שאלת פורמולה 1, למי מכם שמבין

במקרה של תחרות כמו היום, במונאקו, בה מוביל המילטון ביותר מ-10 שניות, עד להתרסקות של אחד הנהגים- מה קורה לאחר מכן? הסייפטי קאר עולה על המסלול, הנהגים נשארים באותו סדר בו הם היו לפני התאונה, אבל האם ההפרש שהמילטון בנה לאורך כל המירוץ נעלם כלא היה? איפה ההגיון פה?
הנושא נעול

כי ככה זה,, נותנים לשאר הנהגים ליהנות מהספק

שאילולא התאונה הם היו יכולים כביכול לצמצם את הפער. ואם הנהג המוביל יותר מהיר - הרי שהוא ינצח גם אחרי שהסייפטי קאר תיכנס חזרה למוסך. בטוח שלא מגיע לנהג המוביל פרס על זה שהיתה תאונה בדמות זה שימנעו מהיריבים שלו להתקרב אליו בזמן ה-סייפטי קאר, ובינתיים ההקפות חולפות. נכון שגם לא מגיע לו עונש על כך, ולכאורה הוא אכן "נענש", אבל הסיבה שעמדתי קודם עדיין עומדת ולדעתי זה גם תורם הרבה לעניין במירוץ. הרבה מהמירוצים הגדולים שראיתי היו כאלה שבהם היתה מעורבת הסייפטי קאר, כמו הנצחון הראשון בקריירה של רובנס באריצ'לו.

ההזנקה היא תוך כדי נסיעה. כנראה שבעייתי לכפות על הנהגים מרחק/זמן מסויים.

אגב, אפרופו מירוצי מכוניות לדניקה פטריק יש סיכוי לא רע לנצח היום באינדי 500

כי ככה זה,, נותנים לשאר הנהגים ליהנות מהספק

שאילולא התאונה הם היו יכולים כביכול לצמצם את הפער. ואם הנהג המוביל יותר מהיר - הרי שהוא ינצח גם אחרי שהסייפטי קאר תיכנס חזרה למוסך. בטוח שלא מגיע לנהג המוביל פרס על זה שהיתה תאונה בדמות זה שימנעו מהיריבים שלו להתקרב אליו בזמן ה-סייפטי קאר, ובינתיים ההקפות חולפות. נכון שגם לא מגיע לו עונש על כך, ולכאורה הוא אכן "נענש", אבל הסיבה שעמדתי קודם עדיין עומדת ולדעתי זה גם תורם הרבה לעניין במירוץ. הרבה מהמירוצים הגדולים שראיתי היו כאלה שבהם היתה מעורבת הסייפטי קאר, כמו הנצחון הראשון בקריירה של רובנס באריצ'לו.

אבל הנה מה שדפוק פה

שקבוצות יכולות להשתמש בטריק הזה במירוצים קריטיים. פרארי יכולה לשלוח את הנהג הכי חלש שלה כדי שיתנגש בקיר (בעדינות אם אפשר, בכל זאת, מישהו צריך לשלם על זה) כדי שמקלארן לא תברח כשהכסף מונח על השולחן. אני גם לא מקבל את הטיעון שזה קשה מדי לערוך הזנקה מדוייקת לפי התזמון. פורמולה 1 הוא ענף הספורט בו משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש. אתם רוצים להגיד לי שאי אפשר למצוא פיתרון לעניין הזה? עשה לי טובה.

לא אני העליתי את עניין ההזנקה, אני בטוח שזה אפשרי אם רק רוצים

פורמולה 1 משקיעים מיליונים על מיליונים בפיתוח, זה לא בעייה בשבילם. מה שאתה אומר הוא קל מדי, לא כל תאונה גורמת להזנקה של סייפטי קאר. צריך תאונה ממש "מלוכלכת", כלומר כזו שגורמת לשרידים על המסלול שמסכנים נהגים אחרים, בשביל שיכניסו את ה-סייפטי קאר. ועם כל הכבוד לאמצעי הבטיחות שנמצאים במכוניות של היום, אני לא חושב שיש נהג אחד בסבב (טוב, אחד שהוא לא יפני או ג'יהאדיסט ערבי ) שיהיה מוכן להיות קאמיקזה ולהתנגש בקיר בצורה כזו קשה למען הקבוצה. בפרט לגבי מונאקו, מי שמכיר את המסלול יודע שהוא מסלול צר ומפותל שכמעט בלתי אפשרי לעקוף בו. לכן, באופן פרטי לגמרי לגבי מונאקו, אני חושב שעניין מכונית הבטיחות הוא בעל חשיבות דיי שולית.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
ספורט אמריקאי
בחר
בחר