לא להתחבר לחברת אינטרנט זהב

חברת האינטרנט הזו מרמה את לקוחותיה בדרך הבאה: ברגע שתבקשו להתנתק, הם יסרבו לעשות זאת מיידית, הם מבטיחים לחזור אליך טלפונית לביצוע הניתוק אך לא חוזרים. הסיבה פשוטה, הם ממתינים שיגיע מועד תחילת חיוב לחודש חדש ואז גובים ממך על חודש שלם, (ככה הם עובדים). בצורה הזו הם גנבו ממני 265 שקלים לשבוע גלישה בפועל. ניתן גם לראות באתר ההשואתי של חברת מרנטיקס שאינטרנט זהב בין החברות הגרועות ביותר מבחינת מהירות. http://212.150.54.131/reports_Weekly.asp למי שלא מבין, העמודה האחרונה בכל דוח מראה את קצב ההורדה בפועל. אני ניכוותי מהם, תזהרו שזה לא יקרה גם לכם. שבת שלום

הבעיה היא במודל התשלום

בניגוד לחשבונות מים וטלפון, חברות האינטרנט, כבלים והסלולר מבקשות בטוחה כנגד התשלום שהן מספקות. לבטוחה שתי צורות עיקריות: תשלום בכרטיס אשראי והוראת קבע. מי שלא מספיק מקוממת אותו העובדה שהוא נדרש לספק בטוחה לספק השירותים שלו, ישמח בוודאי לשמוע שאינו יכול לבטל באופן חד-צדדי תשלום בעזרת כרטיס אשראי... מה עושים? ראשית, יש לשם באמצעות הוראת קבע, אותה ניתן לבטל באופן חד-צדדי. הנסיון מראה שמעבר מתשלום בכרטיס אשראי למתשלום באמצעות הוראת קבע משפר מידית את איכות השירות. שנית, בכל מקרה של מחלוקת עם נותן השירות, יש לדרוש פיצוי כספי (אפילו קטנטן) ולאיים בהתנתקות. ספק השירות יודע שהמשלם בהוראת קבע יכול פשוט לבטל אותה. הלקוח, מצידו, יודע שפיצוי כלשהו (אפילו 10 שקלים) יכריח את נותן השירות להשתפר.

צודקת ב 100% אינטרנט זהב גנבים !!!

פעם היה לאינטרנט זהב מבצע של 99 ש"ח לשלושה חודשים. אחרי 3 חודשים הודעתי על בקשת ניתוק (ולמעשה כבר בזמן החיבור הודעתי להם אפילו שינתקו אותי אוטומטית אחרי 3 חודשים) ומבחינתי בזה הסתיים העניין. אגב התשלום בוצע באמצעות כרטיס אשראי של ידידה קרובה ( כי לי אין). לפתע, אחרי שנתיים, אותה ידידה מודיעה לי כי אינטרנט זהב מעולם לא הפסיקו את החיוב, היא לא שמה לב לחיוב עד כה כי סברה בטעות כי מדובר בחיוב עבור החיבור שלה לאינטרנט. מיותר לציין כי בכל השנתיים האלה היו אפס שעות גלישה. אינטרנט זהב למרות שראתה כי בחשבון יש באופן קבוע במשך כל חודש אפס שעות גלישה המשיכה בחיוב חודשי קבוע. היה ראוי שאינטרנט זהב תשלח מכתב או תרים לנו טלפון ותשאל אם לא מפריע לנו שהם ממשיכים לחייב אותנו כל חודש לחינם מבלי שנקבל מהם כל שירות. לאחר שנודע לי דבר החיוב פנינו לאינטרנט זהב אך הם סירבו להחזיר את הכסף שגבו ( או יותר נכון גנבו). אגב , באופן אירוני אך בכלל לא מפתיע כשמתקשרים לאינטרנט זהב יש מערכת ניתוב שיחות קולית שאפשרות ההקשה הראשונה היא " תלונות על חיובים שגויים".

צודקים! כשמישהו מרמה אותכם - הצביעו ברגליים!

מעבר לשרותך הגרוע לו זכיתי- שהייתי צריך לחכות זמן רב מאד עד שעהו לי, והיייתי צריך להעסיק 2 קוי טלפון כדי לקבל שרות, ותמיד הם למדו על חשבון זמני כי לא ידעו לפתור בעיה זו או אחרת - גם שיטת הגביה - ואל תגידו לי שהבעיה היא בשיטה - תמיד לרעת הלקוח! אני דרשתי מהם לנתק אותי ביום מסוים - ובפירוש כתבתי להם שלא אכפת לי אם מתקשרי אלי או לא - אני מפסיק להשתמש בשרותיהם - ואכן לא גלשתי יותר דרכם, והם נאלצו לנתק אותי ביום שדרשתי. אז מגנהבים צרים להתרחק - שילמדו שתמורת הגרושים שלי הם זכו לפרסומת גרועה שהרחיקה ותרחי אחרים! כנ"ל לגבי בזק!
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
מידענות - מחפשים עבורך באינטרנט
בחר
בחר