תקלות בניידות

חשבתי שיהיה נחמד אם יש לכם סיפורים על תקלות שנתקלתם בהם בניידות. אני אתחיל: היום במשמרת קיבלתי B4 אבל היא לא מצאה חן בעיני כי היה לה קוזאק מוזר (זה עם הלדים שצריך דוקטורט כדי להפעיל אותו) וגם הקשר בניידת לא עבד, אז לא הסכמתי לצאת עם הרכב הזה וביקשתי רכב אחר. נתנו לי סקודה עם 250000 ק"מ. די חדשה, יחסית למתנ"א... אחרי ארבע שעות של נסיעה רציתי לבצע פניית פרסה, התחלתי בנסיעה במהירות אפס כשלפתע שמעתי בום מכיוון הגיר והגיר החזיר את נשמתו לבורא. אחר כך התברר לי שהגיר כבר עבר שיפוץ בעבר ומתברר שהרכב עושה בעיות מהיום הראשון. הקצין יחידה שלי לא ידע את זה כי הרכב בכלל של יחידה אחרת. בכל מקרה נאלצנו להזמין גרר שהגיע תוך 40 דקות והפתיע אותי לטובה. אם זה היה רכב שלי הייתי רותח על הגיר אבל לקחתי את זה בקלות כי לפחות אני לא צריך לשלם על הנזק... מקרה נוסף שקרה לי היה לפני כחמש שנים בתקופה שהיו עוד מאזדות והצלחנו להרוס את המנוע כי נסענו בלי מים. אפילו שבדקנו מים לפני הנסיעה הרכב התחמם והחזיר את נשמתו לבורא. אחרי המקרה הזה כבר לא ראיתי את הרכב הזה אצלנו בתחנה. נו, זה לא היה הפסד גדול.. בכל זאת .. מאזדה.

חסרונות של הפורד פוקוס

1. רדיוס סיבוב גדול יחסית. 2. ראיה לאחור מוגבלת בגלל חלון אחורי גבוה. 3. תאוצה גרועה (אולי עשו זאת במכוון). 4. כסאות קדמיים "שקועים". מעבר לאלה הכל בסדר. בכל זאת "סוס שמקבלים במתנה לא בודקים לו שיניים".

שלום אייל שביט

כן הא גם לי היה סיפור משהו אם המנוע שלא הניע לי המכונית הלכה לאזאזל בקיצור תיצור איתי קשר 0526839682 שירני

חסרונות של הפורד פוקוס

1. רדיוס סיבוב גדול יחסית. 2. ראיה לאחור מוגבלת בגלל חלון אחורי גבוה. 3. תאוצה גרועה (אולי עשו זאת במכוון). 4. כסאות קדמיים "שקועים". מעבר לאלה הכל בסדר. בכל זאת "סוס שמקבלים במתנה לא בודקים לו שיניים".

ליעקובי מאחד שמאוד אוהב פוקוס

1. רדיוס סיבוב לא רע בכלל את אתה משווה לסקודה או B4. אם אתה משווה למאזדה, אכן חסרון. 2. צודק. למדתי לחיות עם זה. בשביל זה אור ירוק שמו לנו מערכת התראה לנסיעה לאחור. 3. יחסית למאזדה או קורולה, אכן תאוצה לא משהו. זה בגלל משקל של פלדה. כול קילו נוסף = בטיחות פסיבית משופרת מול היפניות. חוץ מזה, כמו שרמזת, אולי בחרו לנו רכב שלא תחשוב לצאת איתו למרדף, כי בטוח תפסיד :-) 4. בצד שמאל של כסא הנהג ישנה ידית שאם תפמפם למעלה / למטה הכסא משנה את הגובה. אכן מדובר בסוס מעבר לכל החסרונות שעלו כאן, צריך לזכור שבמסגרת תקציב של 100000 ש"ח לרכב זו הבחירה הכי בטיחותית שיש. אני אישית הייתי מעדיף שיקנו פחות ניידות ויקנו אוקטביה דיזל. אין עליהם. יום טוב לכולם

תקלות בניידות

חשבתי שיהיה נחמד אם יש לכם סיפורים על תקלות שנתקלתם בהם בניידות. אני אתחיל: היום במשמרת קיבלתי B4 אבל היא לא מצאה חן בעיני כי היה לה קוזאק מוזר (זה עם הלדים שצריך דוקטורט כדי להפעיל אותו) וגם הקשר בניידת לא עבד, אז לא הסכמתי לצאת עם הרכב הזה וביקשתי רכב אחר. נתנו לי סקודה עם 250000 ק"מ. די חדשה, יחסית למתנ"א... אחרי ארבע שעות של נסיעה רציתי לבצע פניית פרסה, התחלתי בנסיעה במהירות אפס כשלפתע שמעתי בום מכיוון הגיר והגיר החזיר את נשמתו לבורא. אחר כך התברר לי שהגיר כבר עבר שיפוץ בעבר ומתברר שהרכב עושה בעיות מהיום הראשון. הקצין יחידה שלי לא ידע את זה כי הרכב בכלל של יחידה אחרת. בכל מקרה נאלצנו להזמין גרר שהגיע תוך 40 דקות והפתיע אותי לטובה. אם זה היה רכב שלי הייתי רותח על הגיר אבל לקחתי את זה בקלות כי לפחות אני לא צריך לשלם על הנזק... מקרה נוסף שקרה לי היה לפני כחמש שנים בתקופה שהיו עוד מאזדות והצלחנו להרוס את המנוע כי נסענו בלי מים. אפילו שבדקנו מים לפני הנסיעה הרכב התחמם והחזיר את נשמתו לבורא. אחרי המקרה הזה כבר לא ראיתי את הרכב הזה אצלנו בתחנה. נו, זה לא היה הפסד גדול.. בכל זאת .. מאזדה.

תקלות בניידות ?

בהבדל מרכב פרטי שנוהגים בו אחד או מספר קטן של בני המשפחה בניידות במשטרה נוהגים עשרות או מאות נהגים וכל אחד בהרגלי הנהיגה שלו מה גם שהקילומטרים שהרכבים האלה גומעים לא הפלא שיש הרבה תקלות . אני לא יוצא למשמרת לפני שאני בודק הכל . ראשית שמן ומים תאורת פנסים קדימי /אחורי ומגבים עובר דרך הצ'קלקות ועד מכשיר הקשר והכריזה .עם אחד מהם לא עובד אין סיכוי שאצא לכביש . . האמור לא תופס לגבי רכב שכור ששם אני בודק מים שמן פנסים ומגבים בלבד. והכי חשוב סריקת הרכב לפני העליה עם יש שריטות או דפיקות פח אני מציין בדו"ח עיסוק ומדווח ישירות לראש המשמרת . ואם תוך כדי נסיעה מרגישים ריח של שמן שרוף גם נרשם בכרטיס מסעע וגם מדווח לראש משמרת . והכל על מנת ראשית לשמור על עצמי ושותפי למשמרת . והכי גרוע להיתקע ולהמתין לגרר. כבר קרה לי שהלכה לי חצי משמרת עד שגרר יגיע אלי ואני באיזה חור נידח באחד מכבישי הצפון הרחוקים וזה לא נעים . יום טוב נסיעות טובות עזרא מהצפון

עזרא, בוא תסביר לי איך הייתי אמור לדעת

שהגיר ילך? שמן גיר אתה גם בודק כשאתה יוצא? הרי אמרתי שבדקתי הכל ואפילו החלפתי ניידת בתחילת המשמרת כי הקשר לא עבד. לא היתה לי שום אפשרות לדעת שהגיר ילך. לא נדלקה מנורה ולא היו רעשים וסימנים מהגיר שרמזו שהוא הולך לעולם שכולו טוב.

תקלות בניידות

חשבתי שיהיה נחמד אם יש לכם סיפורים על תקלות שנתקלתם בהם בניידות. אני אתחיל: היום במשמרת קיבלתי B4 אבל היא לא מצאה חן בעיני כי היה לה קוזאק מוזר (זה עם הלדים שצריך דוקטורט כדי להפעיל אותו) וגם הקשר בניידת לא עבד, אז לא הסכמתי לצאת עם הרכב הזה וביקשתי רכב אחר. נתנו לי סקודה עם 250000 ק"מ. די חדשה, יחסית למתנ"א... אחרי ארבע שעות של נסיעה רציתי לבצע פניית פרסה, התחלתי בנסיעה במהירות אפס כשלפתע שמעתי בום מכיוון הגיר והגיר החזיר את נשמתו לבורא. אחר כך התברר לי שהגיר כבר עבר שיפוץ בעבר ומתברר שהרכב עושה בעיות מהיום הראשון. הקצין יחידה שלי לא ידע את זה כי הרכב בכלל של יחידה אחרת. בכל מקרה נאלצנו להזמין גרר שהגיע תוך 40 דקות והפתיע אותי לטובה. אם זה היה רכב שלי הייתי רותח על הגיר אבל לקחתי את זה בקלות כי לפחות אני לא צריך לשלם על הנזק... מקרה נוסף שקרה לי היה לפני כחמש שנים בתקופה שהיו עוד מאזדות והצלחנו להרוס את המנוע כי נסענו בלי מים. אפילו שבדקנו מים לפני הנסיעה הרכב התחמם והחזיר את נשמתו לבורא. אחרי המקרה הזה כבר לא ראיתי את הרכב הזה אצלנו בתחנה. נו, זה לא היה הפסד גדול.. בכל זאת .. מאזדה.

נאחס נאחס נאחס למה כתבתי פה היום ?

למה לא דיברנו קצת על כסף גדול . חייבים היינו לדברר ביננו על תקלות? לא רוצה להסביר .רוצה רק לומר שחיכיתי לגרר שלוש שעות ורבע שיקח את הניידת למוסך ואני סיימתי מוקדם את המשמרת כי לא בא לי להמשיך .טרמוס שלם של תה שתינו שותפי ואני בגלל הגרוטאה ימח שמה ואפילו שעשיתי לה את כל הבדיקות . עגלה שקיבלנו מאחת מיחידות מרכז הארץ טוב היה עם היו נותנים לנו עגלה וסוס . עזרא מהצפון רוצים לדעת? הלכה הציריה.

עזרא, לא בדקת את הצירייה לפני שיצאת למשמרת?

חחחח... הרגת אותי מצחוק... אתה רואה, זה קורה לטובים ביותר ולא באשמתם. מצטער שהיית צריך לחכות כל כך הרבה זמן לגרר... אבל לפחות נהנית מהתה. אתה מתנדב בשלוחת זבולון, לא? אנחנו חייבים להיפגש מתישהו בתחנה.

עזרא, בוא תסביר לי איך הייתי אמור לדעת

שהגיר ילך? שמן גיר אתה גם בודק כשאתה יוצא? הרי אמרתי שבדקתי הכל ואפילו החלפתי ניידת בתחילת המשמרת כי הקשר לא עבד. לא היתה לי שום אפשרות לדעת שהגיר ילך. לא נדלקה מנורה ולא היו רעשים וסימנים מהגיר שרמזו שהוא הולך לעולם שכולו טוב.

אייל שביט יקירי בו לא נגזים

שמן גיר אף אחד לא בודק ואני חושב שגם אנשים ברכבם הפרטי לא בודקים.רק מטיפול לטיפול או נורת אזהרה. למעשה מה שאני עושה ומקווה שגם אחרים עושים זו בדיקה ויזואלית למען ההרגשה שהכלי שאני נוסע בו בסדר. היתה לי פעם משיכה בהגה לכיוון ימין .המשיכה ניתגלתה כמשיכה עדינה לכן קצת קשה להרגיש אותה ובכל אופן נכנסתי לתחנת דלק בדקתי אויר ומסתבר שהיה חסר לחץ אויר בגלגל מילאתי אויר והכל חזר בסדר. איך אני אכלתי אותה אתמול עם הציריה ? מי שוכב מתחת לניידת?אף אחד רק בסדנא או במוסך עולים על תקלות . המחלה העיקרית של הסוברו זה הציריה כשהגרמושקה נקרעת נכנס לכלוך ופוגם בה . אגב רק לידיעה כללית גם בהסבבה מלאה את ההגה ימין או שמאל תוך כדי תנועה פוגעת בציריה . העיקר שנשמור על עצמינו .מכוניות אפשר לתקן אותנו לא. שבת שלום עזרא מהצפון

עזרא, לא בדקת את הצירייה לפני שיצאת למשמרת?

חחחח... הרגת אותי מצחוק... אתה רואה, זה קורה לטובים ביותר ולא באשמתם. מצטער שהיית צריך לחכות כל כך הרבה זמן לגרר... אבל לפחות נהנית מהתה. אתה מתנדב בשלוחת זבולון, לא? אנחנו חייבים להיפגש מתישהו בתחנה.

בקשר לתה

אייל אין משמרת שאיני יוצא עם תה .חורף קיץ תמיד הנוזל החם הזה מוכיח את עצמו ששומר אותי עירני . התה שאני לוקח הוא לא סתם תה סוכר מים וזהו . לעשות תה כמו שאני עושה זה פולחן ואהבה. מתכון לתה איכותי ,מים חמים .תה ויסוצקי.קצת סוכר . עשבי טעם כמו מרווה נענע זוטה שיבה זעאתר פרסי. אופן ההכנה לוקחים כלי למזיגה מכנים אליו את העלים שאנו רוצים מוסיפים סוכר (ארבע כפיות לארבע כוסות) שקית תה ויסוצקי ועל הכל יוצקים מים חמים . מערבבים כך שהצבע בדומה לצבע הויסקי . מהכלי (משהו עם זרבובית) מעבירים לטרמוס ומיד סוגרים. לא שוכחים לקחת מספר כוסות חד פעמי גם עבור החברים וככה יוצאים למשמרת שדרך אגב אני זורק לאויר בקשר שיש תה חם למי שרוצה . לרוב אני גם נשאל מה התרכובת .לתה עם מרווה יש הכי הרבה קופצים . יאללה שיהיה לנו שבת שלום עזרא מהצפון

נאחס נאחס נאחס למה כתבתי פה היום ?

למה לא דיברנו קצת על כסף גדול . חייבים היינו לדברר ביננו על תקלות? לא רוצה להסביר .רוצה רק לומר שחיכיתי לגרר שלוש שעות ורבע שיקח את הניידת למוסך ואני סיימתי מוקדם את המשמרת כי לא בא לי להמשיך .טרמוס שלם של תה שתינו שותפי ואני בגלל הגרוטאה ימח שמה ואפילו שעשיתי לה את כל הבדיקות . עגלה שקיבלנו מאחת מיחידות מרכז הארץ טוב היה עם היו נותנים לנו עגלה וסוס . עזרא מהצפון רוצים לדעת? הלכה הציריה.

עגלה כבר היתה לכם רק את הסוס הייתם צריכים

בקשר לתה

אייל אין משמרת שאיני יוצא עם תה .חורף קיץ תמיד הנוזל החם הזה מוכיח את עצמו ששומר אותי עירני . התה שאני לוקח הוא לא סתם תה סוכר מים וזהו . לעשות תה כמו שאני עושה זה פולחן ואהבה. מתכון לתה איכותי ,מים חמים .תה ויסוצקי.קצת סוכר . עשבי טעם כמו מרווה נענע זוטה שיבה זעאתר פרסי. אופן ההכנה לוקחים כלי למזיגה מכנים אליו את העלים שאנו רוצים מוסיפים סוכר (ארבע כפיות לארבע כוסות) שקית תה ויסוצקי ועל הכל יוצקים מים חמים . מערבבים כך שהצבע בדומה לצבע הויסקי . מהכלי (משהו עם זרבובית) מעבירים לטרמוס ומיד סוגרים. לא שוכחים לקחת מספר כוסות חד פעמי גם עבור החברים וככה יוצאים למשמרת שדרך אגב אני זורק לאויר בקשר שיש תה חם למי שרוצה . לרוב אני גם נשאל מה התרכובת .לתה עם מרווה יש הכי הרבה קופצים . יאללה שיהיה לנו שבת שלום עזרא מהצפון

יש לי מתכון יותר טוב

קח ערכת קפה איתך למשמרת קצת גרגרי הל קצת מרווה מקל קינמון סוכר ויש לך אחלה תה צמחים

נכון כתבת דני ברקוביץ

לפני שנים הייתי לוקח את ערכת הקפה כלומר מזוודה מיוחדת עם כל הכלים אך לצערי היה גוזל זמן ועיסוק מיותר . לכן עברתי לטרמוס ווואללה הולך מצוין .נכון שכחתי לכתוב ברשימת הטעמים גם מקל קינמון . שבת שלום עזרא מהצפון

היום זה כבר לא מגיע במזוודה

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
מתנדבי המשמר האזרחי
בחר
בחר