עד שנת 2025 80 אחוז מהעבודות יבוצעו על ידי רובוטים...

עד שנת 2025 80 אחוז מהעבודות יבוצעו על ידי רובוטים!!!

למנ המדינה לא נערכת  לזה?

מזכיר לכם את משבר הדיור?

1.כל תלמיד החל מכיתה ו' יעבוד יומיים בשבוע במקום ללמוד בסטארט אפ שיוקם בבית הספר, יהיה סטארט אפ אחד על כל 150 עד 300 תלמידים, יש

מליון וחצי תלמידים לכן  כבר בשנה הראשונה יהיו אלפי סטארטפים ובכל שנה לאחר השנה הראשונה יהיו עוד כמה מאות סטארט אפים נוספים, הסטארט אפים יהיו בנושאים הבאים:

  • רובוטיקה.
  • בינה מלאכותית.
  • חלל.
  • ננוטכנולוגיה, לפי מגמות.
  • תכנה.
  • האינטרנט של הדברים.
  • פיתוח לייזרים.
  • אנרגיה חלופית (לפי מגמות: דלקים, אנרגיה סולארית, מימן, רוח וכו').
  • תאי גזע.
  • 3D printing and 4D printing.
  • מיחזור ואיכות הסביבה.
  • ***מחשב קוונטי  (התפקיד של המחשב הקוונטי בסעיף 30).
  • מציאות מדומה והולוגרמות (טכנולוגייות שיכולות גם לשמש על מנת להטעות , לבלבל את האויב בשדה הקרב, אפילו לגרום לאויב לבזבז את כל המשאבים שלו לריק וגם לחשוף את האויב תוך כדי קרב.).
  • לוחמת סייבר.
  • חקלאות מתקדמת.

2.יש להכין תכנית לימודים לכל סוג של סטארט אפ על מנת להכין את התלמידים מגיל 6 עד כיתה ו' לעבודה בחברות הסטארט אפ, לדוגמא מי שמיועד לעבודה בסטארט אפ בנושא בינה מלאכותית החל מכיתה א' יתחילו להכין לו תכנית לימודים שתתאים לבינה מלאכותית, חשוב לזכור שכבר בגן חייבים להתחיל ללמד את הילדים על הטכנולוגיות החדשות על מנת שיגיעו לכתה א' עם ידע מסויים בנושא, חייבים במקביל להפחית או אפילו לבטל את לימודי הספרות, היסטוריה, גיאוגרפיה ועוד מקצועות שלא נחוצים כמעט בעידן החדש, והמורים של אותם מקצועות שלא נחוצים כבר יעברו הסבה להדרכה ולימוד של מקצועות העתיד.בעצם החל מגיל 6 עד כיתה י"ב כל תלמיד  ילמד את אחד הנושאים שרשומים בסעיף 1, תלמיד אחד ילמד בינה מלאכותית אחר ננוטכנולוגיה וכו'.

 

3.שינוי חוק הפטנטים כך שהממציא יקבל בכל מיקרה 40 % מהרווח הנקי על הפטנט (זה חייב להיות חוק מתוחזק ומפוקח באופן קבוע, זה אומר שאם המעסיקים ימצאו פירצה בחוק ולא ישלמו את ה 40 % לממציא, מייד יסגרו את הפירצה באמצעות תיקון מידי לחוק), אם לא יתנו אחוזים מאוד משמעותיים לממציא איזו מוטיבציה תהיה לעובד להמציא פטנטים?הוא יראה את המעסיק שלו מתעשר על הגב של הרעיונות שלו והוא יקבל אולי פירורים?

4.ללמד את יסודות הפטנטים כמקצוע חובה החל מכיתה א' (עדיף אפילו כבר מגיל 5).

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
יעוץ ללימודים וקריירה
בחר
בחר