קיבלתי מסר על עם ישראל במערת אליהו הנביא

שלום חברה חג הפסח הוא החג של אליהו הנביא, ורבים פוקדים את המערה בחיפה. גם אני הייתי בין הבאים היום 21.4 חו"ל המועד פסח של שנת התשע"א. אוהבת אני מאוד את אליהו הנביא ואת המערה, וכבר הצגתי זאת בעבר בסרטי. אוהבת אני במיוחד, את הכוך אשר בקיר הדרומי שכאשר עומדים שם, מרגישים עמוד של אור לתוך הגוף, וגם בעיניים עצומות רואים את מרקם הסלע. לפני כ-5 שנים אפילו נסעתי עימי שאלות ובקשות של אנשי הפורום בוואלה, ותיקשרתי מסרים אישיים בכתיבה לכל אחד מהשואלים והדברים יצאו מאוד מדוייקים. גם אז הייתי ואפילו בערב פסח חג שני. הפעם הייתי בלווית ידיד וידיה וגם להם הבאתי מסרים אישיים. היה מאוד חם, צפוף ולח במערה, כי האוורור והמזגנים לא פעלו. קולות התפילה נישאו בחלל האוויר, ואנשים רבים אחזו ספרי תפילה ותהלים ושפתיהם נעו בברכה. אני ישבתי לי על כסא פלסטיק מתנדנד באזור קצת מוגבה בעזרת הנשים, ונטלתי צרור דפים שהבאתי מביתי, כי ידעתי שאני הולכת לכתוב וכתבתי וכתבתי. שאלתי אותו, ורציתי לקבל תשובה על המצב. בערב שנערך בתל-אביב ב-14.4 ניתחתי את מפת המדינה בשנים הבאות, והוכחתי אסטרולוגית שאנו בשנים הכי משמעותיות לקיומנו ועוד אעלה זאת על גבי הסרט בקרוב. רציתי לכן תשובות ברורות. והנה המסר שכתבתי, ואני מודה ומתוודה הדברים יצאו מאוד מוזרים. אני באופי שלי לא שייכת לפלג הימיני בדעותיי, אבל המסר היה מאוד ימיני, ובהחלט לא היו אלה דעותיי האישיות שלי, וגם זה לא שפתי. אז אביא את המסר ואז את פירושי. בתי, בתי צרות רבות באות ומתרגשות על לבכם, ופחד ומורא גדול אוחזכם. עומדים אתם בפני איתני הטבע שקמים עליכם, כמו בני ישראל שניצבו חסרי אונים בפני ים סוף לפני שהוא נבקע לשניים. בימים טרופים אלה שהם כמו ימי בין המיצרין, זה המסר שלי אלייך בחג הפסח הזה. תחזקנה ידכם ואל ימוט לבכם. הגאולה קרובה, גאולת הגוף והרוח. שואלת ומפחדת את מאסונייך (מהתחזיות שלי עצמי). חוששים אתם שייפול מכם רבבות (עשרות אלפים), או מנייני רבבות (מאות אלפים). ולא אתן ולא יקום, ולא יהיה. הצרה תיפתח מן הגויים! ותנוע הארץ בצפון מזרחכם, ובמדינת אור כשדים העתיקה, (דרום עיראק). ותנוע בואך כרתים, תנוע ותשקוט ושוב תנוע, זועקת וזורקת חרון אפה באפר ואפר לשמיים, ויהיו כימי פומפיי העתיקים (פירוש- התפרצות הווזוב). גלים יקומו על חופכם ולא יוכלו לו! בארץ המצרים תהיה חרבה ויבשו נהרות ולא יהיו שם מים ובצר להם, ופנו אליכם לשאוב ממיכם (בנראה הקמת מתקני התפלה). וארץ הירדן יבשה אף היא. ותרעד ותגל הערבה מפני מורא ה'. ואצלכם, עמק יזרעאל ובית שאן, והגלבוע ירקדו כאלים לפני ה'. והיה העקוב למישור נאמר בכתובים. ותפנו ותצעקו אל ה' ותבוא ישועתכם, ולא יהיה בעריכם קול צער ואבל. הן על תילן עומדות, אל נא תהיה שאננות בלבכם! אגן הכינרת ובואך ירדן ישקעו עוד. (מדבר על סכנת רעידות אדמה בערבה, עמק יזרעאל, בית שאן, גלבוע, וכנראה כל אזור הכנרת) ..................................ההמשך בקובץ המצורף. מה דעתכם? בברכה גילה
(45 KiB) עדיין לא הורד

 


גילה בויום


אסטרולוגית, נומרולוגית, מתקשרת ופותחת בטארוט.


www.oryada.com/kartis.htm

אין לי מלים מרוב שזה מרגש

מדהים. אגב זכיתי להיות במערת אליהו הנביא ביום רביעי בערב. תודה רבה חג שמח

אני רוצה להעלות נקודה בעניין תקשורים עם אייקונים דתיים

כי לעיתים אני תוהה לגבי העניין, תהייה רבה. ניכר מאוד בתקשורים אלו כי הכותב (אני לא מדבר ספציפית על התקשור הזה, על אף שגם הוא כך) מנסה ליצור הרושם של דיבור סמי-תנ"כי. דיבור שיפח בתקשור עצמו את החיים ע"י הטון הנכון, המשלב הלשוני והסמנטיקה. במה דברים אמורים? הניסיון להוכיח שהתקשור אכן מאליהו הנביא בא לידי ביטוי באופן הניסוח. כעת מתקשרים רבים יאמרו שאין זה כך וכו' ולמעשה הישות המתוקשרת משתמשת בשפתו של המתקשר וכו'... או אז יהיה ניתן לומר כי אם הישות משתמשת בשפתו של המתקשר, מדוע בתקשורים רבים כאלו יש שימוש במילים שעברו מן העולם או לחילופין שימוש במילים שהמתקשר לא עושה בהם שימוש בחייו? אם שפת התקשור אמורה להיות תואמת את הישות המתוקשרת (התנ"כית, בדרך כלל)- הרי שתקשורים רבים מאוד לוקים בחסר והישות המתוקשרת כנראה לא חיה בתקופת התנ"ך (כי השפה, כמה מצער, לא שווה). אם שפת התקשור אמורה להיות תואמת את המתקשר- הרי שגם כאן תקשורים רבים מאוד לוקים בחסר כיוון שהמתקשר עושה שימוש במילים שאינן מוכרות לו ופעמים רבות שימוש לא נכון במילה. מה רצוני לומר? שיש לתהות היטב על קנקנו של כל תקשור. ההתחלה של תהייה כזו לא צריכה להתחיל בתוכן התקשור (שאליו ניתן להתחבר בקלות וכו') אלא בדרך בה דברים נכתבו ולמי הוא משוייך. זה הצעד הראשון של התבוננות בתקשור, ולעניות דעתי גם צעד שיכול למנוע המון מפח נפש מתגליות כאלו ואחרות. והכל בבחינת "הבן בחכמה וחכם בבינה", ולהעמיד דברים על בוריים ולשרטט כללי-היגיון בלתי-תלויים וחפים מכל עניין חיצוני. ואקווה שאין בדבריי בכדי לפגוע במתקשר כזה או אחר. גל

מסכימה עם גל

אחת הנקודות שמפריעה לי להתחבר לתקשורים רבים קשורה לבחירת השפה הפסאודו מקראית. מתקשרים שמשתדלים להוכיח יותר מדי משתמשים בשפה מקראית משובשת, או אחרים שעושים זאת באנגלית ועוברים לסגנון שקספירי. הנסיון להיות אותנטי, גם אם הוא נעשה באופן לא מודע מקשה לראות מסרים אלה כמסרים נקיים. למרבה השמחה מכירה גם מתקשרים מצויינים שיודעים להעביר מסרים מדוייקים בשפת יומיום ואין זה גורע מאמינותם. בעניין התקשור של גילה, בחלקו מבוסס על עובדות והערכות מוכרות ובחלק אחר מייצג משאלת לב. אנחנו נתפלל ונקווה שגם משאלת הלב תתקיים. בכל מקרה תודה לגילה שטרחה עד המערה. אני מעדיפה את האויר ואת הנוף שנשקף שם למעלה.

קראתי את מה שכתבתם

בכל אופן זה היה מאוד אוטנתי. ככה זה יצא לי. כבר הייתי בעבר במערה, ולא אמרתי דברים בשפה תנכ"ית, אבל זה היה דברים אישיים לאנשים. פתאום ככה שמעתי את המפשטים וכתבתי. לא ניסיתי להתייפייף כאן בשום שפה, זה יצא ככה. בנוסף גם היתה אווירה מיוחדת. לחלוטין לו חשתי את עצמי, אבל היית בהכרה מלאה. זה היה חוויה מאוד מוזרה. זה לחלוטין לו הדעות שלי, ואף לי זה מוזר, ואם לא הייתי מפרסמת את זה בו ביום, לא הייתי מפרסמת את זה בכלל, הייתי מצנזרת את זה. זה מסר מאוד ימני ואני לא כזאת. מה שהכי הפתיע אותי בתיקשור זה, זה הגישה הימנית. אני משהו באמצע עם נטיה קלה שמאלה. מצידי שתהיה להם מדינה, מה זה כבר משנה. אבל פתאום יצא כאן שהקב"ה לא יתן את זה, ולגבי החמאס ועזה וגלעד שליט זה היה יותר מפתיע! גם לי הכל מוזר ומפתיע במיוחד הקטע הפוליטי. ואחר כך פרקי התהילים אשר נפתחו. כי ממש ביקשתי סימן, וביקשתי מחברהש תביא לי תהלים ועניים ממש עצומות פתחתי. אני עצמי מחכה לראות מה יקרה עם הנבואות האלה. בברכה גילה חוץ מזה אני לא מאמינה בכל הבולשיט הזה שתפילות יכולות לבטל גזרות ופתאום הוא אומר לי שכן, לא לזלזל בזה.... פתאום הרגשתי וכתבתי מילים על צדקה, אהבה, אחדות, יחס לאיש עם רעהו. אני אישית לא מאמינה בכאלה קלישאות! אז ככה שאני עצמי מופתעת....

 


גילה בויום


אסטרולוגית, נומרולוגית, מתקשרת ופותחת בטארוט.


www.oryada.com/kartis.htm

לא הסגנון מפריע לי כי עם האינטרפטציות

בס"ד יתכן שמסר מסוג זה יגעה בכל מני סגנונות וצורות לשון, וכל עוד המסר מובן, הסגנון הלשוני פחות חשוב, אבל אני ראיתי לכל אורך הכתיבה שלך אינטרפטציות בסוגריים שאמורים להסביר את המסר, ופה היתה לי בעייה, כי את הכנסת את המחשבות והרגשות שלך לתוך הסיפור. אם את מקבלת מסר, את צריכה להעביר אותו בצורה נקייה, ללא אינטרפטציות אישיות, כי זה עלול להסיט את הקורא מהמסר האמיתי. לגבי עצם המסר עצמו, האדמור השלישי של חב"ד הצמח צדק, אמר פעם כי אם אנשים היו יודעים את הכוח האמיתי של מיזמורי תהילים, הם היו קוראים אותם ללא הפסק. לתפילה ולקריאת תהילים יש כוח אדיר המשפיע על כל העולם סביבינו, זה אחד הכוחות שהקב"ה נתן לעם ישראל, בזכות כוח זה גם חצנו את ים סוף, כפי שמופיע בספר שמות: "מה תקרא אלי, דבר אל בני ישראל ויסעו". הרבי מלובביץ' מלך המשיח חזר ואמר שגם במצבים הקשים ביותר, ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר לעם ישראל, ביחוד שהגאולה הסופית קרובה מאוד, וזה לפי דעתי המסר המרכזי שקיבלת במערה. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

אין לי מלים מרוב שזה מרגש

מדהים. אגב זכיתי להיות במערת אליהו הנביא ביום רביעי בערב. תודה רבה חג שמח

מערת אליהו הנביא

שמחתי לקרא שיש בשורות טובות לנו כיהודים, זה ברור כמו שכתוב אליהו הנביא מביא לנו בשורות טובות ישועות ונחמות בברכה נומרולוגית אסתי אורן

לא הסגנון מפריע לי כי עם האינטרפטציות

בס"ד יתכן שמסר מסוג זה יגעה בכל מני סגנונות וצורות לשון, וכל עוד המסר מובן, הסגנון הלשוני פחות חשוב, אבל אני ראיתי לכל אורך הכתיבה שלך אינטרפטציות בסוגריים שאמורים להסביר את המסר, ופה היתה לי בעייה, כי את הכנסת את המחשבות והרגשות שלך לתוך הסיפור. אם את מקבלת מסר, את צריכה להעביר אותו בצורה נקייה, ללא אינטרפטציות אישיות, כי זה עלול להסיט את הקורא מהמסר האמיתי. לגבי עצם המסר עצמו, האדמור השלישי של חב"ד הצמח צדק, אמר פעם כי אם אנשים היו יודעים את הכוח האמיתי של מיזמורי תהילים, הם היו קוראים אותם ללא הפסק. לתפילה ולקריאת תהילים יש כוח אדיר המשפיע על כל העולם סביבינו, זה אחד הכוחות שהקב"ה נתן לעם ישראל, בזכות כוח זה גם חצנו את ים סוף, כפי שמופיע בספר שמות: "מה תקרא אלי, דבר אל בני ישראל ויסעו". הרבי מלובביץ' מלך המשיח חזר ואמר שגם במצבים הקשים ביותר, ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר לעם ישראל, ביחוד שהגאולה הסופית קרובה מאוד, וזה לפי דעתי המסר המרכזי שקיבלת במערה. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

אריאל בחייך!

ישבתי שם על כסע מתנדנד אוחזת דפי נייר על ברכיי וכתתבי. התופסות בסוגריים זה להבהרה, מה הבעיה שלך עם זה? המסר המקורי נכתב בלי זה. לגופו של עניין. כתתבי דברים שאני לא מאמינה בהם, שאולי יותר אופייניים לכך! אתה הרי אמרת שישראל לא תחולק, וגם לא ירושלים, נכון? איך בדיוק הקב"ה ימנע את זה? אז כאשר אריק שרון חלה, אמרת שזה בגלל שהוא עשה את ההתנתקות. אז מה? כל מי שמנסה לחלק או להחזיר מסתלק מהמפה הפוליטית? כמו בגין, אירק שרון ואולמרט? זה הסיפור? אז תסביר לי איך זה ייתכן? כלומר, יצא לי, שגם אם נחתום על המוני הסכמים בסוף זה לא יצא לפועל? אמרת שהמסר העיקרי זה תפילה וישראל זה מקום בטוח. זה גם יצא לי. אבל מה עם הקטע של ההשגחה הפרטית? מי ינצל ומי לא? הדתיים אומרים שמי ששומר שבת, הנוצרים מדברים על 144 אלף מאמיני ישו, המוסלמים במוחמד. כל אחד מחליט מהרהורי ליבו מי עולה על "ספינת ההצלה", מה יש לך להגיד בנושא? כי אם הרבי מדבר על חבלי המשיח, אז מי בידוק יינצל? מי יזכה לקדם את פניו? שאלות אלה פתוחות לכולם בברכה גילה הכיצד? בברכה גילה

 


גילה בויום


אסטרולוגית, נומרולוגית, מתקשרת ופותחת בטארוט.


www.oryada.com/kartis.htm

סוף חבלי משיח זה תמיד מצב קשה

בס"ד לגבי המסר אם לא הבנת אותי, אני רציתי שתפרסמי אותו בלי התוספות בסוגריים כי הם רק מבלבלות את הקורא ולא עוזרות לו להבין את מהות המסר. דברים כאלו צריך להשאיר במצב גולמי כמו שהו, כי הפירושים הם פרטיים שלך ויש במסר כזה הרבה מאוד פירושים בהתאם לאדם הקורא אותם ולהפירושים שלך יכולים רק לבלבל אותו במקום לעזור. אין ספק שמצב כאן בזמן הקרוב לא יהיה פשוט או קל יותר אלא נהפוך הוא ככל שאנו קרבים לגאולה, כך המצב נעשה קשה ומסובך יותר. הדבר דומה למצב לפני לידה, ככל שהלידה קרובה יותר כך יש יותר בעיות וסיבוכים, וכולם שואלים איך בכלל היכול התינוק הזה לצאת מהרחם, אבל ברגע הנכון למרות שזה נראה לא אפשרי הגוף של האישה משתנה והתינוק יוצא. אותו דבר קורה כאן על סף הגאולה, דברים שניראים לא הגיונים או אפילו בלתי אפשריים ישתנו פתאום ברגע אחד בזמן המתאים, והגאולה תגיע. אומרים שמשיח מגיע בהיסח הדעת, איך זה יכול להיות הרי כולנו מצפים כבר למשיח אלפי שנים, אבל הינה עכשיו כאשר כלום חושבים שלא יעלה על הדעת שבמצבינו יכול להיות משיח וגאולה, דוקא עכשיו אנו מאוד קרובים, ודברים ישתנו לפעימים כהרף עין, כמו בקריעת ים סוף, שבתחילה המים עלו להם עד הצואר ורק אז הים פתאום נקרע. צריך רק להאמין בנבואות שקב"ה שלח לנו דרך הנביאים והתורה ולדעת, שכאשר יבוא הרגע כל מה שניראה לנו היום כבלתי הגיוני או אפשרי, יהפוך לאפשרי. במאה השנים האחרונות ראינו שינוים רבים בעולם, חומריים ורוחניים, דברים שבדורות הקודמים לא חשבו שזה בכלל אפשרי הפכו פתאומם לאפשרים, ואלו היו בסופו של דבר מעשי בני אדם. אז ברור שלקב"ה הבלתי אפשרי לא קיים בכלל. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

אני רוצה להעלות נקודה בעניין תקשורים עם אייקונים דתיים

כי לעיתים אני תוהה לגבי העניין, תהייה רבה. ניכר מאוד בתקשורים אלו כי הכותב (אני לא מדבר ספציפית על התקשור הזה, על אף שגם הוא כך) מנסה ליצור הרושם של דיבור סמי-תנ"כי. דיבור שיפח בתקשור עצמו את החיים ע"י הטון הנכון, המשלב הלשוני והסמנטיקה. במה דברים אמורים? הניסיון להוכיח שהתקשור אכן מאליהו הנביא בא לידי ביטוי באופן הניסוח. כעת מתקשרים רבים יאמרו שאין זה כך וכו' ולמעשה הישות המתוקשרת משתמשת בשפתו של המתקשר וכו'... או אז יהיה ניתן לומר כי אם הישות משתמשת בשפתו של המתקשר, מדוע בתקשורים רבים כאלו יש שימוש במילים שעברו מן העולם או לחילופין שימוש במילים שהמתקשר לא עושה בהם שימוש בחייו? אם שפת התקשור אמורה להיות תואמת את הישות המתוקשרת (התנ"כית, בדרך כלל)- הרי שתקשורים רבים מאוד לוקים בחסר והישות המתוקשרת כנראה לא חיה בתקופת התנ"ך (כי השפה, כמה מצער, לא שווה). אם שפת התקשור אמורה להיות תואמת את המתקשר- הרי שגם כאן תקשורים רבים מאוד לוקים בחסר כיוון שהמתקשר עושה שימוש במילים שאינן מוכרות לו ופעמים רבות שימוש לא נכון במילה. מה רצוני לומר? שיש לתהות היטב על קנקנו של כל תקשור. ההתחלה של תהייה כזו לא צריכה להתחיל בתוכן התקשור (שאליו ניתן להתחבר בקלות וכו') אלא בדרך בה דברים נכתבו ולמי הוא משוייך. זה הצעד הראשון של התבוננות בתקשור, ולעניות דעתי גם צעד שיכול למנוע המון מפח נפש מתגליות כאלו ואחרות. והכל בבחינת "הבן בחכמה וחכם בבינה", ולהעמיד דברים על בוריים ולשרטט כללי-היגיון בלתי-תלויים וחפים מכל עניין חיצוני. ואקווה שאין בדבריי בכדי לפגוע במתקשר כזה או אחר. גל

תגיד גל על המלאך יהואל שמעת פעם ????

התוכל לציין לפי דעתך למה הוא חסר בתקשור מסוג זה?

כל הידוע לי על יהואל

הוא מ-ע' שמות דמט"ט. מלבד זאת אין לי מושג קלוש בעניין החוסר שלו בתקשור הנ"ל. התוכל להרחיב?

קיבלתי מסר על עם ישראל במערת אליהו הנביא

שלום חברה חג הפסח הוא החג של אליהו הנביא, ורבים פוקדים את המערה בחיפה. גם אני הייתי בין הבאים היום 21.4 חו"ל המועד פסח של שנת התשע"א. אוהבת אני מאוד את אליהו הנביא ואת המערה, וכבר הצגתי זאת בעבר בסרטי. אוהבת אני במיוחד, את הכוך אשר בקיר הדרומי שכאשר עומדים שם, מרגישים עמוד של אור לתוך הגוף, וגם בעיניים עצומות רואים את מרקם הסלע. לפני כ-5 שנים אפילו נסעתי עימי שאלות ובקשות של אנשי הפורום בוואלה, ותיקשרתי מסרים אישיים בכתיבה לכל אחד מהשואלים והדברים יצאו מאוד מדוייקים. גם אז הייתי ואפילו בערב פסח חג שני. הפעם הייתי בלווית ידיד וידיה וגם להם הבאתי מסרים אישיים. היה מאוד חם, צפוף ולח במערה, כי האוורור והמזגנים לא פעלו. קולות התפילה נישאו בחלל האוויר, ואנשים רבים אחזו ספרי תפילה ותהלים ושפתיהם נעו בברכה. אני ישבתי לי על כסא פלסטיק מתנדנד באזור קצת מוגבה בעזרת הנשים, ונטלתי צרור דפים שהבאתי מביתי, כי ידעתי שאני הולכת לכתוב וכתבתי וכתבתי. שאלתי אותו, ורציתי לקבל תשובה על המצב. בערב שנערך בתל-אביב ב-14.4 ניתחתי את מפת המדינה בשנים הבאות, והוכחתי אסטרולוגית שאנו בשנים הכי משמעותיות לקיומנו ועוד אעלה זאת על גבי הסרט בקרוב. רציתי לכן תשובות ברורות. והנה המסר שכתבתי, ואני מודה ומתוודה הדברים יצאו מאוד מוזרים. אני באופי שלי לא שייכת לפלג הימיני בדעותיי, אבל המסר היה מאוד ימיני, ובהחלט לא היו אלה דעותיי האישיות שלי, וגם זה לא שפתי. אז אביא את המסר ואז את פירושי. בתי, בתי צרות רבות באות ומתרגשות על לבכם, ופחד ומורא גדול אוחזכם. עומדים אתם בפני איתני הטבע שקמים עליכם, כמו בני ישראל שניצבו חסרי אונים בפני ים סוף לפני שהוא נבקע לשניים. בימים טרופים אלה שהם כמו ימי בין המיצרין, זה המסר שלי אלייך בחג הפסח הזה. תחזקנה ידכם ואל ימוט לבכם. הגאולה קרובה, גאולת הגוף והרוח. שואלת ומפחדת את מאסונייך (מהתחזיות שלי עצמי). חוששים אתם שייפול מכם רבבות (עשרות אלפים), או מנייני רבבות (מאות אלפים). ולא אתן ולא יקום, ולא יהיה. הצרה תיפתח מן הגויים! ותנוע הארץ בצפון מזרחכם, ובמדינת אור כשדים העתיקה, (דרום עיראק). ותנוע בואך כרתים, תנוע ותשקוט ושוב תנוע, זועקת וזורקת חרון אפה באפר ואפר לשמיים, ויהיו כימי פומפיי העתיקים (פירוש- התפרצות הווזוב). גלים יקומו על חופכם ולא יוכלו לו! בארץ המצרים תהיה חרבה ויבשו נהרות ולא יהיו שם מים ובצר להם, ופנו אליכם לשאוב ממיכם (בנראה הקמת מתקני התפלה). וארץ הירדן יבשה אף היא. ותרעד ותגל הערבה מפני מורא ה'. ואצלכם, עמק יזרעאל ובית שאן, והגלבוע ירקדו כאלים לפני ה'. והיה העקוב למישור נאמר בכתובים. ותפנו ותצעקו אל ה' ותבוא ישועתכם, ולא יהיה בעריכם קול צער ואבל. הן על תילן עומדות, אל נא תהיה שאננות בלבכם! אגן הכינרת ובואך ירדן ישקעו עוד. (מדבר על סכנת רעידות אדמה בערבה, עמק יזרעאל, בית שאן, גלבוע, וכנראה כל אזור הכנרת) ..................................ההמשך בקובץ המצורף. מה דעתכם? בברכה גילה

מה הפירוש - "ירקדו כאלים לפני ה'" בעמק יזרעאל וכ'ו ... ?

תיקון- ירקדו כאילים

איל= כבש בן שנה במקרא. ירקדו ככבשים..

ההרים ירקדו כאילים גבעות כבני צאן

תהלים, פרק קי"ד

כל הידוע לי על יהואל

הוא מ-ע' שמות דמט"ט. מלבד זאת אין לי מושג קלוש בעניין החוסר שלו בתקשור הנ"ל. התוכל להרחיב?

גל מה הקשר בין מטטרון לאליהו הנביא?

עבור לעמוד
, ,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
מיסטיקה ואסטרולוגיה
בחר
בחר