שלום יהודייה - והנה מה שאני חושבת

יחסי אנוש ותקשורת בינאישית זה פרימטר שבא לפני כל דבר אחר. לפי מה שכתבת ואיך שכתבת, אז ברור שיש לנו עסק עם אדם שפשוט מזלזל באחרים ומבטל את הזמן של אחרים שהרבה פעמים זמנם של אחרים הרבה יותר יקר מזמנו שלו. נכון שאיחורים, ותורים לפעמים נגרמים, ויש לקחת את זה בחשבון, אבל בטח שלא בצורה שאת מתארת. אני אומר לך מה הייתי עושה לו הייתי במקומך, ומבלי להתבייש. אופציה א' - ברגע שהוא יצא לסידורים ואם העיכוב בשל כך היה מעל חצי שעה, הייתי קמה והולכת, כי מיסטיקאי שמזלזל בי ובזמני, לא יכול לעזור לי כי הוא רואה רק את עצמו. (אבל נניח שהיה לו משהו דחוף שלא סובל דיחוי הוא היה צריך לבקש את רשותך ולא להתעכב מעל חצי שעה). אופציה ב' - הייתי ממתינה עד שיחזור הייתי, מתקבלת אצלו, ולאחר סיום הפגישה שהוא היה מבקש את שכרו, נניח 400 שקל, הייתי אומרת לו מבלי להתבייש, יופי זה מה שמגיע לך אבל לי מגיע 500 שקל עבור הזמן שביזבזתי מחיי כשהמתנתי לך, וזה כולל עוגמת נפש. ומאחר שבגלל התנהגותך נאלצתי לדחות פגישות וגם סידורים שלי אני עוד לא יודעת בכמה כסף אני עוד ניזוקתי בשל התנהגותך, לכן כמחווה של רצון טוב בלבד, אין בכוונתי לשלם לך. לא משנה אם מדובר באופציה א' או ב' - יש לעשות הפרדה באם המיסטיקאי הצליח לסייע למטופל או לא, זלזולו בזמן של הלקוחות הוא דבר אחד, ועצם יכולתו לסייע הוא דבר שני. כך שאם המיסטיקאי הוא טוב, חבל לפספס את עזרתו בגלל התנהגותו. אין ספק שמדובר בגזל אבל של זמן. שיהיה המשך חג עצמאות שמח מלי

יעל יקרה...- אנא ממך עשי אבחנה בין דבר לדבר

תראי...יש הבדל עצום בין הלוואה, מתנה,התערבות, וכו''' בואי נניח שאני מלווה לך היום סכום כסף, אני בהחלט מצפה שתחזירי לי אותו...אבל אם אתן לך כסף במתנה אני לא מצפה לשום תמורה, וגם אם הפסדת בהתערבות לטעמי עלייך לעמוד בהפסד...ולמה הבאתי את הקטע הזה לפה, כי עלדעתי עלייך לעשות אבחנה בין מוצר לבין נותן שרות. מאחר ואם את קונה מוצר מסויים אין שום סיבה בעולם שתשלמי בדיוק עבור אותו מוצר יותר, כי הרי מדובר באותו מוצר בדיוק. אבל אם את רוצה לשכור את שרותיו של זמר...הרי ברור לך שעבור זמר א' תשלמי פי עשר מעבור זמר ב' שהרי לא מדובר באותו זמר . אם תלכי לאכול במסעדה עממית תשלמי בסביבות 50 שקל עבור ארוחת צהריים, אבל תנסי ללכת למסעדה של אהרוני...ולמה? כי מדובר באהרוני...אצלו את יכולה להגיע..למאות ואף אלפי שקלים. ובסוף המעדן שהוא הכין עלול להיות לא טעים לך. אבל בטוח שלקחת בחשבון שאם הלכת לאכול אצל אהרוני זה יעלה לך אלפי אחוזים יותר ואף אחד לא ערב לך שהאוכל יהיה טעים לך בסופו של דבר. לגבי מוצר...אם את קונה מזרון של עמינח סוג א' - אין סיבה שתשלמי כפול עבור אותו מוצר. דבר שני , המחיר של נותן שרות נקבע בדרך כלל לפי המוניטין שלו, לפי היוקרה שלו, לפי איך שהוא מעריך את עצמו, ובנקודה הזאת אף אחד לא מבטיח לך שהיקר ביותר זה בהכרח הטוב ביותר... אם נניח ורצית זמר לחתונה שלך ויש לך שלוש אופציות הראשונה את אילנית והיא רוצה 10.000 שקל עבור ההופעה, השניה את מיקה קרני תמורת 20.000 שקל להופעה, והשלישית את שרית חדד תמורת 50.000 להופעה, מה לעשות לכל אחת יש את המחיר שלה.....את תצטרכי לבחור...את לא תוכלי להגיד לשרית חדד שתיקח רק 10.000 שקל להופעה כי זה מה שאילנית לוקחת. תסכימי איתי שיש הבדל בין שתי הזמרות? אבל את רוצה את שרית חדד במחיר של אילנית....ואף אחד לא מבטיח למעשה ששרית חדד תספק את הסחורה. אז תפנימו, שלכל נותן שרותים יש את הזכות לגבות כפי שרואות עיניו. שיהיה חג עצמאות שמח מלי

האמת שיש משהו בדברי שתיכן ......

אדם הנותן שרות קובע בעצמו את גובה שכרו... הבעיה היא מה יקרה אם לא יקחו אותו בגלל יוקר גובה שכרו . הוא לבד יתחיל להוריד מגובה שכרו. העניין הוא שאם הוא באמת טוב כפי ששכרו הכל יבואו אליו. אני זכיתי לראות כאלה פותחים בטארוט שמבקשים מאות ש"ח לפתיחה ואם אתה שואל אותם מה אומר קלף זה או אחר הם אינם יודעים לפרשו !!!!! והשאלה על מה הם גובים סכומים שכאלה ?

שלום יהודייה - והנה מה שאני חושבת

יחסי אנוש ותקשורת בינאישית זה פרימטר שבא לפני כל דבר אחר. לפי מה שכתבת ואיך שכתבת, אז ברור שיש לנו עסק עם אדם שפשוט מזלזל באחרים ומבטל את הזמן של אחרים שהרבה פעמים זמנם של אחרים הרבה יותר יקר מזמנו שלו. נכון שאיחורים, ותורים לפעמים נגרמים, ויש לקחת את זה בחשבון, אבל בטח שלא בצורה שאת מתארת. אני אומר לך מה הייתי עושה לו הייתי במקומך, ומבלי להתבייש. אופציה א' - ברגע שהוא יצא לסידורים ואם העיכוב בשל כך היה מעל חצי שעה, הייתי קמה והולכת, כי מיסטיקאי שמזלזל בי ובזמני, לא יכול לעזור לי כי הוא רואה רק את עצמו. (אבל נניח שהיה לו משהו דחוף שלא סובל דיחוי הוא היה צריך לבקש את רשותך ולא להתעכב מעל חצי שעה). אופציה ב' - הייתי ממתינה עד שיחזור הייתי, מתקבלת אצלו, ולאחר סיום הפגישה שהוא היה מבקש את שכרו, נניח 400 שקל, הייתי אומרת לו מבלי להתבייש, יופי זה מה שמגיע לך אבל לי מגיע 500 שקל עבור הזמן שביזבזתי מחיי כשהמתנתי לך, וזה כולל עוגמת נפש. ומאחר שבגלל התנהגותך נאלצתי לדחות פגישות וגם סידורים שלי אני עוד לא יודעת בכמה כסף אני עוד ניזוקתי בשל התנהגותך, לכן כמחווה של רצון טוב בלבד, אין בכוונתי לשלם לך. לא משנה אם מדובר באופציה א' או ב' - יש לעשות הפרדה באם המיסטיקאי הצליח לסייע למטופל או לא, זלזולו בזמן של הלקוחות הוא דבר אחד, ועצם יכולתו לסייע הוא דבר שני. כך שאם המיסטיקאי הוא טוב, חבל לפספס את עזרתו בגלל התנהגותו. אין ספק שמדובר בגזל אבל של זמן. שיהיה המשך חג עצמאות שמח מלי

הזלזול הוא בחוסר התייחסות למטופל, כשהוא בזמן מפגש עונה לטלפונים

חיכיתי יותר משעה, בבית של המיסטיקאי/ת ... יחד עם הבעל והתוכי ...[ בזמנו כשהיה בעל ותוכי ]. מה שיותר הרגיז היה חוסר התייחסות אלי בפגישה, אלא התייחסות ארוכה לכל וכל שיחת טלפון. זעמתי ולא הייתי צריכה לשלם אגורה. שילמתי ושתקתי [כמובן שלא חזרתי] מי יודע מה מיסטיקאי/ת מסוגל/ת לעשות !? .. מוכר !?

שמרי נפשך, חייך שמרי

כל כך הרבה מיסטיקאים מאכזבים. גם זאת שהבטיחה שתעביר סדנא לפתיחה בתנ"ך, ובסדנא עצמה לא מסרה את "הסודות", לטענתה : "לקח לי שנים להשיג זאת". אז עבור מה שילמנו לך ? וגם כל המדברים בטלפון, שוב ושוב, בזמן מפגש עם אדם המשלם להם ממיטב כספו. ישנם גם מיסטיקאים הנותנים כבוד לאיש היושב מולם, וגם אם דורשים 800 ש'ח או יותר - זה שווה ! לדוגמא : תמי יערי כולה עם האדם מולה, המשלם לה !!! בלי הפרעות, בלי טלפונים [ גם לא שיחה אחת], בלי איחור [ גם לא של דקה ].

יהודייה את כל פעם מציגה תמונה אחרת

אם את טוענת שהמיסטיקאי או המיסטיקאית יצא/ה לסידורים ברגע שאת הגעת זה ממש לא בסדר לזלזל בזמנו של אדם...וזה אסור שזה יהיה. אם את המתנת שעה, בגלל עיכובים בתור כאלו או אחרים, זה דבר שיכול להיות בכל מקום אצל כל אחד ולא בכוונה רעה, קורה שלקוחות מסויימים צריכים יותר זמן משעה, וככה נוצרים עיכובים. דבר כזה קורה ולא בכוונה תחילה. וזה לא זלזול בזמנו של אף אחד. כל לקוח צריך תשומת לב ולא זורקים אותו אם הוא לא סיים את כל השאלות שלו. ואם כשאת נכנסת למרות שחיכית שעה וקיבלת את מלוא תשומת הלב וכל מה שהיית צריכה מבלי להסתכל על השעון, זה בסדר גמור, ואין פה שום פגיעה מכוונת ו/או זלזול בלקוח. בנוגע לטלפונים - שהמיסטיקאי/ת עונה בזמן הפגישה. אז עם כל הכבוד ויש כבוד, מיסטיקאי חייב לענות לטלפונים מאחר ואם הוא לא יענה אז המתקשר יכול לחשוב בטעות שמסננים אותו ו/או לא מתייחסים אליו. לכן מיסטיקאי/ת שמכבד את עצמו חייב לענות לטלפונים, אבל במקביל הוא צריך לתת את מלוא תשומת הלב של אדם שיושב מולו. אני בטוחה שאם היית זאת שמתקשרת ולא עונים לך, היית מרגישה לא טוב עם זה. לפעמים קורה שמיסטיקאי/ת יושב מהבוקר עד הלילה עם לקוחות מה את מצפה שלא יהיו עיכובים? ו/או שהמיסטיקאי/ת לא יענו לטלפונים? יש עוד אנשים שזקוקים לעידוד או מילה מעבר ללקוח שיושב מולו באותו רגע. אלף אלפי הבדלות בין מיסטיקאי שמזלזל בזמנו של הלקוח ובזמן שהלקוח מגיע הוא יוצא לסידורים, לבין מיסטיקאי שיושב כל היום ומקבל אנשים ובלית ברירה נוצר עיכוב בתור , וזה קורה בכל מקום אצל הרבה בעלי מקצוע, וזה לא בכוונה רעה. אני משוכנעת שגם אם הלכת לקופת חולים התור עלול להתעכב ובזמן שתכנסי לרופא הוא יענה לטלפונים...אלף אלפי הבדלות אם הרופא יצא בזמן שמחכים לו לסידורים. וכנ"ל אם תכנסי לעורך דין וכו'.... אז תלמדי לעשות את האבחנות אם המיסטיקאית זלזלה בך ובזמנך, ו/או זה פועל יוצא של עומס עבודה של המיסטיקאית ורק בגלל שאותה מיסטיקאית מנסה לרצות את כלל לקוחותיה. והדבר האחרון נתייחס לרגע לבעל ולתוכי...על פי שני סימנים אלו, אני כמעט בטוחה שיתכן מאד מאד שהתכוונת אלי עם הסיפור הזה..אז אם במידה והתכוונת אלי...אני מודיעה פה בקול רם ברור וצלול, שאני מעולה אבל מעולם לא יצאתי לסידורים בזמן שלקוח מחכה לי, ואני זלזלתי במתכוון בזמנו של הלקוח. אין ספק שקשה לי לעמוד בלוח זמנים מסודר, וזה רק בגלל שאני מנסה לתת ללקוח שלי את מלוא תשומת הלב, ואני לא מעיפה אותו החוצה אחרי שעה, גם אם הוא ישב יותר הוא יקבל את כל תשומת הלב שמגיעה לו. ודבר זה עלול ליצור "פקק" אז כמו שאני מקריבה את זמני למען לקוח שזקוק לי, אז אין מה לעשות יש עיכוב והוא נוצר רק מרצון טוב ולא חלילה מתוך זלזול זמנו של הלקוח. וכן אני בזמן פגישה עונה לטלפונים, מאחר ואני לא יכולה להתעלם ממצוקות המתקשר, אני מקצרת את השיחה כמה שאפשר, ואומרת שאני בפגישה אלא אם כן העניין דחוף מאד, מצטערת שיש אנשים אחרים שזקוקים באותו רגע ליעוץ...אבל לעולם , לעולם זה לא בא על חשבון זמנו של הלקוח שיושב מולי, הוא מקבל ממני את כל הזמן שבעולם. וכל מה שהוא צריך. אז יקירתי ...לכל מטבע יש שני צדדים, מי שקרא את מה שכתבת עלול להבין אחרת לגמרי את המציאות, ולפרש אותה לא נכון, בצורה שבה הצגת את הדברים...וצר לי שהדברים הוצגו בדרך מעוותת לחלוטין...מדברייך התפרש כי נעשה לך עוול וגזל, וכי המיסטיקאית זלזלה בך ובזמנך. אז אלו לא פני הדברים....וחבל שאת רואה אותם כך. שיהיה רק טוב מלי

שמרי נפשך, חייך שמרי

כל כך הרבה מיסטיקאים מאכזבים. גם זאת שהבטיחה שתעביר סדנא לפתיחה בתנ"ך, ובסדנא עצמה לא מסרה את "הסודות", לטענתה : "לקח לי שנים להשיג זאת". אז עבור מה שילמנו לך ? וגם כל המדברים בטלפון, שוב ושוב, בזמן מפגש עם אדם המשלם להם ממיטב כספו. ישנם גם מיסטיקאים הנותנים כבוד לאיש היושב מולם, וגם אם דורשים 800 ש'ח או יותר - זה שווה ! לדוגמא : תמי יערי כולה עם האדם מולה, המשלם לה !!! בלי הפרעות, בלי טלפונים [ גם לא שיחה אחת], בלי איחור [ גם לא של דקה ].

לאף אדם אין זכות לגבות יותר מ 100 ש'ח לשעה "עבודה"

לא לזמר, לא לדוגמנית, לא לשף, לא לעו"ד, לא לרופא, וגם לא למיסטיקאי פלצן וממיסטיקאי מצפים שיהא רוחני עאלק שיתחבר לאנשים מתוך כינות לעזור ולא לנצל ולעשוק

גב' אכזבה או יהודייה...

מאחר ולכל מטבע יש שני צדדים, אין לי מושג על איזה סדנה את מדברת ומי אותה אחת שהבטיחה סדנה, ולא גילתה את הסודות, כאמור צריך לשמוע אותה ואת גירסתה, כי אני חוששת ששוב את קצת מסלפת את הדברים. בנוגע לתמי יערי אני לא יכולה להגיד עליה מילה וחצי מילה, מאחר ואני לא מכירה אותה....אבל.... ככל הידוע לי היא גובה כ-800 שקל עבור 45 דקות, ובטח שאין לה איחורים ואו עיכובים כי היא אחרי 45 דקות מעיפה אדם החוצה כי שעון החול אזל בפגישה אצלה...היו אצלי כמה שהיו אצלה...וכל מה שהפריע להם שהיא מודדת כל דקה בכסף, והם נאלצו לצאת החוצה כי זמנם אזל. והם לא קיבלו מענה מלא לכל תשובותיהם....אז זה נקרא להתייחס ללקוח??? או שהלקוח יצא מרוצה שקיבל את כל התשובות שלו גם אם זה לקח יותר זמן ממה שתוכנן, והוא לא נשאר עם לשון בחוץ. דבר אחד מאד מעניין אותי....מצד אחד את מתלוננת על מתקשר שביקש ממך 700 שקל, וטענת שזה מוגזם, וזה גזל, ולא בסדר, אבל מצד שני את אומרת שלשלם 800 שקל לתמי יערי עבור 45 דקות שווה כל אגורה. האם אין פה סתירה???? מאחר ואנחנו לא דנים פה על טיב המתקשר, ומאחר ואני הראשונה שטוענת שזכותו של כל אחד לקבוע את מחיריו, אבל אם אנשים לא ישלמו אולי המחירים ירדו, ואת משלמת בקלי קלות 800 שקל וזה פתאום לא יקר לך....ושווה כל אגורה??? קצת מתמיה אותי...אבל בטח שלא מפליא אותי למה אותם מתקשרים ממשיכים לגבות כאלו סכומים עבור פגישה. בקיצור יקירתי, אם תמי יערי הייתה כל כך בסדר, מדוע לא פנית אליה שוב, במקום ללכת לאותו מתקשר שביקש ממך 700 שקל? יקירה, בואי ואומר לך משהו....ביהדות אומרים "עשה לך רב" משמע שאל תרוצי מרב לרב, אלא תלכי רק לרב אחד שאת מאמינה בו כי אם תלכי להרבה אז ישגעו אותך ולא תצאי מזה.... רק מהשיחות פה התרשמתי שהיית אצל הרבה רבנים וכן הרבה מיסטיקאים, ועדיין לא מצאת את האדם , הרב, המיסטיקאי, שיכול לעזור לך, האם זה לא אומר משהו??? ואם היית מרוצה מתמי מה יש לך ללכת לאחרים כל פעם????? הרי המחיר לא הפריע לך (לטענתך) קצת מתמיה............ שיהיה רק טוב מלי 

יהודייה את כל פעם מציגה תמונה אחרת

אם את טוענת שהמיסטיקאי או המיסטיקאית יצא/ה לסידורים ברגע שאת הגעת זה ממש לא בסדר לזלזל בזמנו של אדם...וזה אסור שזה יהיה. אם את המתנת שעה, בגלל עיכובים בתור כאלו או אחרים, זה דבר שיכול להיות בכל מקום אצל כל אחד ולא בכוונה רעה, קורה שלקוחות מסויימים צריכים יותר זמן משעה, וככה נוצרים עיכובים. דבר כזה קורה ולא בכוונה תחילה. וזה לא זלזול בזמנו של אף אחד. כל לקוח צריך תשומת לב ולא זורקים אותו אם הוא לא סיים את כל השאלות שלו. ואם כשאת נכנסת למרות שחיכית שעה וקיבלת את מלוא תשומת הלב וכל מה שהיית צריכה מבלי להסתכל על השעון, זה בסדר גמור, ואין פה שום פגיעה מכוונת ו/או זלזול בלקוח. בנוגע לטלפונים - שהמיסטיקאי/ת עונה בזמן הפגישה. אז עם כל הכבוד ויש כבוד, מיסטיקאי חייב לענות לטלפונים מאחר ואם הוא לא יענה אז המתקשר יכול לחשוב בטעות שמסננים אותו ו/או לא מתייחסים אליו. לכן מיסטיקאי/ת שמכבד את עצמו חייב לענות לטלפונים, אבל במקביל הוא צריך לתת את מלוא תשומת הלב של אדם שיושב מולו. אני בטוחה שאם היית זאת שמתקשרת ולא עונים לך, היית מרגישה לא טוב עם זה. לפעמים קורה שמיסטיקאי/ת יושב מהבוקר עד הלילה עם לקוחות מה את מצפה שלא יהיו עיכובים? ו/או שהמיסטיקאי/ת לא יענו לטלפונים? יש עוד אנשים שזקוקים לעידוד או מילה מעבר ללקוח שיושב מולו באותו רגע. אלף אלפי הבדלות בין מיסטיקאי שמזלזל בזמנו של הלקוח ובזמן שהלקוח מגיע הוא יוצא לסידורים, לבין מיסטיקאי שיושב כל היום ומקבל אנשים ובלית ברירה נוצר עיכוב בתור , וזה קורה בכל מקום אצל הרבה בעלי מקצוע, וזה לא בכוונה רעה. אני משוכנעת שגם אם הלכת לקופת חולים התור עלול להתעכב ובזמן שתכנסי לרופא הוא יענה לטלפונים...אלף אלפי הבדלות אם הרופא יצא בזמן שמחכים לו לסידורים. וכנ"ל אם תכנסי לעורך דין וכו'.... אז תלמדי לעשות את האבחנות אם המיסטיקאית זלזלה בך ובזמנך, ו/או זה פועל יוצא של עומס עבודה של המיסטיקאית ורק בגלל שאותה מיסטיקאית מנסה לרצות את כלל לקוחותיה. והדבר האחרון נתייחס לרגע לבעל ולתוכי...על פי שני סימנים אלו, אני כמעט בטוחה שיתכן מאד מאד שהתכוונת אלי עם הסיפור הזה..אז אם במידה והתכוונת אלי...אני מודיעה פה בקול רם ברור וצלול, שאני מעולה אבל מעולם לא יצאתי לסידורים בזמן שלקוח מחכה לי, ואני זלזלתי במתכוון בזמנו של הלקוח. אין ספק שקשה לי לעמוד בלוח זמנים מסודר, וזה רק בגלל שאני מנסה לתת ללקוח שלי את מלוא תשומת הלב, ואני לא מעיפה אותו החוצה אחרי שעה, גם אם הוא ישב יותר הוא יקבל את כל תשומת הלב שמגיעה לו. ודבר זה עלול ליצור "פקק" אז כמו שאני מקריבה את זמני למען לקוח שזקוק לי, אז אין מה לעשות יש עיכוב והוא נוצר רק מרצון טוב ולא חלילה מתוך זלזול זמנו של הלקוח. וכן אני בזמן פגישה עונה לטלפונים, מאחר ואני לא יכולה להתעלם ממצוקות המתקשר, אני מקצרת את השיחה כמה שאפשר, ואומרת שאני בפגישה אלא אם כן העניין דחוף מאד, מצטערת שיש אנשים אחרים שזקוקים באותו רגע ליעוץ...אבל לעולם , לעולם זה לא בא על חשבון זמנו של הלקוח שיושב מולי, הוא מקבל ממני את כל הזמן שבעולם. וכל מה שהוא צריך. אז יקירתי ...לכל מטבע יש שני צדדים, מי שקרא את מה שכתבת עלול להבין אחרת לגמרי את המציאות, ולפרש אותה לא נכון, בצורה שבה הצגת את הדברים...וצר לי שהדברים הוצגו בדרך מעוותת לחלוטין...מדברייך התפרש כי נעשה לך עוול וגזל, וכי המיסטיקאית זלזלה בך ובזמנך. אז אלו לא פני הדברים....וחבל שאת רואה אותם כך. שיהיה רק טוב מלי

הכל אמת

המיסטיקאי/ת לא היתה בבית בשעה שקבענו. הבעל התקשר אליה, שוב ושוב והאיחור שלה היה גדול מאוד, מאוד [ ולא שהיה משהו דחוף שקרה לה]. ובזמן המפגש איתי, היא היתה "נסערת" משיחות הטלפון, איך יכלה להתרכז בי ? לא, היא לא היתה מרוכזת. הזמן הכולל שלי ושל שיחות הטלפון, היו כשעה. כלומר, זמן השיחות עם לקוחות, היו על חשבוני. צר לי עבור עצמי.

לאף אדם אין זכות לגבות יותר מ 100 ש'ח לשעה "עבודה"

לא לזמר, לא לדוגמנית, לא לשף, לא לעו"ד, לא לרופא, וגם לא למיסטיקאי פלצן וממיסטיקאי מצפים שיהא רוחני עאלק שיתחבר לאנשים מתוך כינות לעזור ולא לנצל ולעשוק

מסכימה איתך במידה מסויימת...אבל את זה תגידי לשר האוצר

לכי תסבירי את הטענה הזאת למנכ"לי הבנקים שמרוויחים בחודש כ-600.000 שקל, ואו למשכורות אחרות גבוהות בשוק מעל 50.000 שקל , כל חברי הכנסת מנכ"לים, מנהלים וכו'..... בנוגע למיסטיקאים פלצנים שאמורים להיות רוחניים, אז רק את ושכמותך אשמות כי ברגע שאת משלמת לתמי יערי 800 שקל, ואומרת שזה שווה כל אגורה...אז למה שלא תגבה מחירים כאלו???? אם לא הייתם הולכים אליה תאמיני לי שהמחירים היו יורדים. שיהיה רק טוב מלי

הכל אמת

המיסטיקאי/ת לא היתה בבית בשעה שקבענו. הבעל התקשר אליה, שוב ושוב והאיחור שלה היה גדול מאוד, מאוד [ ולא שהיה משהו דחוף שקרה לה]. ובזמן המפגש איתי, היא היתה "נסערת" משיחות הטלפון, איך יכלה להתרכז בי ? לא, היא לא היתה מרוכזת. הזמן הכולל שלי ושל שיחות הטלפון, היו כשעה. כלומר, זמן השיחות עם לקוחות, היו על חשבוני. צר לי עבור עצמי.

שוב ...לכל מטבע יש שני צדדים

תראי לצערי, גירסתך משתנה כל פעם ואי אפשר להבין את מה שבאמת היה שם, ומאיפה את יודעת מה אותה מיסטיקאית עברה בזמן שאת חיכית לה. צריך לשמוע את הגירסה שלה. ואספר לך משהו...שקרה רק לפני פחות משבוע. ביום חמישי הייתי אמורה לקבל אנשים בתל אביב, באגודה לפתוח מודעות אצל גילה. הייתי אמורה להתחיל לקבל אנשים בשעה 5 הלקוחה הראשונה מסכנה הגיעה מאזור ירושלים. בשעה 16.30 כשהגעתי כמעט לאגודה, נכבה לי הרכב באמצע הכביש ולא יכולתי להניע אותו. לא עזר כלום. שלחו לי מחלץ בדרכים ולא עזר...וכמובן שבסוף הגיע גרר וגרר לי את הרכב והרכב נכנס למוסך רק ביום שישי בבוקר. הלקוחה שכבר הגיעה, התקשרתי אליה, והיא הגיעה אלי לאיפה שנתקעתי...אבל ברור לך ששנינו חווינו עוגמת נפש ממה שקרה וכמובן שבצער רב ביטלתי את כל הלקוחות באותו היום. אז לפעמים דברים קורים נגד רצוננו. אבל את צריכה לעשות את האבחנה, אם המיסטיקאית במתכוון זלזלה בך, או היא התפנצ'רה וזה קורה. וזה ההבדל המהותי. ושיהיה רק טוב מלי

גב' אכזבה או יהודייה...

מאחר ולכל מטבע יש שני צדדים, אין לי מושג על איזה סדנה את מדברת ומי אותה אחת שהבטיחה סדנה, ולא גילתה את הסודות, כאמור צריך לשמוע אותה ואת גירסתה, כי אני חוששת ששוב את קצת מסלפת את הדברים. בנוגע לתמי יערי אני לא יכולה להגיד עליה מילה וחצי מילה, מאחר ואני לא מכירה אותה....אבל.... ככל הידוע לי היא גובה כ-800 שקל עבור 45 דקות, ובטח שאין לה איחורים ואו עיכובים כי היא אחרי 45 דקות מעיפה אדם החוצה כי שעון החול אזל בפגישה אצלה...היו אצלי כמה שהיו אצלה...וכל מה שהפריע להם שהיא מודדת כל דקה בכסף, והם נאלצו לצאת החוצה כי זמנם אזל. והם לא קיבלו מענה מלא לכל תשובותיהם....אז זה נקרא להתייחס ללקוח??? או שהלקוח יצא מרוצה שקיבל את כל התשובות שלו גם אם זה לקח יותר זמן ממה שתוכנן, והוא לא נשאר עם לשון בחוץ. דבר אחד מאד מעניין אותי....מצד אחד את מתלוננת על מתקשר שביקש ממך 700 שקל, וטענת שזה מוגזם, וזה גזל, ולא בסדר, אבל מצד שני את אומרת שלשלם 800 שקל לתמי יערי עבור 45 דקות שווה כל אגורה. האם אין פה סתירה???? מאחר ואנחנו לא דנים פה על טיב המתקשר, ומאחר ואני הראשונה שטוענת שזכותו של כל אחד לקבוע את מחיריו, אבל אם אנשים לא ישלמו אולי המחירים ירדו, ואת משלמת בקלי קלות 800 שקל וזה פתאום לא יקר לך....ושווה כל אגורה??? קצת מתמיה אותי...אבל בטח שלא מפליא אותי למה אותם מתקשרים ממשיכים לגבות כאלו סכומים עבור פגישה. בקיצור יקירתי, אם תמי יערי הייתה כל כך בסדר, מדוע לא פנית אליה שוב, במקום ללכת לאותו מתקשר שביקש ממך 700 שקל? יקירה, בואי ואומר לך משהו....ביהדות אומרים "עשה לך רב" משמע שאל תרוצי מרב לרב, אלא תלכי רק לרב אחד שאת מאמינה בו כי אם תלכי להרבה אז ישגעו אותך ולא תצאי מזה.... רק מהשיחות פה התרשמתי שהיית אצל הרבה רבנים וכן הרבה מיסטיקאים, ועדיין לא מצאת את האדם , הרב, המיסטיקאי, שיכול לעזור לך, האם זה לא אומר משהו??? ואם היית מרוצה מתמי מה יש לך ללכת לאחרים כל פעם????? הרי המחיר לא הפריע לך (לטענתך) קצת מתמיה............ שיהיה רק טוב מלי 

תשובה

לתמי יערי הגעתי מתוך רצון חופשי, שילמתי לה בכייף, וקיבלתי תמורה ומענה [כי היינו ממוקדים],ויצאתי בהרגשה מעולה [נכון שחיי לא השתנו בעקבות מפגש 1]. למתקשר/ת שטען לטיהור - הגעתי מתוך כך שהפחיד/ה אותי, ומאחר והטיפול הוא קבוצתי, המחיר הגבוה [עבור 2-3 שעות בקבוצה - הוא גבוהה מאוד]. כולנו לומדים. זאת המטרה שלנו כאן, לא !?

יקירתי...כל מיסטיקאי עובד בדרך אחרת

מיסטיקאי אחד עובד ממוקד , ואילו לשני לוקח יותר זמן. אחד מספיק לקבל את כל תשובותיו, ואילו השני לא. אני מדברת על העיקרון. עקרונית אנחנו לא דנים על מהות המיסטיקאי, ועל שיטת עבודתו, הדיון הוא עקרונית על המחיר, ולא משנה מה היו הסיבות או הנסיבות שהביאו אותך אליו , עצם העובדה שהחלטת ללכת. את לא יכולה להגיד במקרה אחד שאם מיסטיקאי לוקח 700 שקל זה גזל, ואדם שאמור לעזור לאנשים לא יכול לקחת כאלו מחירים ומצד שני באותה נשימה להגיד ששילמת בכייף לתמי יערי 800 שקל. התלונה שלך היא על המחיר שקראת לו גזל, אז אם מחיר כזה הוא גזל, אז לצערי גם תמי יערי גזלנית. רק שלה את נותנת לגיטימציה.... מאחר וכאמור אנחנו לא דנים על טיב המיסטיקאי, אלא על העניין העקרוני של התעריף, אז אם את מצדדת בתמי זה נוגד את האימרה שלך שאדם רוחני שאמור לעזור לאנשים לא יכול לקחת כאלו סכומים. וכן גם אמרת שאין הצדקה שאף אחד לא יקח יותר ממאה שקל לשעה...אז איך את יכולה לצדד בתמי יערי??? שיהיה רק טוב מלי

יקירתי...כל מיסטיקאי עובד בדרך אחרת

מיסטיקאי אחד עובד ממוקד , ואילו לשני לוקח יותר זמן. אחד מספיק לקבל את כל תשובותיו, ואילו השני לא. אני מדברת על העיקרון. עקרונית אנחנו לא דנים על מהות המיסטיקאי, ועל שיטת עבודתו, הדיון הוא עקרונית על המחיר, ולא משנה מה היו הסיבות או הנסיבות שהביאו אותך אליו , עצם העובדה שהחלטת ללכת. את לא יכולה להגיד במקרה אחד שאם מיסטיקאי לוקח 700 שקל זה גזל, ואדם שאמור לעזור לאנשים לא יכול לקחת כאלו מחירים ומצד שני באותה נשימה להגיד ששילמת בכייף לתמי יערי 800 שקל. התלונה שלך היא על המחיר שקראת לו גזל, אז אם מחיר כזה הוא גזל, אז לצערי גם תמי יערי גזלנית. רק שלה את נותנת לגיטימציה.... מאחר וכאמור אנחנו לא דנים על טיב המיסטיקאי, אלא על העניין העקרוני של התעריף, אז אם את מצדדת בתמי זה נוגד את האימרה שלך שאדם רוחני שאמור לעזור לאנשים לא יכול לקחת כאלו סכומים. וכן גם אמרת שאין הצדקה שאף אחד לא יקח יותר ממאה שקל לשעה...אז איך את יכולה לצדד בתמי יערי??? שיהיה רק טוב מלי

מחירים

עקרונית, את צודקת, המחירים של תמי יערי מוגזמים, ונועדו לעשירים, ומה יעשה העם הנזקק ... ונכון, שאדם רוחני לא יכול להרשות לעצמו לגבות מחירים כגון אלו, גם אם "המלאכים קבעו את המחיר ... " אבל, מתמי יערי יצאתי בהרגשה טובה. עם הרגשה - לא ניתן להתווכח. מאחרים, ששילמתי פחות - יצאתי מרומה. לא התכוונתי אליך, בנוגע לתוכי.

לא התכוונתי אליך, בנוגע לתוכי

19:13 10-05-2011|%%posterlink.526315%%

את צודקת בכל מה שכתבת

שעורכי דין, רופאי שיניים, זמרים וכו... הם יקרנים מאוד, אך מדובר על טיפול חד פעמי לעומת זאת מטפל מקבל אליו לייעוצים אדם בתקופות שונות, ואפילו נכנס איתו לתהליך טיפולי, אז מדוע לגבות מחירים גבוהים? מצפים ובצדק מאנשי רוח שיבינו יותר משום שהם מחוברים לנפש האדם ולמהות שלהם לכן אני שומע הרבה שאומרים שלא כל אחד יכול להיות יועץ ומטפל, צריך להבין טוב טוב את נפש האדם. אני שומע על אנשים שהופכים להיות יועצים ומטפלים כאשר הם בעצמם לא חוו תהליך על עצמם...איך הם בדיוק יכולים להבין את הזולת לי אישית קשה להבין. בעניין פיקאסו, המחירים הם בהחלט הגזמה ויש סיכוי לדעתי שיש כאן גם קטע שיווקי. אצלי המנגל הוא צמחוני, מה לעשות הוא לא אוהב בשר, חחחחח

עדי - לא בהכרח

לא בהכרח שוכרים זמר חד פעמי ויש עורכי דין שלפני כל דיון קוראים לך את הצורה, ואם לא תשלם להם הם בהחלט עלולים להפיל לך את התיק. כבר ראיתי ושמעתי מקרים. בסך הכל כל מה שאני רוצה להגיד...מכל הדיונים האלו שהשוק הוא חופשי, ובעל מקצוע חופשי יש לו את הזכות לגבות כמה שבא לו. האופציה היא של הלקוח. אם לקוחות לא ישלמו המחירים ירדו. אבל זה לא ככה בעם ישראל...תראה את מחירי הדירות שקופצים מדקה לדקה....ולמה? כי אנשים קונים כאילו אין מחר. אם הזוגות הצעירים לא היו קונים, ומצידי שיקימו מאהל מול הכנסת, אז מחירי הדירות היו יורדים. זה הכל.... ואם לקוח בוחר ללכת למיסטיקאי שלא יבכה על המחיר. יש לו את כל האופציות .... אגב יש לי לקוחה שאיבדה בית ולא נשאר לה כלום רק מכספים שעורך דין לקח לה...ובסוף היא נשארה ללא הבית, והוא גם לא עשה את עבודתו כראוי, והיא רק יכולה לדבר אל הקיר המסכנה הזאת, בנוסף למאות אלפי השקלים שהוא גבה ממנה הוא זלזל בתיק וכל מה שהוא ראה זה רק את שכר טירחתו, והיא אכלה אותה פעמיים, לו היא הייתה משלמת את התיק המשפטי לפחות היא הייתה נשארת עם הבית...וככה היא אכלה אותה כפול גם התיק המשפטי וגם אובדן הבית...וזה כואב וצורם....רק כשמדובר בעורך דין זה לגיטימי, אבל כשמדובר במיסטיקאי זה לא לגיטימי. ואגב....גם אני לא מינגלתי שיהיה המשך ערב מקסים מלי
עבור לעמוד
, , ,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
מיסטיקה ואסטרולוגיה
בחר
בחר