אתר בית ספרי

שלום שלי, אמנם עברו כמה ימים מאז שכתבת את הודעתך, אבל בכל זאת הנה אתר ששוה לעיין בו. בהצלחה אסנת רסקי

מיועד לשלי

לאחר בדיקה קצרה של האתר- הצעה חריפה !!! לא ללמוד מהאתר כלל !!! לא חסרים אתרים טובים ללימידה נכונה שצריך כבר לקפוץ ללימדה של טעויות :-(

לצערי האתר מכיל המלצות מוטעות (שאינן נתונות לוויכוח, בין כל מי שסיים לימוד בניית אתרים ברמת מתחילים, שלא לדבר על שגיאות רבות בנוסף לכך שאולי יש מי שינסה להסבירם !!!) כמו כן האתר בנוי כשלעצמו בצורה חובבנית ובילתי נכונה ! הן מבחינת הקוד והן מבחינת העיצוב (באמת חשוב לכם שיהיה שובל מרגיז לעכבר שלכם ?!? אם כן אז כדאי לדעת שהדבר, כדוגמה קטנה אחת, מהווה טעות לאתר רציני ושואב משאבי מערכת במידה ענקית, שלא לדבר שאינו עובד בכל מערכת !!!) כל המדור של "הקמת האתר" מהווה טעות חריפה, ואני צועק לכם לא להישתמש בו ולא לנסות לבנות אתרים ביישומים כוורד או פרונט פייג !!! כל לימוד שפת html נעשה בקורס מסודר, של 20 שעות, וניתן ללימוד עצמאי או פרטי בפחות !!! שגיאות הקוד שיבנו לכם יישומים הן מרובות וחריפות, שלא לדבר על בעיות גודל הקבצים שנוצרים, התאמה לדפדפנים שונים ועוד... ביום שימציאו את הבינה המלאכותית יוכלו להמציא יישומים לבניית אתרים, שיקחו בחשבון את הנתונים הנכונים, בינתיים... הישתמשו פשוט בשפת html :-) "ללמד את מי שלמד בצורה מוטעת, קשה יותר מללמד את מי שמוחו לבן וחלק עדיין" (אים איני טועה פרוייד היה המקור למישפט זה בתיגומו הכללי שלי כמובן) יודע כל מורה רציני המלמד לבגרויות שלפעמים יותר קשה לו לתקן שגיאות של מורים קודמים מאשר ללמד מההתחלה !!! אסור בתחלית האיסור להתחיל לימוד בניית אתרים באמצעות יישומים (מה גם שאז אינכם בונים את האתר כי אים לוקחים תוכנה שתבנה לכם את האתר !!!) יש לי כל כך הרבה עוד מה להסביר, ומה להגיד נגד האתר (המהווה דוגמה טובה, כימעט לכל מה שאסור, ואני תמיד עומד מולו בהרצאות, שיעורים והישתלמויות, ומסביר את הטעות) ולמעשה לא ראיתי בו תועלת (פרט להדגמות בעתיד שאוכל לעשות בו על הטעויות של בניית אתרים. אנא קבלו את היתנצלותי הכנה לבעל האתר וכל מי שמרגיש אולי ניפגע בעיקבות ההערות, וכל ההודעה כאן נכתבת מתוך רצון לעזור ולמנוע מהגולשים לבצע טעויות רונן מרצה ומנהל k4school

לרונן, סכסוך אישי לא צריך להוביל לקטילת אתר

אני זוכר את הוויכוח ביניכם בפורום מורים ובK4SCOOL הישן, על גישה ישירה לדף פנימי, וזה לא צריך להוות סיבה לקטול תכנים. ייתכן ומוטי צריך לשפר את חלק העיצוב, ואני חושב שחלוקת דף ל9 פריימים היום נחשבת כמיושנת. האתר של מוטי מכיל כמה חלקים. חלק נפלא על תכנון האתר, מה צריך להיות בו, ממה להיזהר ומי עושה מה. חלק נפלא על הערכת קהילה ואתר בית ספרי. ועוד חלק בו מוצגות חלופות לבניית האתר. ולהזכירך - מופיעות 3 חלופות - HTML או פרונטפייג, או המרת WORD. וכל אחד יכול לקחת את הנוח לו. גם אני חושב שעדיף לכתוב HTML אבל לא כל מורה רוצה ללמוד, ולא תמיד יש זמן. אז שני הפתרונות האחרים אפשריים, ובונים בהם אתרים, והתוצאה סבירה. בנוסף, יש מדור סקריפטים קטן, שנגדו אתה יוצא לקרב. אז אל תשתמש בסקריפטים, אתה לא חייב.

ועוד פעם קישור לאתר המדובר

לאחר בדיקה קצרה של האתר- הצעה חריפה !!! לא ללמוד מהאתר כלל !!! לא חסרים אתרים טובים ללימידה נכונה שצריך כבר לקפוץ ללימדה של טעויות :-(

לצערי האתר מכיל המלצות מוטעות (שאינן נתונות לוויכוח, בין כל מי שסיים לימוד בניית אתרים ברמת מתחילים, שלא לדבר על שגיאות רבות בנוסף לכך שאולי יש מי שינסה להסבירם !!!) כמו כן האתר בנוי כשלעצמו בצורה חובבנית ובילתי נכונה ! הן מבחינת הקוד והן מבחינת העיצוב (באמת חשוב לכם שיהיה שובל מרגיז לעכבר שלכם ?!? אם כן אז כדאי לדעת שהדבר, כדוגמה קטנה אחת, מהווה טעות לאתר רציני ושואב משאבי מערכת במידה ענקית, שלא לדבר שאינו עובד בכל מערכת !!!) כל המדור של "הקמת האתר" מהווה טעות חריפה, ואני צועק לכם לא להישתמש בו ולא לנסות לבנות אתרים ביישומים כוורד או פרונט פייג !!! כל לימוד שפת html נעשה בקורס מסודר, של 20 שעות, וניתן ללימוד עצמאי או פרטי בפחות !!! שגיאות הקוד שיבנו לכם יישומים הן מרובות וחריפות, שלא לדבר על בעיות גודל הקבצים שנוצרים, התאמה לדפדפנים שונים ועוד... ביום שימציאו את הבינה המלאכותית יוכלו להמציא יישומים לבניית אתרים, שיקחו בחשבון את הנתונים הנכונים, בינתיים... הישתמשו פשוט בשפת html :-) "ללמד את מי שלמד בצורה מוטעת, קשה יותר מללמד את מי שמוחו לבן וחלק עדיין" (אים איני טועה פרוייד היה המקור למישפט זה בתיגומו הכללי שלי כמובן) יודע כל מורה רציני המלמד לבגרויות שלפעמים יותר קשה לו לתקן שגיאות של מורים קודמים מאשר ללמד מההתחלה !!! אסור בתחלית האיסור להתחיל לימוד בניית אתרים באמצעות יישומים (מה גם שאז אינכם בונים את האתר כי אים לוקחים תוכנה שתבנה לכם את האתר !!!) יש לי כל כך הרבה עוד מה להסביר, ומה להגיד נגד האתר (המהווה דוגמה טובה, כימעט לכל מה שאסור, ואני תמיד עומד מולו בהרצאות, שיעורים והישתלמויות, ומסביר את הטעות) ולמעשה לא ראיתי בו תועלת (פרט להדגמות בעתיד שאוכל לעשות בו על הטעויות של בניית אתרים. אנא קבלו את היתנצלותי הכנה לבעל האתר וכל מי שמרגיש אולי ניפגע בעיקבות ההערות, וכל ההודעה כאן נכתבת מתוך רצון לעזור ולמנוע מהגולשים לבצע טעויות רונן מרצה ומנהל k4school

כל תגובת יתר היא ......

שלום , אנחנו נמצאים בפורום מידענות ולא בפורום ליישומי תוכנה . גם בפורום ליישומי תוכנה היו מתייגים תגובת יתר כביטוי לגישה קיצונית . בואו נשמור על איזון . עמי סלנט

ועוד פעם קישור לאתר המדובר

http://www.geocities.com/moty_karniel/

כמה הערות לשאר הגולשים ולבעל האתר !!!

א. איני מכיר את מוטי ולעולם לא היה איתו סיכסוך אישי :-) ב. אני מאחל הצלחה לכל אתר השומר על חוקי מדינת ישראל ונכתב בנושאי החינוך. ג. כל התגובות היו מתוך רצון לעזור ד. היתנצלותי שוב כמו שכתבתי בהודעה אים מישהו ניפגע (היתנצלות זו אינה מופנית כלפי מי שגונב מאתרים אחרים כמובן או עובר על חוקי מדינת ישראל) ה. אכן בפורום הגנבים בתפוז כשמו אצלי בלקסיקון הבילתי רישמי, שנוהל ע"י שני אנשים שבעיני אינם יותר מגנבים פשוטים, נעשו שימושים בחומרים רבים מאתרים אחרים בצורות בילתי תיקניות לחלוטין !!! עד היום אני מחזיק חומר רב המוכיח את הדבר ועדיין מקווה שמישהו ירצה לעשות בו שימוש נכון וחוקי. בין השאר מנהל הפורום (לצערי גם איש חינוך כהגדרתו, אים כי המילה חינוך מעט מיתנגשת בכך) אישית מגבה את הדבר ואף לוקח בזה חלק ובאופן אישי. הנ"ל הישתמש בחומרים מפרוייקט היתנדבותי בשם "המפתח לבית הספר" בצורה בילתי תקינה. אתר "המפתח לבית הספר" שהיה חלק מהפרוייקט ונבנה והוכן ע"י אנשי מיקצוע כאתר פרטי, הועבר לשימוש הפרוייקט תוך מיגבלות מסויימות של שמירה על זכויות היוצרים של המרצים שמפרסמים בו חומר וכו'. האתר ניסגר בעיקבות פעולתם של מנהלי הפורום האמור (יש להבין שאנשי מיקצוע רבים מוכנים לעזור בחינם ולחלק חומרים מיקצועיים בחינם, אך גניבות החומרים והפצתם תחת שם אחר לא היו חלק מהמוסכמות של האנשים) האתר המחודש, הוא אתר שניפתח בניהול גורמים, שלקחו בעבר חלק בפרוייקט "המפתח לבית הספר", והחליטו לעצמם להמשיך להחזיק חומר ברשת (הגישה לחלק מהחומר והכלים פתוחה לכלל הגולשים, לשימוש באתר ולא לגניבה או הפצה באתרים אחרים, אך אין זו מטרתו של האתר עוד). תודות על סגירת הפרוייקט ניתן להפנות ישירות לאלישע והדס מנהלי פורום הגנבים כניתפס אצלי (לצערי אני מיתבייש לשים את המילה "מורים" ליד שם פורום העושה הכל נגד החינוך וההוראה לטעמי) שוב אומר בעדינות כי המלצתי המיקצועית להיתעלם מהמלצות האתר המדובר כאן פשוט כי הן יפגעו בכם לתווך הרחוק לדעתי (דעה זו משותפת לכל אנשי המיקצוע איתם יצא לי לדון בנושאים) בכבוד רונן

אוסנת תודה רבה על הקישור זה בדיוק מה שאני צריכה!!!

מה הולך כאן

רונן אינני מכיר אותך ואין לי מושג מי אתה ומה הרקע שלך. דבר אחד אני כן יודע: הכנסת לפורום זה סגנון התבטאות גס ותוקפני שלא היה מקובל כאן לפני כן. אני מבין מתוארך ומשם החברה שאתה טורח להזכיר בכל הודעה שאתה עוסק בתחום ההוראה. בכוונה אני כותב הוראה ולא חינוך - כיון שצורת התבטאותך בפורום ממש אינה מתאימה לאיש חינוך. זכותך לבקר אתר שהומלץ בפורום, אבל אפשר לעשות זאת באופן ענייני. נניח שהגזמת בהודעה הראשונה, אבל מה צריכה להביע ההודעה השנייה? אתה תוקף אנשים ומכנה אותם בכינוי גנבים כש: א. לי (ואני מניח שלרבים אחרים ממשתתפי הפורום) אין מושג ירוק על מה אתה מדבר. ב. לא בטוח שאותם אנשים קוראים את ההודעות ויכולים להגיב ו-ג. אם הם כן קוראים הם עשויים לתבוע אותך בגין הוצאת דיבה. בקיצור, אם יש לך מה לתרום עניינית לפורום מידענות - ברוך הבא. אם לא - חסוך מאיתנו את התוקפנות, ההשמצות וההעלבות ומצא לך במה אחרת.

אתר בית ספרי

שלום שלי, אמנם עברו כמה ימים מאז שכתבת את הודעתך, אבל בכל זאת הנה אתר ששוה לעיין בו. בהצלחה אסנת רסקי

אסנת - אחלה אתר שבעולם! תודה ששיתתפת אותנו

תיקון חשוב- ונראה לי ששלי אפשטיין תיעזר בו

קודם כל ההודעה הקודמת שלי התכוונה לאתר הזה : http://www.edu-negev.gov.il ובאתר הזה שאני לא זוכר איך הגעתי אליו (כנראה דרך הפורום כאן..) ישנם חומרים לימודיים רבים (לחפש באתר למשל את הקישור "מאגרי קבצים וקישורים") והאתר של אסנת עדיין נחמד ותודה ששיתתפת אותנו.

מה הולך כאן

רונן אינני מכיר אותך ואין לי מושג מי אתה ומה הרקע שלך. דבר אחד אני כן יודע: הכנסת לפורום זה סגנון התבטאות גס ותוקפני שלא היה מקובל כאן לפני כן. אני מבין מתוארך ומשם החברה שאתה טורח להזכיר בכל הודעה שאתה עוסק בתחום ההוראה. בכוונה אני כותב הוראה ולא חינוך - כיון שצורת התבטאותך בפורום ממש אינה מתאימה לאיש חינוך. זכותך לבקר אתר שהומלץ בפורום, אבל אפשר לעשות זאת באופן ענייני. נניח שהגזמת בהודעה הראשונה, אבל מה צריכה להביע ההודעה השנייה? אתה תוקף אנשים ומכנה אותם בכינוי גנבים כש: א. לי (ואני מניח שלרבים אחרים ממשתתפי הפורום) אין מושג ירוק על מה אתה מדבר. ב. לא בטוח שאותם אנשים קוראים את ההודעות ויכולים להגיב ו-ג. אם הם כן קוראים הם עשויים לתבוע אותך בגין הוצאת דיבה. בקיצור, אם יש לך מה לתרום עניינית לפורום מידענות - ברוך הבא. אם לא - חסוך מאיתנו את התוקפנות, ההשמצות וההעלבות ומצא לך במה אחרת.

ועוד משהו קטן

לכל המתעניינים באתרים בית ספריים, צוות בתי ספר מדגימים במחוז צפון בנה מטלה מתוקשבת לסדנת מנהלים. הסדנא משמשת לחשיפה בנושא אתר בית ספרי, לחשיבה נוספת למה צריך אותו בכלל, ומהן הפונקציות שהוא משרת באירגון. בתחתית המשימה יש וובליוגפיה למאמרים נוספים בנושא. אתם מוזמנים לעיין, להשתמש בזה כמו שזה או לבנות משהו חדש כלבבכם המבוסס על הרעיון (וגם על הטקסטים). ודרך אגב, ההמלצה על האתר של מוטי היתה בפירוש בשל התוכן ולא עיצוב או קוד. אסנת דרך אגב, ארבעת הצירים שאנחנו מדגישים באתר בית ספרי הם: ציר התקשורת: פורומים, לוח מודעות, דף חודשי וכד' ציר סביבת הלמידה: מטלות מתוקשבות מכל סוג שהוא. ציר המשאבים: מאגרי מידע בית ספריים כמו טפסים, דפי עבודה שניתן להוריד, הצעות לפעילויות שונות, תוצרי תלמידים, אוסף קישורים וכד' ציר שיווקי: דבר המנהל, מי אנחנו, דרכינו החינוכית וכד'

אסנת - אחלה אתר שבעולם! תודה ששיתתפת אותנו


שלום דוד

שעורים מקוונים ללימוד שפת ה html תוכל לקבל בקישור המצורף. השעורים הוכנו כחלק ממפגשים אותם מארגן פורום המורים פעמיים בשנה. על מפגשים מעניינים אלה תוכל לקרוא באתר הבית של המפגש, שכתובתו בקישור המצורף. אלישע
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
מידענות - מחפשים עבורך באינטרנט
בחר
בחר