הסרט צופן משה והקוד התנ"כי

הנה הכנתי לכם מאמר יפה הסרט צופן משה והקוד התנ"כי חיבור ליעוד, עוצמה אישית ומסרים עפ"י הסרט צופן משה- הסרט שישנה את העולם מאת גילה בויום ג`יימס טיומאן ויוצרי הסרט הסוד, יצרו סרט חדש והפעם הם מחזירים אותנו לתנ"ך ולמקורות שלנו, שם מבחינתם טמון הקוד שיאפשר לכל אחד מאתנו לחולל נסים בחיים ובעולם. סודות אמונה, ריפוי עצמי ושל אחרים, התחברות לאחדות, הנתינה האלוהית ועוד, הולכים ונחשפים לפנינו בסרט זה בו מופיעים מורים רוחניים רבים. כל אחד מהם מאמין שאנו חיים באחת התקופות החשובות ביותר בהיסטוריה האנושית והקוד של משה משחק תפקיד דרמטי בשינוי המודעות של האנושות ועוזר לנו סוף סוף להבין את יעודנו הרוחני. כשהסרט יצא ב-4.4.08 הוא הוקרן בעת ובעונה אחת בכל רחבי העולם במבצע אדיר שנוהל דרך האינטרנט, כאשר עצם הצפייה הבו זמנית בו, יצרה גל אדיר של מודעות קוסמית אחדותית. יוצר הסרט ג`יימס טיומאן גם התחיל מסורת בת שנים רבות של חיבוק ירושלים, מסורת בה אנשים מכל רחבי העולם ומישראל, מקיפים את חומות העיר העתיקה ונותנים ידיים, מה שגם מוקרן בסרט. המשמעות של הסרט צופן משה והקשר היהודי סרט זה לוקח את הרעיון של התגלות האלוהות לפני משה, כאשר לראשונה בתנ"ך נותן האל את שמו במילים: אהיה אשר אהיה כלומר, משה מצטווה להגיד: אהיה שלחני בסרט יש רעיון גאוני סמוי שצריך להבין אותו ולהתחבר אליו, והרעיון לקוח מתוך השם באנגלית I am That I am כאשר הרעיון הוא שצריך לחלק משפט זה לשני חלקים. I am That, I am כלומר, הפסיק הוא אשר יוצר את כל ההבדל ובכך מקבלים מעין ביטוי כלפי חוץ, כמו נשיפה של: I am That והתכנסות פנימה כמו שאיפה: I am כלומר, שהאלוהות מגשימה עצמה על ידי כל דבר שהיא בו לידי ביטוי, כולל בביטויה בנו, ובכל מקרה, ובכל צורה שהיא לא תבוא לידי ביטוי, זה תמיד יהיה ביטוי אלוהי. בכך דן הסרט, תוך כדי כך שהוא מעלה את התכונות האלוהיות הקשורות באחדותיות, נתינה ותחושת גורל, ובכך הוא צועד צעד אחד קדימה מעבר לסרט הסוד, אשר שם יותר דגש על ה-I am , כלומר על השגת המטרות האישיות ללא חיבור לגורל ולאלוהות שמעבר. כלומר, הסרט הסוד, שהיה הראשון דיבר יותר על הטכניקה להשגת מטרות על ידי הדמיתם לפי הרעיון של לראות את המוגמר, מראש בדמיון ובכך לגרום לכך שדברים יוגשמו ויבואו לידי ביטוי, אבל כאמור עד כמה זה רצון הגורל, לעומת רצוני האישי. לכן אני חושבת שהסרט צופן משה, משלים את הסרט הסוד, בכך שהוא גורם לחיבור שבין העצמי לאוניברסלי. כלומר חיבור בין הרצון האישי שלי לבין היעוד שלי, מה שנקרא "יעשה רצונך ולא רצוני". אבל אז ניסיתי למצוא את הרעיון הזה בפסוקים מהתנ"ך עצמו ולקשר את זה למהות של השמות המפורשים שזה אהיה ו- י.ה.ו.ה ובכוח התיקשור התייצבו לנגד עיני הפסוקים הבאים אשר יוצרים מעין סימטריה מעניין. להמשך המאמר

 


גילה בויום


אסטרולוגית, נומרולוגית, מתקשרת ופותחת בטארוט.


www.oryada.com/kartis.htm

ואם אלוהים טרם היה קיים איך

ומי ברא את העולם? ואיך ומי ברא את ברואיו, ואיך ומי ברא את משה שיגלה את ה"סוד" ואולי רק המודעות לאלוהים היתה חסרה או לא ממש מבוטאת וקיימת בליבות האנשים? ואולי זה קיים עד ימינו שאנו חושבים שאלוהים זה דת ואז מתרחקים ממנו? זה מאוד יפה המשחק עם האותיות וגם מרחיב את הדעת אבל לדעתי כדאי להבין תחילה שבאמת הכל מרצונו וגם גילוי כח האותיות לא יבוא אם לא מרצונו

ומי ברא את אלוהים?

על זה אומרים במופלא ממך אל תחקור

היכן שהו היתה ראשית, ראשית כל ההתחלות ומה שברור שזה לא התחיל מסיפור משה

ואם אלוהים טרם היה קיים איך

ומי ברא את העולם? ואיך ומי ברא את ברואיו, ואיך ומי ברא את משה שיגלה את ה"סוד" ואולי רק המודעות לאלוהים היתה חסרה או לא ממש מבוטאת וקיימת בליבות האנשים? ואולי זה קיים עד ימינו שאנו חושבים שאלוהים זה דת ואז מתרחקים ממנו? זה מאוד יפה המשחק עם האותיות וגם מרחיב את הדעת אבל לדעתי כדאי להבין תחילה שבאמת הכל מרצונו וגם גילוי כח האותיות לא יבוא אם לא מרצונו

היי בלה ממש כיף לראות אותך כאן

ואני מתגעגעת לימים האלה איך היינו דנים בנושאים ברומו של עולם. אכן את מעלה כאן נקודות חשובות לדיון. את טוענת שאלוהים קיים כעובדה מוגמרת ורק המודעות אליו היתה חסרה בלבבות האנשים לכן גם נאמר אהיה אשר אהיה, על מנת להגביר את המודעות בלבותיהם. זו טענה מעניינת, אך היא חלקית, משום שבהרבה תורות רוחניות מדברים כיום על להיות COCREATORS כלומר שותפים מלאים לבריאה, כלומר האלוהות זה קוד תוכנה פתוח שכל אחד יכול לרשום עימו את כל מה שהוא רוצה, וכל מה שהוא ירשום במילא תמיד יהיה חלק מאלוהים. ככה אני חושבת שזה, ולכן מצד אחד ניתן לומר שהכל באמת מרצונות, אבל אם אנו עושים את הרצון שלנו אחד עימו אז כבר אין משמעות ואין הבדל בין רצון שלנו לרצון שלו. אני מבינה את זה כמו להתחבר לזרם תודעה מרכזי ולזרום עימו כמו נהר, ותוך כדי כך גם לעצב חלק מהנהר בעצמנו. ככה אני מבינה את זה ולא רק באופן מילוי אלא גם באופן חוויתי, וזה מה שהסר צופן משה מנסה לדבר עליו לדעתי. ולגבי מי ברא את העולם? אני לא חושבת שצריך לדבר בלשון עבר, כי יש עולמות שלים שטרם נבראו, והם בתלהיך בריאה כפי שעולמנו היה, ככזה שזה משהו מעגלי, בלי התחלה ולבי סוף, ובעל רובדים רובדים. טוב שמחתי לראותך כאן בברכה גילה

 


גילה בויום


אסטרולוגית, נומרולוגית, מתקשרת ופותחת בטארוט.


www.oryada.com/kartis.htm

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
מיסטיקה ואסטרולוגיה
בחר
בחר