סייעת הגננת החליטה שביתי לא בשלה לכיתה א' {@

הגננת ביקשה ואנו הסכמנו כמובן לקחת את הילדה לאיבחון..התוצאה היתה שהיא בסדר גמור ויכולה כלאחר כבוד לעלות לכיתה א'. הענין הוא שזו שמלמדת אותם בגן לקראת כיתה א' עדיין בניגוד למאבחנת טוענת שהילדה לא בשלה עדיין, איננה יודעת את כל האותיות והצלילים מה אומר לכם.. לא בגלל שאני אמא פולניה פשוט לדעתי היא טועה, זה לא שאנו חושבים שזהה סוף העולם להשאר בגן שהרי את בכורתינו שכיום היא בת 18.5 השארנו ואל פיירצונינו אבל הפעם זה שונה.. א. אין לה עם מי להשאר..כולם בנים וצעירים מאוד ב. גם בישוב לא יהיו לה חברים כלל ג. היא עברה איבחון מקצועי שקבע שהיא בשלה. ד. האינטואיציה האמהית אומרת שאין לה קליק עם ה"מורה" שמלמדת לקראת כיתה א'. אי לכך היום אני לוקחת אותה למורה אמיתית בבית ספר שמעשירה את ביתיי בת ה11 בגלל שהיא לקוית למידה והיא תאמר את דעתה ובמידה וצריך אנו נתן לה העשרה לפני כיתה א' מעכשו ועד שנת הלימודים. מהה שעתכם? מה הייתם עושים? שדמה

אפשר לערער על סיעת גננת וליראות מה קורא

Anonymous
00:30 21-05-2001|%%posterlink.0%%

באיחור אבל,

לדעתי פעלת נכון.. אף פעם לא לסמוך על חוות דעת אחת. אם התגבור ינתן בצורה מקצועית ונעימה, בדגש על נעימה! זה יתן לה התחלה טובה בבית הספר, גם בגלל שחווית הלמידה תתקשר אצלה למשהו טוב ולא כמו שהיה עד עכשיו. המון הצלחה.

|10X| אכן חשוב שחווית הלמידה תהיי חיובית (-:

Anonymous
09:11 21-05-2001|%%posterlink.0%%

אפשר לערער על סיעת גננת וליראות מה קורא


מיכאל כיום הענין נתון להחלטת ההורים (-:

האמת שאינני יודעת עד כמה זה טוב בכל המקרים כיוון שלא פעם שיקול הדעת של ההורה לא ממש נכון, לא תמיד ההורה בוחן את הענין מכל הזויות ולוקח הכל בחשבון וזה לעיתים בעוכרי הילד אבל הפעם אני חושבת שבדקנו לעומק וההחלטה היא אך ורק בידינו. |10X| יום טוב (-: שדמה
Anonymous
19:54 20-05-2001|%%posterlink.0%%

את יודעת ,הרבה פעמים קבלתי ילדים "קוראים"

(אני מורה) לכיתה א'. חלקם פשוט למדו לקרוא לבד, כנראה ילדים מאד אינטיליגנטים. חלקם לימדו אותם לקרוא אבל אבל עם המון חורים. היה לי יותר קשה ללמד את ה"קוראים" לקרוא . מאשר את אלה שהגיעו לא קוראים. בסופו של ענין הילדים שלמדו לקרוא לבד באמת קראו הכי מהר. אבל אלו שהגיעו קוראים עם "חורים" קראו הרבה אחרי אלו שהגיעו כמו דף חלק. אני רואה את זה בהמון מקצועות , הורים מלמדים את הילדים כל מיני דברים, הרבה פעמים בלי הבנה אלא רק טכני. כמו חיבור וחיסור במאונך. ילדים יודעים לחבר ולחסר כי אמא ואבא למדו אותם אבל כשאת מבקשת מהם לחבר ולחסר בדרך אחרת , אין להם מושג וזה מראה שהם לא מבינים אלא סתם .

חוה מסכימה עם מה שכתבת אבל במקרה שלנו (-:

את "ההכנה" תעשה מורה מקצועית ממש שזה תחומה, לא שאני חושבת שהיא צריכה לקבל דיפלומה (-: לפני כיתה א' אבל אם אכן קיים עיכוב אפילו מינימלי אז רק לחזק אותה.
Anonymous
21:12 20-05-2001|%%posterlink.0%%

אני מסכימה איתך לחלוטין, ובעצם כל מה שכתבת כאן

כתבת גם קודם בהודעה הראשונה שלך. קשיים בהבנת הנקרא?... ;-) תמיד צריך לזכור שמורה יכולה לטעות, ובודאי סייעת גננת. תארי לעצמך שהייתי מקשיבה למורה שלי למתמטיקה מכיתה י'...

כבר אמרנו שזה בגנים (-:

Anonymous

מה קרה לך, לא התכוונתי אליך!

Anonymous

אני יודעתחמודה }{ }{

Anonymous
10:47 21-05-2001|%%posterlink.0%%

חוה מסכימה עם מה שכתבת אבל במקרה שלנו (-:

את "ההכנה" תעשה מורה מקצועית ממש שזה תחומה, לא שאני חושבת שהיא צריכה לקבל דיפלומה (-: לפני כיתה א' אבל אם אכן קיים עיכוב אפילו מינימלי אז רק לחזק אותה.

את מאיצה בילדה ,וזה דבר שלא ייעשה...

תני לה להתפתח בקצב שלה. זה המינימום שאת יכולה לעשות למענה , כדי לא להשניא עליה את הלימודים.
Anonymous

לשושן צחור,

הי שושן צחור, נורא מבינה אותך כשאת אומרת לשדמה לתת לבת שלה להתקדם בכוחות עצמה. אך!!! בתי שמחר ימלאו לה 7 ואני מאושרת, סתם, בכל מקרה היא בכתה א' והיא בעיכוב קריאה לאחר מרבית בני כתתה. הדבר יצר אצלה דימוי עצמי מאוד נמוך ויש עוד מעגל שלם של דברים שהצטרף לזאת. אם בגן מישהו היה עולה על זה לפני כתה א' הייתי יכולה אולי לחזק אותה כבר בתחילת השנה ולא לעלות ולאתר שיש בעיה בקריאה רק לקראת פסח וזאת לאחר שרצתי אחרי המורה כבר די סמוך לתחילת השנה עם תחושה שמשהו לא בסדר. עדיף לדעתי שהילדה תקבל איזה שהוא חיזוק מיד עם תחילת שנת הלימודים או אולי מעט קודם כדי שלא תרגיש שונה ומבודדת אליה
Anonymous

אליה הוצאת לי את המילים מה- }{

Anonymous
עבור לעמוד
,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
הורים לילדים
בחר
בחר