתבתי על שני קצינים בכירים שמכריזים הכרזות מבלי להבין בנושא . אני לא יודע באיזו שלוחה אתה , אבל אחרי 13 שנים בשלוחת שפלה , אני מצהיר : אף פעם לא שאלו שוטר למה ככ מעט דוחות ,או למה לא השלמת מכסה . להיפך . עוד אמרו יותר גרוע מזה . במשמרת לילה אמרו ,תביאו דוחות איכות , אל תתעסקו בפנסים שרופים וזה קומם אותי .

קודם כל .[ לא על.]

שום ניידת משטרה לא היתה מונעת את התאונה הזו !!! בדוק.

נהגים טועים וימשיכו לטעות גם הנהגים הכי זהירים בעולם - זהו יצר האדם. מה שיכול היה למנוע את התאונה זו גדר הפרדה פשוטה בין הנתיבים.

לא ממש מדוייק

גדר הפרדה הייתה מונעת אולי התנגשוות חזיתית באוטובוס השני. גדר הייתה מגיבה כמו קיר להתנגשות בה בכיוון ניצב. הפוקוס אולי לא הייתה מתפרקת אבל היו יכולים להיות נזקי גוף כבדים. במקרה הגרוע, הפוקוס הייתה מנתרת מעל לגדר לנתיב הנגדי ונופלת על הגג. המשפט הנכון הוא שתשתית טובה יותר רחמנית עם נהגים טועים. תשתית לבד אינה הפתרון. הפתרון הוא : חינוך, חינוך ועוד חינוך.

גם זה לא בטוח

חוסר תשומת לב בנהיגה + התנהגות לא נכונה במצב חרום + כשל ברכב שעדיין נבדק = תוצאה קטלנית גם אם הם היו נתקלים בחומת הפרדה ולא באוטובוס. בהמשך למה שכתבו פה... אין שום עניין בין סמכות מתנדב לקטלניות של תאונה. כל תורת ההפעלה של מתנ"א ואגף התנועה, לקויה מיסודה. כל התפיסה, ההערכות והפריסה צריכות להיות שונות בתכלית, כך גם הקיקה, השפיטה והענישה. ואני כלל לא מזכיר את עצם כך שהכל הכל הכל מתחיל בחינוך, חינוך לדרך ארץ, לכיבוד הזולת, לנהיגה נכונה, לנהיגה בזמן חרום (קרי ביצוע פעולות נכונות לפי צורך).

לא ממש מדוייק

גדר הפרדה הייתה מונעת אולי התנגשוות חזיתית באוטובוס השני. גדר הייתה מגיבה כמו קיר להתנגשות בה בכיוון ניצב. הפוקוס אולי לא הייתה מתפרקת אבל היו יכולים להיות נזקי גוף כבדים. במקרה הגרוע, הפוקוס הייתה מנתרת מעל לגדר לנתיב הנגדי ונופלת על הגג. המשפט הנכון הוא שתשתית טובה יותר רחמנית עם נהגים טועים. תשתית לבד אינה הפתרון. הפתרון הוא : חינוך, חינוך ועוד חינוך.

לא חושב שמדוייק

גדר הפרדה, אכן, היתה "רק" מונעת התנגשות חזיתית. זה "מעט" בעיניך? הגדר אכן "קיר". שניצב במקומו. ואינו "נוסע", בכיוון הנגדי, במהירות בין-עירונית מלאה. וכמה פעמים מגיע רכב להתנגשות "ב 90 מעלות" בגדר ההפרדה? בד"כ רק מתחכך בה.

קודם על מיקי ,אם אתה רוצהלשחק

אותה טמבל שיבוסם לך . כתבתי על שני קצינים בכירים שמכריזים הכרזות מבלי להבין בנושא . אני לא יודע באיזו שלוחה אתה , אבל אחרי 13 שנים בשלוחת שפלה , אני מצהיר : אף פעם לא שאלו שוטר למה ככ מעט דוחות ,או למה לא השלמת מכסה . להיפך . עוד אמרו יותר גרוע מזה . במשמרת לילה אמרו ,תביאו דוחות איכות , אל תתעסקו בפנסים שרופים וזה קומם אותי .

זה "קומם" אותך?

הרי מנורה יכולה להשרף גם חצי דקה לאחר בדיקה, שכל האורות תקינים. אז לא יקומם אזרחים, שקבלו דוחות כאלה, לראות ניידות נוסעות כך? והאם זה לא יקומם עתונאים, ואולי גם שופטים? ואם יהיה גל נגדי בתקשורת, שיאלץ המחוקקים לחקיקה מפורשת בנושא.וכל חקיקה- תהיה לרעת המשטרה.

לא חושב שמדוייק

גדר הפרדה, אכן, היתה "רק" מונעת התנגשות חזיתית. זה "מעט" בעיניך? הגדר אכן "קיר". שניצב במקומו. ואינו "נוסע", בכיוון הנגדי, במהירות בין-עירונית מלאה. וכמה פעמים מגיע רכב להתנגשות "ב 90 מעלות" בגדר ההפרדה? בד"כ רק מתחכך בה.

תבדוק שוב את זווית החזרה של הרכב לכביש

לאחר הירידה לשול ימין ותבין לבד שהייתה כאן התנגשות חזיתית של הרכב בקיר. במקרה כזה אין החזרה כפי שהקיר נועד לעשות אלא התהפכות הרכב (מרכז כובד) ומעבר לנתיב הנגדי, על הגג. מדובר על המקרה הזה. במקרים אחרים שזווית ההתנגשות בקיר קהה יותר, אכן הקיר סובלני ומחזיר את הרכב לנתיבו.

זה "קומם" אותך?

הרי מנורה יכולה להשרף גם חצי דקה לאחר בדיקה, שכל האורות תקינים. אז לא יקומם אזרחים, שקבלו דוחות כאלה, לראות ניידות נוסעות כך? והאם זה לא יקומם עתונאים, ואולי גם שופטים? ואם יהיה גל נגדי בתקשורת, שיאלץ המחוקקים לחקיקה מפורשת בנושא.וכל חקיקה- תהיה לרעת המשטרה.

תגיד 51 . אתה

שוטר או סניגור של עבריין תנועה . פנס שרוף זו עבירה שמופיעה בחנא . אבל את הדוחות על איתות , הגאון איילון השמיט . אז תחשוב טוב פעמיים . אתה מזכיר לי את הבדיחות של הגשש . אם אתה רואה פנס מאיר מתקרב אליך בליילה . זה אופנוע או מכונית ? תעמוד מולו ! אם עבר בלי לפגוע בך -אופנוע . אם היתה מכונית , מה כבר איכפת לך .

אני קודם כל אזרח!

שמתקומם על התנשאות ו"אכיפה סלקטיבית". להזכיר לך: גם אתה, אם נשרפת מנורה ברכב בו אתה נוהג- "עבריין-תנועה". (לשיטתך). אז אין לך כל זכות להתנשא על אחרים, רק בגלל שאתה נוהג ברכב משטרתי, או ששוטרי תנועה אחרים מכירים אותך.

תבדוק שוב את זווית החזרה של הרכב לכביש

לאחר הירידה לשול ימין ותבין לבד שהייתה כאן התנגשות חזיתית של הרכב בקיר. במקרה כזה אין החזרה כפי שהקיר נועד לעשות אלא התהפכות הרכב (מרכז כובד) ומעבר לנתיב הנגדי, על הגג. מדובר על המקרה הזה. במקרים אחרים שזווית ההתנגשות בקיר קהה יותר, אכן הקיר סובלני ומחזיר את הרכב לנתיבו.

הרכב נחצה לשניים בגלל פגיעת האוטובוס ! גדר הפרדה לא היתה חוצה את ההרכב לשניים !

חוץ מזה מבלי להלאות בחישובים מטימטיים "האימפקט" של שני כלי רכב המתנגשים חזית בחזית הוא פי כמעט 100 !!! מהתנגשות בדומם ! יתכן והיו נפגעים ו/או הרוגים , אבל בטוח שלא כמות כזו של הרוגים.

החקירה עדיין לא הוכיחה את זה

אבל כמעט בוודאות, חציית הרכב לשניים היא לא תוצאה ישירה ובלעדית של פגיעת האוטובוס. אף אחד מהרכבים המעורבים בתאונה, לא נסע במהירות שיכולה לגרום נזק שכזה מה גם שהרכב נחתך בנקודות מסויימות מאוד. נחקרים מס' כיוונים בנושא.
עבור לעמוד
,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
מתנדבי המשמר האזרחי
בחר
בחר