מי המתופפים הכי טובים?

לדעתי המתופף הכי טוב בלי שום צל של ספק זה דייב לומברדו

יש לי שלושה הכי טובים אבל אני אוהב עוד המון

באדי ריץ' סטיב גאד וביל בולפורד(YES) שלושה מכונות משוגעות לחלוטין שהשפיעו על עולם התיפוף באופן משמעותי כ"כ שאין כיום מתופפים שיכולים לחדש משהו אלא אם זה בעזרת טכנולוגיה

שלושת המתופפים שאני הכי אוהב הם

ג'ין הוגלן (דת', סטרפינג יאנג לאדס, דארק אנג'ל), דייב לומברדו (סלייר, טסטאמנט, פנטומס) וויני פול (פנתרה, דמג'פלאן). אני רוצה לשמור מקום של כבוד ללארס אורליך, ניק מנזה וניקו מקבריאן שהביאוני עד הלום.

דפיילר תשמע...

עם כל הכבוד למתופפים של מטאל שבאמת יש לי הערכה אני חושב שהשלושה שכתבתי טיפה לא הרבה קצת מעל הליגה שלהם אתה שמעת פעם באדי ריץ' או סטיב גאד???.. אני רוצה לראות מישהו במטאל עושה את זה ומתופפים של מוסיקה קובנית מפצלים את הגפיים שלהם ליחידות קצב שונות לא כמו גיטרה בתופים הג'אז מוביל בהרבה למרות ששמעתי בפיוז'ן גיטריסטים הרבה יותר מוצליחם מבמטאל אבל בוא נודה שבמטאל יש דברים שלא עושים בשום דבר אחר ולארס אולריך? אחי עם כל הכבוד ואתה יודע שאני מעריץ גדול שלהם לארס אולריך מתופף סביר לא יותר מזה וויני פול הוא מלך בדאבל באס לא יותר מזה לא מתוחכם מדי ואתה יודע שאני גם חולה על פאנטרה

מי זה ניקו? מוכר אבל לא זוכר מאיפה

מה אם המתופפים של משוגע ופיר פקטורי?ודוק? ומייק פורטנוי?

דפיילר תשמע...

עם כל הכבוד למתופפים של מטאל שבאמת יש לי הערכה אני חושב שהשלושה שכתבתי טיפה לא הרבה קצת מעל הליגה שלהם אתה שמעת פעם באדי ריץ' או סטיב גאד???.. אני רוצה לראות מישהו במטאל עושה את זה ומתופפים של מוסיקה קובנית מפצלים את הגפיים שלהם ליחידות קצב שונות לא כמו גיטרה בתופים הג'אז מוביל בהרבה למרות ששמעתי בפיוז'ן גיטריסטים הרבה יותר מוצליחם מבמטאל אבל בוא נודה שבמטאל יש דברים שלא עושים בשום דבר אחר ולארס אולריך? אחי עם כל הכבוד ואתה יודע שאני מעריץ גדול שלהם לארס אולריך מתופף סביר לא יותר מזה וויני פול הוא מלך בדאבל באס לא יותר מזה לא מתוחכם מדי ואתה יודע שאני גם חולה על פאנטרה

שמע, המתופף המרשים ביותר מבחינה טכנית

הוא המתופף של סטיב ואי, ששמו תמיד פורח מזכרוני ברגעי משבר. הדברים שהוא עוסק גובלים בלא הגיוניים. כנ"ל המתופף של פריימוס שלא נותן לעצמו להתבטאות באלבומים- בעבודת הסולו שלו הוא לא הגיוני. וירג'יל דונאטי הוא מתופף הפרוג-רוק האהוב עלי, פרוג-מטאל אינקלודד. אבל אני אוהב מטאל, והמתופפים שאני אוהב לרוב ינגנו מטאל. אני לא אוהב את לארס בגלל הטכניקה שלו. לארס טכניקאי בינוני במקרה הטוב, איום ונורא במקרה של לואד ואלך. אבל ה-Fיל הזה ! כל היופי בלארס שזה Fיל, שזה לתת בדיוק המצילה הנכונה בזמן הנכון. זה לחן התופים שמוביל את כל המוזיקה של מטאליקה כמכלול - שלמשל לטסטאמנט שאותם אני אוהב לפחות באותה מידה, אין את זה. ויני פול וניק מנזה נהנים מאותו יתרון - הם דוחפים את כל המוזיקה קדימה ומתבלטים בה. לא סתם נשמעים מוכשרים.

תראה בנאדם

אתה לא יודע על מה אתה מדבר כל המופפים שהזכרת היו כגרגיר חול בחוף הים בלי מי שאני הזכרתי עם כל הכבוד למטאל שזאת המוסיקה שאני הכי אוהב ביקום הנגנים בחיים לא יתעלו על פרוג רוק ועל ג'אז אין מה לעשות תשלים עם זה יש מטאל שהוא סתם דבילי ויש מטאל מעולה אבל גם שם הנגנים מצוינים אבל מי הם לעומת נגני ג'אז? אתה סתם מדבר שטויות כי כל מי שהזכרת לא שווה לסוליה של הנעל של מי שאני הזכרתי לך תשמע אותם אם לא שמעת ותבין על מה אני מדבר כולם בסופו של דבר מנגנים אותו דבר ומה שיפה בנגנים שצייניתי בהם זה שהם חדשניים אפילו מייק פורטנוי תיקח ממנו את כל המערכת הענקית שלו והוא אפס כלום אם תשים לב הוא עושה תמיד אותו מעבר פשוט על חלקים שונים במערכת הענקית שלו אה ואם זה היה 4 מתופפים הבא ברשימה המתופף של the who דפיילר במטאל אתה מלך בשאר? טוב יש לך מה ללמוד

ידוע שמתופפים הכי טובים זה של גאז'...

גאז הם הכי טובים בגלל המקצבים, ויש להם פשוט סט "עלוב" משנקרא. אכן בפרוג רוק יש מתופפים ממש טובים עם קטעים גאוניים, אך גם במטאל לא חסר תיפוף מצוין וגאוני. במטאל זה פחות מקצבים יותר פאמפינג, יותר כוח יותר אגרסיביות ומהירות, לא חייב להיות קטעים מסובכים, זה לא משהופך תיפוף לטוב, לא שחסר קטעים מסובכים ומקצבים. למשל התיפוץ של דת' בכל האלבומים, תיפוף מצוין ומורכב, וזאת רק דוגמא אחת. התיפוץ של למברדו תיפוף פשוט אך ייחודי ומצוין. אין צורך להשוות את המתופפים של המטאל למתופפים של גאז או כל תיפוף אחר. למטאל פחות מתאים מקצביים מורכבים ומתאים יותר מהירות ואגרסיביות ודאבל באס רצחני, אך כמו שאמרתי מקודם אפשר לשלב במטאל מקצביים לא נורמלים שיתאימו , הכל תלוי במלחין.

כן?

אני רוצה לראות את לומברדו מנגן סווינג ב280 bpm עושה סולו שלא קשור לעולם בלי שום קישור לקצב המנקורי אבל לשמור על הסווינג איכשהו ולחזור אליו כמו כלום ובמטאל בוט ניקח את פיט ממורביד הוא מה יש לו? טכניקה עוד משהו? לא!!! הוא סתם מהיר זה הכל זה כמו שהיום כל ילד שמנגן על גיטרה מנגן במהירות על אבל עד שהם יגיעו לאבות הגיטרה של שנות ה70 שהיתה להם פחות טכניקה ייקח להם שנים זה ענין של רגש וחסר נגני רגש במטאל

odedar 1

תעשה טובה, תרשום הודעות יותר מסודרות, לא מבקש הודעות ברמה של בגרות בהבעה. כשאני קורא את ההודעות שלך אז אני מדמיין מישהו שמדבר אליי ממש מהר.

אתה יכול לקרוא לי עודד

ואולי זה בגלל שאני באמת מדבר מהר והרבה, הרבה מאוד.אני אשתדל לכתוב ברור יותר.

מי המתופפים הכי טובים?

לדעתי המתופף הכי טוב בלי שום צל של ספק זה דייב לומברדו

גיא חוגי, בלי שום ספק

אתה יכול לקרוא לי עודד

ואולי זה בגלל שאני באמת מדבר מהר והרבה, הרבה מאוד.אני אשתדל לכתוב ברור יותר.

מתופפי מטאל

מנגנים מטאל, ביום שאני ארצה לשמוע ג'אז ולחשוב מי המתופף האהוב עלי שם, אני ארים לך צלצול. נכון לעכשיו - זה פורום מטאל, לאנשים שאוהבים מטאל ולדבר על מטאל. לומר שהמוזיקה הזאת נחותה מבחינה מסוימת ממוזיקה אחרת - כז'אנר בגדול - זה יותר בורות מלא להכיר "את המתופפים הגדולים של עולם הג'אז". אני לא מתיימר להבין בג'אז. אני גם לא מתיימר להבין במטאל - למען האמת. זה שאני יודע דבר או שניים זה כי אני יודע, לא בגלל יומרה לדעת. לדעתי הכוח, הדינמיקה, האווירה שכל מעבר של לומברדו משלים את הריף של קרי קינג באלבום Season in the abyss, או דוחף קדימה כמו מנוע של פנזר גרמני כבד ומשוריין אשר מתניע ופורץ קדימה כמו בעבודה שלו ב-Ghosts of war, זה כי ככה אני אוהב את המוזיקה שלי. הוגלן הרבה יותר עדין ומחושב מלומברדו, ועם זאת -הרבה- יותר מגוון ממנו, ומגיע לורסיטאליות רחבה בהרבה מבחינה סגנונית בתור המטאל עצמו- שהוא מכניס אלמנטים פרוגרסיבים (שהיו שם למעשה עוד מהעבודה של ריינהרט) ביצירות של דת'. לא לקרוא לזה ג'אז, כי אפילו העדינות הזאת לא מגיעה לרכות הג'אזיסטית המלטפת, אבל היא לא צריכה להגיע. זה דת' מטאל למען השם, אם הדת' מטאל שלי יהיה רך כמו ג'אז מה הטעם בכך ? ויני פול הוא המתופף בעל הסאונד המושלם. הוא לא טוב בדאבלים כמו דוק מויידר או כמו הבחור הפולני של דיקפטיטד או אפילו הוגלן וסנדובל האמריקאים - אבל הוא מוכשר ברמות אחרות בגלל הטאץ' היחודי שהוא מכניס לתיפוף, ששאוב מעולם הבלוז והרוק הישן הרבה יותר מההבי מטאל המודרני - והופך את הריתמיקה הלא צפויה הזאת (שהיום היא נחלת כל Fאנק מטאליסט עם להקה, אבל עם 0% אישיות וסטייל בתיפוף לעומת ויני פול) לשלד של השירים של פנתרה. מי היה חושב שאחרי בלאק סאבאת תבוא להקה שתיקח את הבלוז למחוזות כל כך כבדים ?

איזה סגנון הכי מורכב לנגינה בתופים במטאל?

פרוג

עבור לעמוד
, , ,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
מטאל
בחר
בחר